Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.918
Zadnja sprememba: najobj 23.03.2016 10:05
[JaniL]
> [najobj]
> > [JaniL]
> > Madonca,

...
>
> ... čuj, majster ... evo, lahko sem za tebe zahojen, ampak eno je napredek tehnologije, ki omogoča varnejšo vožnjo, nekaj čisto drugega pa je "napredek" tehnologije, ki omogoča vožnjo tudi tistim, ki vozit ne znajo ... khmm, ker parkiranje je neločljiv del vožnje, za katerega moraš obvladati avto pri minimalni hitrosti in imeti predvsem občutek za prostor in če tega nimaš, si v prometu pri večji hitrosti enostavno nevaren za okolico in ne bi smel imeti vozniškega dovoljenja ...
>
> P.S.: ker nisi zahojen, verjetno sploh nisi opazil, da nisem omenil "napredka" tehnologije, ki z guglanjem in podobnim sranjem vožnjo dela smrtno nevarno, ampak ker nesreč nastalih na osnovi tega noben ne šteje, takih nesreč enostavno ni, ampak so namesto tega v statistiki nesreče zaradi vožnje po napačni strani ceste ... svašta, res ...
Čuj, genij. No, ali pa kar geniji, z izjemo nekaterih, ki vsaj niso čisto zašli iz teme (alek14, blink, sopranos, mogoče še kdo).

Članek predstavlja parkiranje s tehnološkim pripomočkom, ki je še zelo nov in se bo zagotovo še razvijal. Ti, genij, si začel s zgrešenimi vzporednicami o parkiranju v avtošoli. Kaj ima to veze z avtošolo, če je to le pripomoček?? Obstaja recimo že nekaj časa zadeva, ki se ji reče zaviranje v sili. A misliš, da ti zato v avtošoli ne bo potrebno zavirati?? Obtaja tudi tempomat. Misliš, da ne boš rabil v avtošoli pritiskati na plin? Ko bodo avtomobili tako pametni, tudi mogoče. Ampak bo to seveda potem v zakonu, tak bo sistem in tako pač bo. Kdor želi čase fičkota, pač živi na napačnem planetu. Tale naš se razvija. Torej, če ne ločiš predstavitve novega tehnološkega pripomočka od nekih trenutnih pravil v avtošoli in povežeš s tem, da se "propagira" neznanje, potem ti ni pomoči in si zahojen. Speed dial na telefonu, kalkulator, s katerim nekaj zračnuaš, dvigalo ... vse potem propagira neznanje, lenobo??? Mogoče si imel slab dan, ampak ta komentar je čisto mimo, sorry. Poskušaj malo logike vklopit in projeciraš tvoj komentar na druga področja, kot sem dal za primere, pa boš videl, kaj si napisal. Tisto od guglanja v telefonu je zopet odraz, da mešaš jabolka in bombe, ne hruške.

Komentar v smislu security issues je po neki logiki na mestu, a bi bilo še dosti bolj, če bi članek kaj dodatno poveličeval tole zadevo ali pa celo omenjal, da nima pomankljivosti. Tako pa zame tudi ni ravno genijalna ugotovitev in best-of komentar, da malo poguglaš in potem zelo "pametno" zopet popljuvaš zadevo s zornega kota, ki pravzprav ni bil omenjen. Veliko bolj inteligenten komentar bi bil v smislu, da npr. senzorji v tem primeru delujejo počasneje (se zmišljujem, ni res), ali pa vsaj, da tole pride kvečjemu v poštev, ko je parkirni prostor preozek na obeh straneh in ne moreš priti iz avta, ali kaj podobnega. Verjetno obstaja tudi negativna plat, da ti pač ukradejo telefon, ampak to ni ravno point, faršten?

Tisto pa res težko verjamem, da nekdo resno sprašuje, če so avti cenejši sedaj in tista cvetka vseh cvetk, da množična uporaba (tehnologije) znižuje ceno. Kaj takega si res nisem zamišljal, da bom tu prebral.
A res moram dodatno pojasnjevati, kaj sem mislil ... Očitno, da. Tam okrog 30ih, 40ih let si verjetno za povprečno letno plačo tudi dobil en takraten soliden (začetni) avto, kot danes. Najbrž. Veliko najbrž nisem zgrešil. Vsaj v ZDA, no, kjer verjetno obstajajo podatki. Pustimo, ali je faktor 2, 3 ali 0,4 avta. Ni bistveno za to, kar bom povedal. Bisto je, da je današnji avto kakih žnj-krat boljši od tistega takrat, comprende, genijalci?? Nekajkrat hitrejši, varčnejši, varnejši, udobnejši ... Rabite še eno primerjavo? Prenosni telefon pred kakimi 20-imi ali več leti je bil redkost. Stal je konkretno veliko. Danes dobiš kako "staro" sra.je za 20 EUR, ki je enih 10 boljša od takratnega "state-of-the-art" telefona. Rabite še kako primerjavo od računalnikov, ki imajo danes kaj vem koliko ničel več spomina za "male pare", včasih je bil pa spectrum z 48 K spomina nekaj neverjetnega??
Seveda pa, da bo "state-of-the-art" tehnologija vedno tudi relativno za tisti čas draga, zato se ji pa tako reče!! Điss krajst superstar.
In ja, množična proizvodnja poceni zadevo že samo po sebi, ker je poslovni model čisto drugačen. Delo in material za par kosov je na enoto pač enormno dražje (pri večini izdelkov) za OKP ali male serije kot pa za velike serije. No shit?!
In ja, nove inženirske zadeve imajo dostikrat napako (-e), ker pač vseh kombinacij ni mgoče preveriti in ljudje vseeno nimajo reource-ov preigravati samo ene stvari do onemoglosti. Zato se pač zgodijo tudi odpoklici vozil, umik zdravil, vlomi v sefe, požar v tunelu, umik igrač s polic itd. Nobody is perfect. No shit again??

Mogoče sem imel pa samo smolo, da sem naletel naenkrat na toliko ... vprašljivo ... zaposlenih (40+ K komentarjev - seriously?!)/skuliranih("je človeštvo noro ..." - zaradi parkirnega pripomočka?!) /razgledanih (avti so dragi v tehnološko-zgodovinskem smislu?!) ljudi ... :/

Kar težko verjamem, da razlagat zdevo o množični uporabi tehnologije na forumu financ ... :/ Se bom poskušal popravit. ;) Ste me pa res dregnili s temi komentarji, da sem se toliko razpisal, priznam. No, sem se pa tudi nasmejal, vsaj to. :)
... čuj, res si se razpisal ...

P.S.: ker si se preveč zabaval, si spregledal, da ločujem med napredkom škodljive "zabavljaške" in koristne "varnostne" tehnologije v avtomobilih, sploh pa si spregledal oziroma si ne priznaš, da preprosto nisi za v avto, če ga ne obvladaš v vseh fazah vožnje ... khmm, o ostalem ne bom, ker se mene ne tiče, ti pa svetujem, da se v prihodnje ne razpišeš o vsem živem, ampak da se fokusiraš na vsako stvar posebej in jo z vsakim komentatorjem posebej tudi razčistiš, sploh ker vidim, da imaš s pisanjem veselje ...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2588356

Strani: 1

JaniL sporočil: 166
[najobj]
> [JaniL]
> > [najobj]
> > > [JaniL]
> > > Madonca,
>
> ...
> >
> > ... čuj, ... :)

... čuj, res si se razpisal ...

P.S.: ker si se preveč zabaval, si spregledal, da ločujem med napredkom škodljive "zabavljaške" in koristne "varnostne" tehnologije v avtomobilih, sploh pa si spregledal oziroma si ne priznaš, da preprosto nisi za v avto, če ga ne obvladaš v vseh fazah vožnje ... khmm, o ostalem ne bom, ker se mene ne tiče, ti pa svetujem, da se v prihodnje ne razpišeš o vsem živem, ampak da se fokusiraš na vsako stvar posebej in jo z vsakim komentatorjem posebej tudi razčistiš, sploh ker vidim, da imaš s pisanjem veselje ...
Ne rabiš pretiravat in pisat neresnične stvari, ki jih nisem napisal. Ne vem, kje sem kaj komentiral, da si kaj ne priznam oz. od kod si sploh to potegnil. Zopet si zašel s teme. A misliš, da če članek govori oz. predstavlja pripomočkek za parkiranje, je na tem mestu potrebno govoriti o tem, da je nekdo za v avto ali ne? To je trenutno samo OPCIJSKI pripomoček, ki ga je razvila "tehnika" in hkrati oz. kot vzrok potrebe trga. Nekje je zagotovo zelo uporaben (ko niti ne moreš iz avta ven, če je prostor preozek ipd.). Če bo kdaj prišel v splošno uporabo, ne vemo. Najbrž. Če bo kdaj celo 100% obvezen, mogoče ne boš več rabil znanja parkiranja. In čez 30 let mogoče noben ne bo imel niti izpita za avto, temveč ga bodo morali imeti avti sami. Recimo. Ta članek pa ima po tvojem veze s propagiranjem neznanja, neko avtošolo, guglanjem v telefonu in kaj vem čem še vse?? Potem vsi članki, ki predstavljajo nek napredek tehnike, kot sem že napisal (kalkulator, dvigalo ...), propagirajo lenobo in neznanje in jih je treba popljuvat s tega stališča??

Nima smisla, res. Res sem že občutno preveč napisal. Pač, pri komentarju poskušam biti metodičen in temeljit, zato tudi točke v odgovorih. Je pa seveda problem napisati naenkrat odgovor kaj vem kolikim ... 5-im ali večim. Tebi se očitno zdi to preveč in se zgubiš/zgubljaš. Meni se pa ne da odgovarjati vsakemu posebej. Jah, no, ljudje smo različni ...

Ko smo že pri pisanju (zopet drugi temi), pa poglejmo ... do sedaj sem napisal .. če prav vidim ... 72 komentarjev na tem forumu. V slabih dveh letih. In nisem (še) od nobenega ignoriran. Za kaj več komentarjev niti nimam časa in/ali volje, ker itak vem, da ne bom nobenega spremenil. Še najboljši komentar je kak tak, direktno novinarju, ki je tako korekten, da tudi dopiše popravek: forum.finance.si/?t=190230 , čeprav očitno kdaj "popustim" in se grem kake take debate, kot je tule - npr. če preberem tak pomislek v smislu, le kaj je tehnika dobrega prinesla v zgodovini, saj so stvari čedalje dražje ... :D

Se moram poboljšat, res, in manj komentarjev pisat in se rajši (še več) menit s prijatelji, v živo. ;)

Pa srečno (vsem).

J.

Strani: 1