Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek (video) Kako smo s telefonom parkirali mercedes-benz razreda E
Strani: 1
sporočil: 31.917
Zadnja sprememba: najobj 21.03.2016 15:30
... OK, na izpitni vožnji sicer nisem parkiral Mercedes Benz
razreda E, ker ga pač nisem uporabljal pri učenju vožnje, če pa bi
se na njem učil, pa bi ga za uspešno opravljen izpit definitivno
moral vzvratno bočno parkirat in to brez popravljanja, kot je to
naredil šalabajzerski pametni telefon ... aja, in če bi na izpitu
probal avto - z opozarjanjem se hvalite - zapeljati s (ne iz)
parkirišča na cesto, ne da bi pogledal, če se mi približujejo drugi
avtomobili, bi sploh pogrnil na celi črti, ker bi mi inštruktor na
svojih komandah avto zabremzal oziroma me zaradi takšne
katastrofalne gluposti inštruktor na izpit niti ne bi pustil
...P.S.: najbolj hecno je, da se Financarji zgražate nad pomanjkljivim znanjem na vseh področjih, istočasno pa pomanjkljivo znanje ali celo neznanje propagirate, če se le da ...
sporočil: 11.404
Raje napišite o tem, kako se da vse te avtomobile z daljinskim
upravljanjem enostavno ukrasti. Recimo ko ste na kavi, ali pa spite
doma v postelji. So to zadevo stestirali na nemškem AMZS-ju.
sporočil: 967
čas vnosa: 21.03.16 14:53
Pa dobro, pa kakšna debilnost je sedaj tp?!
A če mi na lep sončen dan nekdo reče. "čuj; Lujzek, a se ne bi odpeljal malo na Bled, ko je tak lep sonček?",
jaz pa bi se stegnil s kavča, pograbil svoj najnovejši Ajfon 9, odtipkal v guglu Bled, in avto bi se odpeljal malo na Bled.
Pa a je človeštvo res že čisto noro?!?!
Avte bomo parkirali s telefonom?!?!
Pri čemer je ADAC ravno te dni ugotovil, da je vlom in nadzor najnovejših avtomobilov, ki se hvalisajo z pametnimi ključi, otročje lahko?!
Orwell na kvadrat!!!
A če mi na lep sončen dan nekdo reče. "čuj; Lujzek, a se ne bi odpeljal malo na Bled, ko je tak lep sonček?",
jaz pa bi se stegnil s kavča, pograbil svoj najnovejši Ajfon 9, odtipkal v guglu Bled, in avto bi se odpeljal malo na Bled.
Pa a je človeštvo res že čisto noro?!?!
Avte bomo parkirali s telefonom?!?!
Pri čemer je ADAC ravno te dni ugotovil, da je vlom in nadzor najnovejših avtomobilov, ki se hvalisajo z pametnimi ključi, otročje lahko?!
Orwell na kvadrat!!!
sporočil: 48.253
[psm]Proizvajalci avtomobilov so cisto brez idej, kaj vgraditi v avto, da bi lahko napihovali cene, potem pa koncas s taksnimi neumnostmi.
Pa dobro, pa kakšna debilnost je sedaj tp?!
Namesto da bi avtomobili bili vedno cenejsi zaradi napredka tehnologije.
sporočil: 2.264
[denac]Zanimivo dožitevlje bo, ko boš potem spet vozil v Sloveniji. :)
Naslednji mesec bom vozil po USA. Prvič. Čaka me zanimivo doživetje.
Vsaj pri meni je vedno tako...
sporočil: 166
Madonca, grem iz financ na avto.finance, preberem prvi članek o pač
neki napredni tehnologiji, komentarji pa taki, kot bi bil na forumu
24 kur ali celo slovenske nov(pras)ice. Fovšarija, pretiravanje,
nerganje, skrite frustracije, da ne rečem še kaj drugega ...
Svašta.
Avtomobilski proizvajalci razvijajo novo tehnologijo v skladu s tehniko, trendi in seveda najprej zaradi potreb in želja kupcev. Veliko tehnologije je naprej razvite v za tovoranjake ali celo letalstvo. Širša uporaba pa zadevo počasi dela cenejšo. Ne vem, ampak meni parkiranje ni užitek in mi je odlično, da imam lahko pomagalo. "Lahko" pomeni, ne bosta verjeli, da ga mogoče uporabim, mogoče ne. Če bo takole zamudno in takole pregledno, kot je na tem posnetku, verjetno res ne bom na tak način parkiral. Mogoče z "navadno" avtomatiko. Ampak v drugačnih okoliščinah bom pa mogoče zadevao uporabil. Če ne, pa pač ne. Še vedno dobro, da je, ker je tudi tak napredek korak naprej v razvoju človeštva. Če ima kdo nostalgijo pa starih fičkotih naj jo pač ima, ampak menda zato ni tako zahojen, da bo pljuval po taki tehnologiji.
Svašta, res.
Avtomobilski proizvajalci razvijajo novo tehnologijo v skladu s tehniko, trendi in seveda najprej zaradi potreb in želja kupcev. Veliko tehnologije je naprej razvite v za tovoranjake ali celo letalstvo. Širša uporaba pa zadevo počasi dela cenejšo. Ne vem, ampak meni parkiranje ni užitek in mi je odlično, da imam lahko pomagalo. "Lahko" pomeni, ne bosta verjeli, da ga mogoče uporabim, mogoče ne. Če bo takole zamudno in takole pregledno, kot je na tem posnetku, verjetno res ne bom na tak način parkiral. Mogoče z "navadno" avtomatiko. Ampak v drugačnih okoliščinah bom pa mogoče zadevao uporabil. Če ne, pa pač ne. Še vedno dobro, da je, ker je tudi tak napredek korak naprej v razvoju človeštva. Če ima kdo nostalgijo pa starih fičkotih naj jo pač ima, ampak menda zato ni tako zahojen, da bo pljuval po taki tehnologiji.
Svašta, res.
sporočil: 967
čas vnosa: 22.03.16 07:31
Fino bi bilo, ko bi se s komentarjem oglasil še pri ADAC-u in jim
napel, kako so zahojeni, da ne zaupajo varnosti takihle sistemov in
gredo takšne in podobne igračaste sisteme sesuvati z banalnim
testom varnosti pri 100 vozilih.
In pri vseh testiranih vozilih s takšnimi sistemi je "pametna varnostna elektronika" pogrnila na celi črti.
ADAC pa, namesto da bi bil o tem tiho, zaradi "fovšije" to obelodani kar celemu svetu.
Packi, res.
In pri vseh testiranih vozilih s takšnimi sistemi je "pametna varnostna elektronika" pogrnila na celi črti.
ADAC pa, namesto da bi bil o tem tiho, zaradi "fovšije" to obelodani kar celemu svetu.
Packi, res.
sporočil: 2.012
[bc123a]Točno, večina novosti za oglaševanje so samo softveriranje. Najcenejša finta za dobiček, večji pri bolj drznih navijalcih cen in manjši pri manj drznih.
> [psm]
> Pa dobro, pa kakšna debilnost je sedaj tp?!
Proizvajalci avtomobilov so cisto brez idej, kaj vgraditi v avto, da bi lahko napihovali cene, potem pa koncas s taksnimi neumnostmi.
Namesto da bi avtomobili bili vedno cenejsi zaradi napredka tehnologije.
Ko so že lastniki tako presrani , da ne upajo niti parkirati iz vozila, da ne bi potem udarili z vrati, ko bodo izstopili, je jasno, da je pristen vozniški užitek izginil. Ostaja samo še marketing.
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 22.03.2016 08:15
[JaniL]A res? Koliko so se pocenili avti v zadnjih 30 letih?
Širša uporaba pa zadevo počasi dela cenejšo.
Ocitno rabi tudi avtoindustrija orenk disrupcijo, tipa Hofer/Lidl.
sporočil: 31.917
Zadnja sprememba: najobj 22.03.2016 09:40
[JaniL]... čuj, majster ... evo, lahko sem za tebe zahojen, ampak eno je napredek tehnologije, ki omogoča varnejšo vožnjo, nekaj čisto drugega pa je "napredek" tehnologije, ki omogoča vožnjo tudi tistim, ki vozit ne znajo ... khmm, ker parkiranje je neločljiv del vožnje, za katerega moraš obvladati avto pri minimalni hitrosti in imeti predvsem občutek za prostor in če tega nimaš, si v prometu pri večji hitrosti enostavno nevaren za okolico in ne bi smel imeti vozniškega dovoljenja ...
Madonca, grem iz financ na avto.finance, preberem prvi članek o pač neki napredni tehnologiji, komentarji pa taki, kot bi bil na forumu 24 kur ali celo slovenske nov(pras)ice. Fovšarija, pretiravanje, nerganje, skrite frustracije, da ne rečem še kaj drugega ... Svašta.
Avtomobilski proizvajalci razvijajo novo tehnologijo v skladu s tehniko, trendi in seveda najprej zaradi potreb in želja kupcev. Veliko tehnologije je naprej razvite v za tovoranjake ali celo letalstvo. Širša uporaba pa zadevo počasi dela cenejšo. Ne vem, ampak meni parkiranje ni užitek in mi je odlično, da imam lahko pomagalo. "Lahko" pomeni, ne bosta verjeli, da ga mogoče uporabim, mogoče ne. Če bo takole zamudno in takole pregledno, kot je na tem posnetku, verjetno res ne bom na tak način parkiral. Mogoče z "navadno" avtomatiko. Ampak v drugačnih okoliščinah bom pa mogoče zadevao uporabil. Če ne, pa pač ne. Še vedno dobro, da je, ker je tudi tak napredek korak naprej v razvoju človeštva. Če ima kdo nostalgijo pa starih fičkotih naj jo pač ima, ampak menda zato ni tako zahojen, da bo pljuval po taki tehnologiji.
Svašta, res.
P.S.: ker nisi zahojen, verjetno sploh nisi opazil, da nisem omenil "napredka" tehnologije, ki z guglanjem in podobnim sranjem vožnjo dela smrtno nevarno, ampak ker nesreč nastalih na osnovi tega noben ne šteje, takih nesreč enostavno ni, ampak so namesto tega v statistiki nesreče zaradi vožnje po napačni strani ceste ... svašta, res ...
sporočil: 2.286
[bc123a]
> [JaniL]
> Širša uporaba pa zadevo počasi dela cenejšo.
A res? Koliko so se pocenili avti v zadnjih 30 letih?
Ocitno rabi tudi avtoindustrija orenk disrupcijo, tipa Hofer/Lidl.
če mene vprašaš so avti blazno dragi..
In to lahko začnem kar s cliom diesel 90 konjev, ki hitro stane 14k.
sporočil: 3.738
trend gre v smer vedno večje nesposobnosti voznikov, in zanašanje
na elektroniko...če ne znaš voziti pojdi na bus, ne pa da vedno več
ljudi namesto na cesto gleda v ekrane displaje....prvinski užitek v
vožnji izginja, in prav vesel bi bil če bi lahko dobil avto višjega
razreda brez ene tone elektronske navlake...upam da bo kdo tako
pameten in omogočil to opcijo.
sporočil: 248
čas vnosa: 22.03.16 16:01
se strinjam, da so avti dragi za naše razmere. Lahko pa to tudi
pomeni, da so naše plače nizke, ali pa da imamo davke na motorna
vozila večje kot v Nemčiji. Imaš pa tudi cenejše alternative ala
Dacija, samo tudi te niso tako blazno poceni.
sporočil: 166
[najobj]...
> [JaniL]
> Madonca,
Čuj, genij. No, ali pa kar geniji, z izjemo nekaterih, ki vsaj niso čisto zašli iz teme (alek14, blink, sopranos, mogoče še kdo).
... čuj, majster ... evo, lahko sem za tebe zahojen, ampak eno je napredek tehnologije, ki omogoča varnejšo vožnjo, nekaj čisto drugega pa je "napredek" tehnologije, ki omogoča vožnjo tudi tistim, ki vozit ne znajo ... khmm, ker parkiranje je neločljiv del vožnje, za katerega moraš obvladati avto pri minimalni hitrosti in imeti predvsem občutek za prostor in če tega nimaš, si v prometu pri večji hitrosti enostavno nevaren za okolico in ne bi smel imeti vozniškega dovoljenja ...
P.S.: ker nisi zahojen, verjetno sploh nisi opazil, da nisem omenil "napredka" tehnologije, ki z guglanjem in podobnim sranjem vožnjo dela smrtno nevarno, ampak ker nesreč nastalih na osnovi tega noben ne šteje, takih nesreč enostavno ni, ampak so namesto tega v statistiki nesreče zaradi vožnje po napačni strani ceste ... svašta, res ...
Članek predstavlja parkiranje s tehnološkim pripomočkom, ki je še zelo nov in se bo zagotovo še razvijal. Ti, genij, si začel s zgrešenimi vzporednicami o parkiranju v avtošoli. Kaj ima to veze z avtošolo, če je to le pripomoček?? Obstaja recimo že nekaj časa zadeva, ki se ji reče zaviranje v sili. A misliš, da ti zato v avtošoli ne bo potrebno zavirati?? Obtaja tudi tempomat. Misliš, da ne boš rabil v avtošoli pritiskati na plin? Ko bodo avtomobili tako pametni, tudi mogoče. Ampak bo to seveda potem v zakonu, tak bo sistem in tako pač bo. Kdor želi čase fičkota, pač živi na napačnem planetu. Tale naš se razvija. Torej, če ne ločiš predstavitve novega tehnološkega pripomočka od nekih trenutnih pravil v avtošoli in povežeš s tem, da se "propagira" neznanje, potem ti ni pomoči in si zahojen. Speed dial na telefonu, kalkulator, s katerim nekaj zračnuaš, dvigalo ... vse potem propagira neznanje, lenobo??? Mogoče si imel slab dan, ampak ta komentar je čisto mimo, sorry. Poskušaj malo logike vklopit in projeciraš tvoj komentar na druga področja, kot sem dal za primere, pa boš videl, kaj si napisal. Tisto od guglanja v telefonu je zopet odraz, da mešaš jabolka in bombe, ne hruške.
Komentar v smislu security issues je po neki logiki na mestu, a bi bilo še dosti bolj, če bi članek kaj dodatno poveličeval tole zadevo ali pa celo omenjal, da nima pomankljivosti. Tako pa zame tudi ni ravno genijalna ugotovitev in best-of komentar, da malo poguglaš in potem zelo "pametno" zopet popljuvaš zadevo s zornega kota, ki pravzprav ni bil omenjen. Veliko bolj inteligenten komentar bi bil v smislu, da npr. senzorji v tem primeru delujejo počasneje (se zmišljujem, ni res), ali pa vsaj, da tole pride kvečjemu v poštev, ko je parkirni prostor preozek na obeh straneh in ne moreš priti iz avta, ali kaj podobnega. Verjetno obstaja tudi negativna plat, da ti pač ukradejo telefon, ampak to ni ravno point, faršten?
Tisto pa res težko verjamem, da nekdo resno sprašuje, če so avti cenejši sedaj in tista cvetka vseh cvetk, da množična uporaba (tehnologije) znižuje ceno. Kaj takega si res nisem zamišljal, da bom tu prebral.
A res moram dodatno pojasnjevati, kaj sem mislil ... Očitno, da. Tam okrog 30ih, 40ih let si verjetno za povprečno letno plačo tudi dobil en takraten soliden (začetni) avto, kot danes. Najbrž. Veliko najbrž nisem zgrešil. Vsaj v ZDA, no, kjer verjetno obstajajo podatki. Pustimo, ali je faktor 2, 3 ali 0,4 avta. Ni bistveno za to, kar bom povedal. Bisto je, da je današnji avto kakih žnj-krat boljši od tistega takrat, comprende, genijalci?? Nekajkrat hitrejši, varčnejši, varnejši, udobnejši ... Rabite še eno primerjavo? Prenosni telefon pred kakimi 20-imi ali več leti je bil redkost. Stal je konkretno veliko. Danes dobiš kako "staro" sra.je za 20 EUR, ki je enih 10 boljša od takratnega "state-of-the-art" telefona. Rabite še kako primerjavo od računalnikov, ki imajo danes kaj vem koliko ničel več spomina za "male pare", včasih je bil pa spectrum z 48 K spomina nekaj neverjetnega??
Seveda pa, da bo "state-of-the-art" tehnologija vedno tudi relativno za tisti čas draga, zato se ji pa tako reče!! Điss krajst superstar.
In ja, množična proizvodnja poceni zadevo že samo po sebi, ker je poslovni model čisto drugačen. Delo in material za par kosov je na enoto pač enormno dražje (pri večini izdelkov) za OKP ali male serije kot pa za velike serije. No shit?!
In ja, nove inženirske zadeve imajo dostikrat napako (-e), ker pač vseh kombinacij ni mgoče preveriti in ljudje vseeno nimajo reource-ov preigravati samo ene stvari do onemoglosti. Zato se pač zgodijo tudi odpoklici vozil, umik zdravil, vlomi v sefe, požar v tunelu, umik igrač s polic itd. Nobody is perfect. No shit again??
Mogoče sem imel pa samo smolo, da sem naletel naenkrat na toliko ... vprašljivo ... zaposlenih (40+ K komentarjev - seriously?!)/skuliranih("je človeštvo noro ..." - zaradi parkirnega pripomočka?!) /razgledanih (avti so dragi v tehnološko-zgodovinskem smislu?!) ljudi ... :/
Kar težko verjamem, da razlagat zdevo o množični uporabi tehnologije na forumu financ ... :/ Se bom poskušal popravit. ;) Ste me pa res dregnili s temi komentarji, da sem se toliko razpisal, priznam. No, sem se pa tudi nasmejal, vsaj to. :)
sporočil: 166
[denac]denac, dve pripombi imam na tvoj komentar. Najbolj pomembna je ta, da si zgrešil bistvo. Ne poveličujem tehnologijo samo po sebi, ampak zagovarjam objektivnost članka in nato, če se da, komentarjev. Lahko bi bil tudi "obratni" članek, recimo da bi pisal o kakem vintage avtu, ki bi ga npr. kaka firma obudila in če bi nekdo napisal, da nima radarskega tempomata ali pa bi se kdo čudil, zakaj je tako drag, saj nima niti ABS-a, bi me tudi zmotilo, razumeš? Ja, načeloma mi je seveda tehnologija v povprečju všeč, kot bi po mojem morala biti vsakomur, ki uporablja telefon in ne pisma, avto, letalo in ne konje ... skratka, ki ne živi v jami, ampak se seveda zavedam, da ima svoje slabe lastnosti, lahko se zlorabi, ne deluje, ipd. Ampak to ni point mojih kontra-komentarjev.
> [JaniL]
> Madonca, ...
> Svašta, res.
Če imaš malo prostora med dvema avtoma, postavljenima vzporedno, lahko na milimeter natančno parkiraš le v rikverc. Seveda s pomočjo zunanjih špeglov.
Kurc pa nova tehnologija! Na telefonu nimam v programu navadnega telefonskega zvonca za indikacijo, da me nekdo kliče. Samo neka "glasba". In če imaš v prostoru glasbo, enostavno težko razbereš, da se je oglasil telefon.
Pri prastarih telefonih so se konstruktorji leta dolgo trudili, da so naredili ergonomsko obliko slušalke.
Kurc pa tehnologija in novotarije! Prekleti konstruktorji avtov in hkrati predpisi, ki dovoljujejo, da pri prižganih meglenkah spredaj ali dnevnih lučeh spredaj, zadaj ne gorijo pozijske luči. In s tako "opremljenim" avtom bebci podnevi v dežju vozijo po avtocesti. Sploh ne opaziš, da je avto pred tabo, ker ne vidiš zadnjih pozicijskih luči, ker pri taki hitrosti avto za seboj vleče megleno zaveso.
Dejte se mal umirit in ne poveličujte napredka, ker gre vse tako hitro, da se slabih detajlov sploh ne more opaziti in jih odpraviti. Ni časa!!!!
Druga pripomba na tvoj komentar so pa konkretni primeri, ki so čisto vsi ... neposrečeni. :) Je ogromno boljših. In jih načeloma nima smisla komentirati, ker smo zopet zrgešili bistvo članka (glej zgoraj), ampak če sem že omenil, da so slabi, moram razložit:
1. Parkranje na mm? Pozabi. Večjih avtov ne boš na mm parkiral, eventualno le, če ga res leta poznaš. Pa nisi samo ti na svetu in nimaš vedno samo svoj avto, si kdaj pomislil na to? No, pomisli tole - oseba X, ki že tako ni ravno ekspert v parkiranju in sicer vozi cliota ki meri manj kot 4 m v dolžino (I think), pride v ZDA, rabi rent-a-car in ji v prvi trgovini ponudijo samo 5 m ali še več terenca ali pick up-a. Da vidim tule parkiranje na mm. Razen če ti misliš, da boš iz avta, samo s "špegli", imel tak stereoskopski pogled kot ga ima lahko elektronika?? Nimaš šans. Tu te lahko reši le elektronika, sicer bo v taki situaciji malokdo parkiral sam na dm, kaj šele mm.
2. Telefon. Ne vem, kakega imaš, ampak kolikor je meni znano, ima vsak telefon "navadno" zvonjenje, vsak novejši telefon pa itak omogoča nastavitev kakršnegakoli zvonjenja. Lahko tudi posnameš zvok starinskega telefona, če ti je všeč.
Erognomska oblika je bila potrebno zaradi približevanje mikrofona. Danes ni več in noben ne bo tak telefon kupil. Pač, zakon trga.
3. Tu še bolj brcnil v temo, ker si že začel sam mešati zadeve. Kaj ima to, o čemer se pogovarjamo, opraviti s predpisi?? Če so taki predpisi, komentiraj kaj takega pod članek o spremembi zakona ipd., ne pa o samem tehnološkem dodatku. Če je tak predpis, bodo taki avtomobili, normalno. Ne pozabi, da je vse odziv na povpraševanje (zakon trga). Če kaj mogoče ni, itak zamre, ker kupci tega ne sprejmejo. Če pa sprejmejo, smo pa krivi mi in ne potrošniki. Kot vedeževalci niso nič krivi (krivi seveda v narekovaju), da ponujajo vedeževanje, krivi so ljudje, ki jih kličejo in jih to dejansko zanima oz. v to verjamejo. In daleč od tega, da so sedaj vozniki, ki tako vozijo, bebci. Bebec si edino ti, če ne veš, kako zadeve delujejo. Tudi predpis sam ima logiko v varčevanju, se mi zdi, da ne samo v varnosti, ampak o tem ne vem dosti in ne bi razglabljal. Mimogrede - kako si pa vozil včasih, ko noben avto ni imel nobenih luči podnevi prižganih? Predvidevam, da si imel nore travme, se sploh nisi upal na cesto in si govoril, "joooj, kdaj bo predpis za obvezne luči in avtomatika v avtomobilu, ki ti sploh ne bo dovoljevala izklopiti teh luči, vsaj sprednjih, če že ne zadnjih!!"? Hkrati si že hrepenel po sistemu za zaviranje v sili, če bi tak avto pred sabo kdaj spregeldal, ne?
Res ti ne gredo konkretni primeri, tako da rajši ne naštevaj. Itak pa, kot sem rekel, se sam zavedam, da vsi sistemi niso OK, še posebej pa ne vedno (logično) in ne za vsakogar.
sporočil: 31.917
Zadnja sprememba: najobj 23.03.2016 10:05
[JaniL]
> [najobj]
> > [JaniL]
> > Madonca,
...
>
> ... čuj, majster ... evo, lahko sem za tebe zahojen, ampak eno je napredek tehnologije, ki omogoča varnejšo vožnjo, nekaj čisto drugega pa je "napredek" tehnologije, ki omogoča vožnjo tudi tistim, ki vozit ne znajo ... khmm, ker parkiranje je neločljiv del vožnje, za katerega moraš obvladati avto pri minimalni hitrosti in imeti predvsem občutek za prostor in če tega nimaš, si v prometu pri večji hitrosti enostavno nevaren za okolico in ne bi smel imeti vozniškega dovoljenja ...
>
> P.S.: ker nisi zahojen, verjetno sploh nisi opazil, da nisem omenil "napredka" tehnologije, ki z guglanjem in podobnim sranjem vožnjo dela smrtno nevarno, ampak ker nesreč nastalih na osnovi tega noben ne šteje, takih nesreč enostavno ni, ampak so namesto tega v statistiki nesreče zaradi vožnje po napačni strani ceste ... svašta, res ...
Čuj, genij. No, ali pa kar geniji, z izjemo nekaterih, ki vsaj niso čisto zašli iz teme (alek14, blink, sopranos, mogoče še kdo).... čuj, res si se razpisal ...
Članek predstavlja parkiranje s tehnološkim pripomočkom, ki je še zelo nov in se bo zagotovo še razvijal. Ti, genij, si začel s zgrešenimi vzporednicami o parkiranju v avtošoli. Kaj ima to veze z avtošolo, če je to le pripomoček?? Obstaja recimo že nekaj časa zadeva, ki se ji reče zaviranje v sili. A misliš, da ti zato v avtošoli ne bo potrebno zavirati?? Obtaja tudi tempomat. Misliš, da ne boš rabil v avtošoli pritiskati na plin? Ko bodo avtomobili tako pametni, tudi mogoče. Ampak bo to seveda potem v zakonu, tak bo sistem in tako pač bo. Kdor želi čase fičkota, pač živi na napačnem planetu. Tale naš se razvija. Torej, če ne ločiš predstavitve novega tehnološkega pripomočka od nekih trenutnih pravil v avtošoli in povežeš s tem, da se "propagira" neznanje, potem ti ni pomoči in si zahojen. Speed dial na telefonu, kalkulator, s katerim nekaj zračnuaš, dvigalo ... vse potem propagira neznanje, lenobo??? Mogoče si imel slab dan, ampak ta komentar je čisto mimo, sorry. Poskušaj malo logike vklopit in projeciraš tvoj komentar na druga področja, kot sem dal za primere, pa boš videl, kaj si napisal. Tisto od guglanja v telefonu je zopet odraz, da mešaš jabolka in bombe, ne hruške.
Komentar v smislu security issues je po neki logiki na mestu, a bi bilo še dosti bolj, če bi članek kaj dodatno poveličeval tole zadevo ali pa celo omenjal, da nima pomankljivosti. Tako pa zame tudi ni ravno genijalna ugotovitev in best-of komentar, da malo poguglaš in potem zelo "pametno" zopet popljuvaš zadevo s zornega kota, ki pravzprav ni bil omenjen. Veliko bolj inteligenten komentar bi bil v smislu, da npr. senzorji v tem primeru delujejo počasneje (se zmišljujem, ni res), ali pa vsaj, da tole pride kvečjemu v poštev, ko je parkirni prostor preozek na obeh straneh in ne moreš priti iz avta, ali kaj podobnega. Verjetno obstaja tudi negativna plat, da ti pač ukradejo telefon, ampak to ni ravno point, faršten?
Tisto pa res težko verjamem, da nekdo resno sprašuje, če so avti cenejši sedaj in tista cvetka vseh cvetk, da množična uporaba (tehnologije) znižuje ceno. Kaj takega si res nisem zamišljal, da bom tu prebral.
A res moram dodatno pojasnjevati, kaj sem mislil ... Očitno, da. Tam okrog 30ih, 40ih let si verjetno za povprečno letno plačo tudi dobil en takraten soliden (začetni) avto, kot danes. Najbrž. Veliko najbrž nisem zgrešil. Vsaj v ZDA, no, kjer verjetno obstajajo podatki. Pustimo, ali je faktor 2, 3 ali 0,4 avta. Ni bistveno za to, kar bom povedal. Bisto je, da je današnji avto kakih žnj-krat boljši od tistega takrat, comprende, genijalci?? Nekajkrat hitrejši, varčnejši, varnejši, udobnejši ... Rabite še eno primerjavo? Prenosni telefon pred kakimi 20-imi ali več leti je bil redkost. Stal je konkretno veliko. Danes dobiš kako "staro" sra.je za 20 EUR, ki je enih 10 boljša od takratnega "state-of-the-art" telefona. Rabite še kako primerjavo od računalnikov, ki imajo danes kaj vem koliko ničel več spomina za "male pare", včasih je bil pa spectrum z 48 K spomina nekaj neverjetnega??
Seveda pa, da bo "state-of-the-art" tehnologija vedno tudi relativno za tisti čas draga, zato se ji pa tako reče!! Điss krajst superstar.
In ja, množična proizvodnja poceni zadevo že samo po sebi, ker je poslovni model čisto drugačen. Delo in material za par kosov je na enoto pač enormno dražje (pri večini izdelkov) za OKP ali male serije kot pa za velike serije. No shit?!
In ja, nove inženirske zadeve imajo dostikrat napako (-e), ker pač vseh kombinacij ni mgoče preveriti in ljudje vseeno nimajo reource-ov preigravati samo ene stvari do onemoglosti. Zato se pač zgodijo tudi odpoklici vozil, umik zdravil, vlomi v sefe, požar v tunelu, umik igrač s polic itd. Nobody is perfect. No shit again??
Mogoče sem imel pa samo smolo, da sem naletel naenkrat na toliko ... vprašljivo ... zaposlenih (40+ K komentarjev - seriously?!)/skuliranih("je človeštvo noro ..." - zaradi parkirnega pripomočka?!) /razgledanih (avti so dragi v tehnološko-zgodovinskem smislu?!) ljudi ... :/
Kar težko verjamem, da razlagat zdevo o množični uporabi tehnologije na forumu financ ... :/ Se bom poskušal popravit. ;) Ste me pa res dregnili s temi komentarji, da sem se toliko razpisal, priznam. No, sem se pa tudi nasmejal, vsaj to. :)
P.S.: ker si se preveč zabaval, si spregledal, da ločujem med napredkom škodljive "zabavljaške" in koristne "varnostne" tehnologije v avtomobilih, sploh pa si spregledal oziroma si ne priznaš, da preprosto nisi za v avto, če ga ne obvladaš v vseh fazah vožnje ... khmm, o ostalem ne bom, ker se mene ne tiče, ti pa svetujem, da se v prihodnje ne razpišeš o vsem živem, ampak da se fokusiraš na vsako stvar posebej in jo z vsakim komentatorjem posebej tudi razčistiš, sploh ker vidim, da imaš s pisanjem veselje ...
sporočil: 166
[najobj]Ne rabiš pretiravat in pisat neresnične stvari, ki jih nisem napisal. Ne vem, kje sem kaj komentiral, da si kaj ne priznam oz. od kod si sploh to potegnil. Zopet si zašel s teme. A misliš, da če članek govori oz. predstavlja pripomočkek za parkiranje, je na tem mestu potrebno govoriti o tem, da je nekdo za v avto ali ne? To je trenutno samo OPCIJSKI pripomoček, ki ga je razvila "tehnika" in hkrati oz. kot vzrok potrebe trga. Nekje je zagotovo zelo uporaben (ko niti ne moreš iz avta ven, če je prostor preozek ipd.). Če bo kdaj prišel v splošno uporabo, ne vemo. Najbrž. Če bo kdaj celo 100% obvezen, mogoče ne boš več rabil znanja parkiranja. In čez 30 let mogoče noben ne bo imel niti izpita za avto, temveč ga bodo morali imeti avti sami. Recimo. Ta članek pa ima po tvojem veze s propagiranjem neznanja, neko avtošolo, guglanjem v telefonu in kaj vem čem še vse?? Potem vsi članki, ki predstavljajo nek napredek tehnike, kot sem že napisal (kalkulator, dvigalo ...), propagirajo lenobo in neznanje in jih je treba popljuvat s tega stališča??
> [JaniL]
> > [najobj]
> > > [JaniL]
> > > Madonca,
>
> ...
> >
> > ... čuj, ... :)
... čuj, res si se razpisal ...
P.S.: ker si se preveč zabaval, si spregledal, da ločujem med napredkom škodljive "zabavljaške" in koristne "varnostne" tehnologije v avtomobilih, sploh pa si spregledal oziroma si ne priznaš, da preprosto nisi za v avto, če ga ne obvladaš v vseh fazah vožnje ... khmm, o ostalem ne bom, ker se mene ne tiče, ti pa svetujem, da se v prihodnje ne razpišeš o vsem živem, ampak da se fokusiraš na vsako stvar posebej in jo z vsakim komentatorjem posebej tudi razčistiš, sploh ker vidim, da imaš s pisanjem veselje ...
Nima smisla, res. Res sem že občutno preveč napisal. Pač, pri komentarju poskušam biti metodičen in temeljit, zato tudi točke v odgovorih. Je pa seveda problem napisati naenkrat odgovor kaj vem kolikim ... 5-im ali večim. Tebi se očitno zdi to preveč in se zgubiš/zgubljaš. Meni se pa ne da odgovarjati vsakemu posebej. Jah, no, ljudje smo različni ...
Ko smo že pri pisanju (zopet drugi temi), pa poglejmo ... do sedaj sem napisal .. če prav vidim ... 72 komentarjev na tem forumu. V slabih dveh letih. In nisem (še) od nobenega ignoriran. Za kaj več komentarjev niti nimam časa in/ali volje, ker itak vem, da ne bom nobenega spremenil. Še najboljši komentar je kak tak, direktno novinarju, ki je tako korekten, da tudi dopiše popravek: forum.finance.si/?t=190230 , čeprav očitno kdaj "popustim" in se grem kake take debate, kot je tule - npr. če preberem tak pomislek v smislu, le kaj je tehnika dobrega prinesla v zgodovini, saj so stvari čedalje dražje ... :D
Se moram poboljšat, res, in manj komentarjev pisat in se rajši (še več) menit s prijatelji, v živo. ;)
Pa srečno (vsem).
J.
sporočil: 31.917
Zadnja sprememba: najobj 23.03.2016 19:52
[JaniL]
> [najobj]
> > [JaniL]
> > > [najobj]
> > > > [JaniL]
> > > > Madonca,
> >
> > ...
> > >
> > > ... čuj, ... :)
>
> ... čuj, res si se razpisal ...
>
> P.S.: ker si se preveč zabaval, si spregledal, da ločujem med napredkom škodljive "zabavljaške" in koristne "varnostne" tehnologije v avtomobilih, sploh pa si spregledal oziroma si ne priznaš, da preprosto nisi za v avto, če ga ne obvladaš v vseh fazah vožnje ... khmm, o ostalem ne bom, ker se mene ne tiče, ti pa svetujem, da se v prihodnje ne razpišeš o vsem živem, ampak da se fokusiraš na vsako stvar posebej in jo z vsakim komentatorjem posebej tudi razčistiš, sploh ker vidim, da imaš s pisanjem veselje ...
Ne rabiš pretiravat in pisat neresnične stvari, ki jih nisem napisal. Ne vem, kje sem kaj komentiral, da si kaj ne priznam oz. od kod si sploh to potegnil. Zopet si zašel s teme. A misliš, da če članek govori oz. predstavlja pripomočkek za parkiranje, je na tem mestu potrebno govoriti o tem, da je nekdo za v avto ali ne? To je trenutno samo OPCIJSKI pripomoček, ki ga je razvila "tehnika" in hkrati oz. kot vzrok potrebe trga. Nekje je zagotovo zelo uporaben (ko niti ne moreš iz avta ven, če je prostor preozek ipd.). Če bo kdaj prišel v splošno uporabo, ne vemo. Najbrž. Če bo kdaj celo 100% obvezen, mogoče ne boš več rabil znanja parkiranja. In čez 30 let mogoče noben ne bo imel niti izpita za avto, temveč ga bodo morali imeti avti sami. Recimo. Ta članek pa ima po tvojem veze s propagiranjem neznanja, neko avtošolo, guglanjem v telefonu in kaj vem čem še vse?? Potem vsi članki, ki predstavljajo nek napredek tehnike, kot sem že napisal (kalkulator, dvigalo ...), propagirajo lenobo in neznanje in jih je treba popljuvat s tega stališča??... OK, da se zdaj midva že ob prvem dopisovanju ne bi brezveze prepirala, naj še enkrat povem zelo na kratko, da se ne pogovarjam o ničemer drugem oziroma da je moje izhodišče, da mora vsak voznik obvladat avto v vseh fazah vožnje, kar pomeni vožnjo od speljevanja po predhodnem parkiranju v točki A do parkiranja v točki B ... jebiga, vožnja brez parkiranja ne obstaja, ker se za volan lahko vsedeš in avto zapustiš samo takrat, ko avto stoji na mestu in če se v točki A in točki B ne moreš ustavit, ker za parkiranje rabiš sto metrov v krogu, potem pač prej ali slej greš raje na vlak, ker toliko prostora ne boš našel nikjer ...
Nima smisla, res. Res sem že občutno preveč napisal. Pač, pri komentarju poskušam biti metodičen in temeljit, zato tudi točke v odgovorih. Je pa seveda problem napisati naenkrat odgovor kaj vem kolikim ... 5-im ali večim. Tebi se očitno zdi to preveč in se zgubiš/zgubljaš. Meni se pa ne da odgovarjati vsakemu posebej. Jah, no, ljudje smo različni ...
Ko smo že pri pisanju (zopet drugi temi), pa poglejmo ... do sedaj sem napisal .. če prav vidim ... 72 komentarjev na tem forumu. V slabih dveh letih. In nisem (še) od nobenega ignoriran. Za kaj več komentarjev niti nimam časa in/ali volje, ker itak vem, da ne bom nobenega spremenil. Še najboljši komentar je kak tak, direktno novinarju, ki je tako korekten, da tudi dopiše popravek: forum.finance.si/?t=190230 , čeprav očitno kdaj "popustim" in se grem kake take debate, kot je tule - npr. če preberem tak pomislek v smislu, le kaj je tehnika dobrega prinesla v zgodovini, saj so stvari čedalje dražje ... :D
Se moram poboljšat, res, in manj komentarjev pisat in se rajši (še več) menit s prijatelji, v živo. ;)
Pa srečno (vsem).
J.
P.S.: druga oseba ednine ni (nujno) namenjena tebi, ampak je to stil pisanja, čeprav si na začetku nekaj jamral, da ti parkiranje ni glih v veselje, v veselje pa so ljudem običajno stvari, ki jih dobro obvladajo ... no, sicer pa se ne rabiš preveč sekirat, ker če bi jaz odločal, bi na cestah bilo pol manj voznikov ... aja, in če ti lahko še malo nagajam, mora biti za tvoje prijatelje pogovor s tabo v živo zelo zanimiv, ko naenkrat odgovarjaš kaj vem kolikim, oni pa morajo potem ugibat, komu izmed njih si pravzaprav odgovoril ...
Strani: 1