Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.870
Zadnja sprememba: najobj 22.03.2016 09:40
[JaniL]
Madonca, grem iz financ na avto.finance, preberem prvi članek o pač neki napredni tehnologiji, komentarji pa taki, kot bi bil na forumu 24 kur ali celo slovenske nov(pras)ice. Fovšarija, pretiravanje, nerganje, skrite frustracije, da ne rečem še kaj drugega ... Svašta.
Avtomobilski proizvajalci razvijajo novo tehnologijo v skladu s tehniko, trendi in seveda najprej zaradi potreb in želja kupcev. Veliko tehnologije je naprej razvite v za tovoranjake ali celo letalstvo. Širša uporaba pa zadevo počasi dela cenejšo. Ne vem, ampak meni parkiranje ni užitek in mi je odlično, da imam lahko pomagalo. "Lahko" pomeni, ne bosta verjeli, da ga mogoče uporabim, mogoče ne. Če bo takole zamudno in takole pregledno, kot je na tem posnetku, verjetno res ne bom na tak način parkiral. Mogoče z "navadno" avtomatiko. Ampak v drugačnih okoliščinah bom pa mogoče zadevao uporabil. Če ne, pa pač ne. Še vedno dobro, da je, ker je tudi tak napredek korak naprej v razvoju človeštva. Če ima kdo nostalgijo pa starih fičkotih naj jo pač ima, ampak menda zato ni tako zahojen, da bo pljuval po taki tehnologiji.
Svašta, res.
... čuj, majster ... evo, lahko sem za tebe zahojen, ampak eno je napredek tehnologije, ki omogoča varnejšo vožnjo, nekaj čisto drugega pa je "napredek" tehnologije, ki omogoča vožnjo tudi tistim, ki vozit ne znajo ... khmm, ker parkiranje je neločljiv del vožnje, za katerega moraš obvladati avto pri minimalni hitrosti in imeti predvsem občutek za prostor in če tega nimaš, si v prometu pri večji hitrosti enostavno nevaren za okolico in ne bi smel imeti vozniškega dovoljenja ...

P.S.: ker nisi zahojen, verjetno sploh nisi opazil, da nisem omenil "napredka" tehnologije, ki z guglanjem in podobnim sranjem vožnjo dela smrtno nevarno, ampak ker nesreč nastalih na osnovi tega noben ne šteje, takih nesreč enostavno ni, ampak so namesto tega v statistiki nesreče zaradi vožnje po napačni strani ceste ... svašta, res ...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2588026

Strani: 1

JaniL sporočil: 165
[najobj]
> [JaniL]
> Madonca,
...

... čuj, majster ... evo, lahko sem za tebe zahojen, ampak eno je napredek tehnologije, ki omogoča varnejšo vožnjo, nekaj čisto drugega pa je "napredek" tehnologije, ki omogoča vožnjo tudi tistim, ki vozit ne znajo ... khmm, ker parkiranje je neločljiv del vožnje, za katerega moraš obvladati avto pri minimalni hitrosti in imeti predvsem občutek za prostor in če tega nimaš, si v prometu pri večji hitrosti enostavno nevaren za okolico in ne bi smel imeti vozniškega dovoljenja ...

P.S.: ker nisi zahojen, verjetno sploh nisi opazil, da nisem omenil "napredka" tehnologije, ki z guglanjem in podobnim sranjem vožnjo dela smrtno nevarno, ampak ker nesreč nastalih na osnovi tega noben ne šteje, takih nesreč enostavno ni, ampak so namesto tega v statistiki nesreče zaradi vožnje po napačni strani ceste ... svašta, res ...
Čuj, genij. No, ali pa kar geniji, z izjemo nekaterih, ki vsaj niso čisto zašli iz teme (alek14, blink, sopranos, mogoče še kdo).

Članek predstavlja parkiranje s tehnološkim pripomočkom, ki je še zelo nov in se bo zagotovo še razvijal. Ti, genij, si začel s zgrešenimi vzporednicami o parkiranju v avtošoli. Kaj ima to veze z avtošolo, če je to le pripomoček?? Obstaja recimo že nekaj časa zadeva, ki se ji reče zaviranje v sili. A misliš, da ti zato v avtošoli ne bo potrebno zavirati?? Obtaja tudi tempomat. Misliš, da ne boš rabil v avtošoli pritiskati na plin? Ko bodo avtomobili tako pametni, tudi mogoče. Ampak bo to seveda potem v zakonu, tak bo sistem in tako pač bo. Kdor želi čase fičkota, pač živi na napačnem planetu. Tale naš se razvija. Torej, če ne ločiš predstavitve novega tehnološkega pripomočka od nekih trenutnih pravil v avtošoli in povežeš s tem, da se "propagira" neznanje, potem ti ni pomoči in si zahojen. Speed dial na telefonu, kalkulator, s katerim nekaj zračnuaš, dvigalo ... vse potem propagira neznanje, lenobo??? Mogoče si imel slab dan, ampak ta komentar je čisto mimo, sorry. Poskušaj malo logike vklopit in projeciraš tvoj komentar na druga področja, kot sem dal za primere, pa boš videl, kaj si napisal. Tisto od guglanja v telefonu je zopet odraz, da mešaš jabolka in bombe, ne hruške.

Komentar v smislu security issues je po neki logiki na mestu, a bi bilo še dosti bolj, če bi članek kaj dodatno poveličeval tole zadevo ali pa celo omenjal, da nima pomankljivosti. Tako pa zame tudi ni ravno genijalna ugotovitev in best-of komentar, da malo poguglaš in potem zelo "pametno" zopet popljuvaš zadevo s zornega kota, ki pravzprav ni bil omenjen. Veliko bolj inteligenten komentar bi bil v smislu, da npr. senzorji v tem primeru delujejo počasneje (se zmišljujem, ni res), ali pa vsaj, da tole pride kvečjemu v poštev, ko je parkirni prostor preozek na obeh straneh in ne moreš priti iz avta, ali kaj podobnega. Verjetno obstaja tudi negativna plat, da ti pač ukradejo telefon, ampak to ni ravno point, faršten?

Tisto pa res težko verjamem, da nekdo resno sprašuje, če so avti cenejši sedaj in tista cvetka vseh cvetk, da množična uporaba (tehnologije) znižuje ceno. Kaj takega si res nisem zamišljal, da bom tu prebral.
A res moram dodatno pojasnjevati, kaj sem mislil ... Očitno, da. Tam okrog 30ih, 40ih let si verjetno za povprečno letno plačo tudi dobil en takraten soliden (začetni) avto, kot danes. Najbrž. Veliko najbrž nisem zgrešil. Vsaj v ZDA, no, kjer verjetno obstajajo podatki. Pustimo, ali je faktor 2, 3 ali 0,4 avta. Ni bistveno za to, kar bom povedal. Bisto je, da je današnji avto kakih žnj-krat boljši od tistega takrat, comprende, genijalci?? Nekajkrat hitrejši, varčnejši, varnejši, udobnejši ... Rabite še eno primerjavo? Prenosni telefon pred kakimi 20-imi ali več leti je bil redkost. Stal je konkretno veliko. Danes dobiš kako "staro" sra.je za 20 EUR, ki je enih 10 boljša od takratnega "state-of-the-art" telefona. Rabite še kako primerjavo od računalnikov, ki imajo danes kaj vem koliko ničel več spomina za "male pare", včasih je bil pa spectrum z 48 K spomina nekaj neverjetnega??
Seveda pa, da bo "state-of-the-art" tehnologija vedno tudi relativno za tisti čas draga, zato se ji pa tako reče!! Điss krajst superstar.
In ja, množična proizvodnja poceni zadevo že samo po sebi, ker je poslovni model čisto drugačen. Delo in material za par kosov je na enoto pač enormno dražje (pri večini izdelkov) za OKP ali male serije kot pa za velike serije. No shit?!
In ja, nove inženirske zadeve imajo dostikrat napako (-e), ker pač vseh kombinacij ni mgoče preveriti in ljudje vseeno nimajo reource-ov preigravati samo ene stvari do onemoglosti. Zato se pač zgodijo tudi odpoklici vozil, umik zdravil, vlomi v sefe, požar v tunelu, umik igrač s polic itd. Nobody is perfect. No shit again??

Mogoče sem imel pa samo smolo, da sem naletel naenkrat na toliko ... vprašljivo ... zaposlenih (40+ K komentarjev - seriously?!)/skuliranih("je človeštvo noro ..." - zaradi parkirnega pripomočka?!) /razgledanih (avti so dragi v tehnološko-zgodovinskem smislu?!) ljudi ... :/

Kar težko verjamem, da razlagat zdevo o množični uporabi tehnologije na forumu financ ... :/ Se bom poskušal popravit. ;) Ste me pa res dregnili s temi komentarji, da sem se toliko razpisal, priznam. No, sem se pa tudi nasmejal, vsaj to. :)

Strani: 1