Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

JaniL sporočil: 166
Madonca, grem iz financ na avto.finance, preberem prvi članek o pač neki napredni tehnologiji, komentarji pa taki, kot bi bil na forumu 24 kur ali celo slovenske nov(pras)ice. Fovšarija, pretiravanje, nerganje, skrite frustracije, da ne rečem še kaj drugega ... Svašta.
Avtomobilski proizvajalci razvijajo novo tehnologijo v skladu s tehniko, trendi in seveda najprej zaradi potreb in želja kupcev. Veliko tehnologije je naprej razvite v za tovoranjake ali celo letalstvo. Širša uporaba pa zadevo počasi dela cenejšo. Ne vem, ampak meni parkiranje ni užitek in mi je odlično, da imam lahko pomagalo. "Lahko" pomeni, ne bosta verjeli, da ga mogoče uporabim, mogoče ne. Če bo takole zamudno in takole pregledno, kot je na tem posnetku, verjetno res ne bom na tak način parkiral. Mogoče z "navadno" avtomatiko. Ampak v drugačnih okoliščinah bom pa mogoče zadevao uporabil. Če ne, pa pač ne. Še vedno dobro, da je, ker je tudi tak napredek korak naprej v razvoju človeštva. Če ima kdo nostalgijo pa starih fičkotih naj jo pač ima, ampak menda zato ni tako zahojen, da bo pljuval po taki tehnologiji.
Svašta, res.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2587985

Strani: 1

anon-304487 sporočil: 967
čas vnosa: 22.03.16 07:31
Fino bi bilo, ko bi se s komentarjem oglasil še pri ADAC-u in jim napel, kako so zahojeni, da ne zaupajo varnosti takihle sistemov in gredo takšne in podobne igračaste sisteme sesuvati z banalnim testom varnosti pri 100 vozilih.

In pri vseh testiranih vozilih s takšnimi sistemi je "pametna varnostna elektronika" pogrnila na celi črti.

ADAC pa, namesto da bi bil o tem tiho, zaradi "fovšije" to obelodani kar celemu svetu.

Packi, res.
bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 22.03.2016 08:15
[JaniL]
Širša uporaba pa zadevo počasi dela cenejšo.
A res? Koliko so se pocenili avti v zadnjih 30 letih?

Ocitno rabi tudi avtoindustrija orenk disrupcijo, tipa Hofer/Lidl.
najobj sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 22.03.2016 09:40
[JaniL]
Madonca, grem iz financ na avto.finance, preberem prvi članek o pač neki napredni tehnologiji, komentarji pa taki, kot bi bil na forumu 24 kur ali celo slovenske nov(pras)ice. Fovšarija, pretiravanje, nerganje, skrite frustracije, da ne rečem še kaj drugega ... Svašta.
Avtomobilski proizvajalci razvijajo novo tehnologijo v skladu s tehniko, trendi in seveda najprej zaradi potreb in želja kupcev. Veliko tehnologije je naprej razvite v za tovoranjake ali celo letalstvo. Širša uporaba pa zadevo počasi dela cenejšo. Ne vem, ampak meni parkiranje ni užitek in mi je odlično, da imam lahko pomagalo. "Lahko" pomeni, ne bosta verjeli, da ga mogoče uporabim, mogoče ne. Če bo takole zamudno in takole pregledno, kot je na tem posnetku, verjetno res ne bom na tak način parkiral. Mogoče z "navadno" avtomatiko. Ampak v drugačnih okoliščinah bom pa mogoče zadevao uporabil. Če ne, pa pač ne. Še vedno dobro, da je, ker je tudi tak napredek korak naprej v razvoju človeštva. Če ima kdo nostalgijo pa starih fičkotih naj jo pač ima, ampak menda zato ni tako zahojen, da bo pljuval po taki tehnologiji.
Svašta, res.
... čuj, majster ... evo, lahko sem za tebe zahojen, ampak eno je napredek tehnologije, ki omogoča varnejšo vožnjo, nekaj čisto drugega pa je "napredek" tehnologije, ki omogoča vožnjo tudi tistim, ki vozit ne znajo ... khmm, ker parkiranje je neločljiv del vožnje, za katerega moraš obvladati avto pri minimalni hitrosti in imeti predvsem občutek za prostor in če tega nimaš, si v prometu pri večji hitrosti enostavno nevaren za okolico in ne bi smel imeti vozniškega dovoljenja ...

P.S.: ker nisi zahojen, verjetno sploh nisi opazil, da nisem omenil "napredka" tehnologije, ki z guglanjem in podobnim sranjem vožnjo dela smrtno nevarno, ampak ker nesreč nastalih na osnovi tega noben ne šteje, takih nesreč enostavno ni, ampak so namesto tega v statistiki nesreče zaradi vožnje po napačni strani ceste ... svašta, res ...

Strani: 1