11 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
12 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
13 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
14 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
14 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
14 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
15 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
15 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
16 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
16 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
16 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
17 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
17 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
18 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
18 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
18 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
19 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
19 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
19 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

ognjenorezilo sporočil: 2.049
čas vnosa: 21.03.16 07:56
Tipično slovencelsko.

Kolektor, Riko, GH, firme ali poštni nabiralniki, ki z gradbeno industrijo nimajo nobene veze, prevzemajo največja gradbišča v državi.

Kolektor kadrovsko, tehnološko ni sposoben delat nič več kort famozni Riko, to je sestavljanje počitniških lesenih hišk.

Podizvajalci, ki realno izvajajo gradnjo tavajo v zmešjavi na takšnih projektih, zaradi nekompetentnih kadrov kot so v Kolektorju se dogajajo vse te napake in škoda.

Tu nastopa še 3. in 4. nivo podizvajalcev, ki jih še stari rimljani ne bi vzeli za tlakovanje cest.


Tako je, ko stara politična klika frizira razpise in sesuva gradbeni sektor vsake 4 leta.

Novinarji naj vprašajo, koliko delovnih mest bodo vsako leto zagotovili z investicijami v infrastrukturo in projekte za napredek države in kvaliteto življenja davkoplačevalcev!?!? namesto da se milijone deli javnosektorskim brezelnežem.