Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Kje smrdi pri Darsovem poslu desetletja?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-244484 sporočil: 3.467
"Kje smrdi pri Darsovem poslu desetletja?"

Le kje pri tem, poslu ne smrdi.

Med vsemi ponudniki je le eden, ki ponuja cestninjenje v prostem prometnem toku (Za Slovake ne vem - je že dolgo, kar sem bil tam). Italija ima zaprt cestninski sistem (preverjeno včeraj).

Torej: imamo 3 idejne projekte in enega, ki deluje tudi v praksi. Hec je, da je najnižji ponudnik dobil vseh 30% točk, ki so bile na voljo za tehnično rešitev. V reštivi trafik dizajna manjka samo še to, da bodo po cestah tovornjaki vozili zelo varno in to z hitrostjo 200 km/h, da bodo pri tem porabili samo 1l/100km goriva in se v primeru nevarnosti ustavili v 10 m. Papir prenese vse.

Dejstvo je, da avstrijci poberejo za več kot 200.000EUR/km cestnine na leto v tovornem prometu več, kot pa DARS (vir: časnik Finance). Pri 700 km avtocest to pomeni 140.000.000 EUR (140 milijonov!!!!) na leto premalo pobranih cestnin.
Razlike med Avstrijo in Slovenijo:
- cestnina je v Sloveniji z 5% nižja kot pa v Avstriji (Vir: spletne strani DARS in ASFINAG)
- V Sloveniji je tovorno vozilo vse nad 3,5 t, v Avstriji vse nad 7t (Slovenci cestninimo več vozil, kar BI MORALO pomeniti tudi višje prihodke)

Če bi bili pri DARS-u normalni, bi uvedli delujočo rešitev, ki bi jo plačali samo z več pobranimi cestninami. In to bi lahko že davno naredili. V zadnjih petih letih smo DAVKOPLAČEVALCI izgubili 700.000.000 EUR, ker pri DARS-u vse smrdi- o elektronskem cestninjenju se pogovarjamo že krepko več kot 6 let.

Najboilje bi bilo, da bi na enem mestu zbrali vse sedanje in pretekle odločevalce v DARS-u in na njih naložili celotno protihrupno ograjo. Pa naj si jo nekam odnesejo.


...Matija Gubec press...