Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-204390 sporočil: 13.528
[Mleben]
Slovencem je pomembno, da malo kuri in je pri tem po možnosti poceni, da pri tem onesnažuje okolje pa ni pomembno. Samo to jih rešuje.
Niti ni problem, da bo z majhnimi popravki stvar odpravljena. Pa čeprev dvomim, ker bi sicer to naredili že takoj, prvi opravljeni testi v ZDA ne kažejo na pomembno izboljšanje. Pomembno je, da so zavestno lagali in to priznali. Da torej stvar ni imela lastnosti, ki je bila ob prodaji obljubljena. In tu je naš zastopnik zakonsko odgovoren. ZVPOT pravi, da se kupec odloči, katero od 4 možnosti reševanja bo izbral, ne prodajalec.
A kot rečeno, Slovencem je važno, da je poceni/malo pokuri. Zato kar sami pomagajo ublažiti padec prodaje in ugleda. Celo toliko, da nima prodajalec nobenega problema ohranjati cene.
Torej? Še naprej nam bodo mazali oči z zlaganimi podatki porabe, zračnega upora, programov v elektroniki in tako dalje. Pa mislim, da to velja več ali manj za celo industrijo, samo da ostali javno ne priznajo. Saj niso neumni kot VW.
Vsi proizvajalci prirejajo podatke o porabi goriva, nemški pa še posebej. Tako da ni govora o tem, da so poceni in da malo pokurijo. Ne vem sicer kakšno kozmetiko se bodo šli na teh vpoklicanih avtih, ampak si mislim, da po posegu avti ne bodo ne bistveno bolj čisti, še manj to da bi pokurili manj goriva.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2583566

Strani: 1

anon-93129 sporočil: 2.117
[vickibedi]
> [Mleben]
Vsi proizvajalci prirejajo podatke o porabi goriva, nemški pa še posebej. Tako da ni govora o tem, da so poceni in da malo pokurijo. Ne vem sicer kakšno kozmetiko se bodo šli na teh vpoklicanih avtih, ampak si mislim, da po posegu avti ne bodo ne bistveno bolj čisti, še manj to da bi pokurili manj goriva.
Res je, treba je reči bolj natančno, to je percepcija o majhni porabi/nižji ceni (na primer v primerjavi s konkurenco). In spretni prodajnik to mora izkoristiti in podpihovati.

Strani: 1