Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek (Intervju) Slovenci po aferi še bolj zvesti VW, bodo avtomobili po posegu izgubili moč?
Strani: 1
sporočil: 2.117
Slovencem je pomembno, da malo kuri in je pri tem po možnosti
poceni, da pri tem onesnažuje okolje pa ni pomembno. Samo to jih
rešuje.
Niti ni problem, da bo z majhnimi popravki stvar odpravljena. Pa čeprev dvomim, ker bi sicer to naredili že takoj, prvi opravljeni testi v ZDA ne kažejo na pomembno izboljšanje. Pomembno je, da so zavestno lagali in to priznali. Da torej stvar ni imela lastnosti, ki je bila ob prodaji obljubljena. In tu je naš zastopnik zakonsko odgovoren. ZVPOT pravi, da se kupec odloči, katero od 4 možnosti reševanja bo izbral, ne prodajalec.
A kot rečeno, Slovencem je važno, da je poceni/malo pokuri. Zato kar sami pomagajo ublažiti padec prodaje in ugleda. Celo toliko, da nima prodajalec nobenega problema ohranjati cene.
Torej? Še naprej nam bodo mazali oči z zlaganimi podatki porabe, zračnega upora, programov v elektroniki in tako dalje. Pa mislim, da to velja več ali manj za celo industrijo, samo da ostali javno ne priznajo. Saj niso neumni kot VW.
Niti ni problem, da bo z majhnimi popravki stvar odpravljena. Pa čeprev dvomim, ker bi sicer to naredili že takoj, prvi opravljeni testi v ZDA ne kažejo na pomembno izboljšanje. Pomembno je, da so zavestno lagali in to priznali. Da torej stvar ni imela lastnosti, ki je bila ob prodaji obljubljena. In tu je naš zastopnik zakonsko odgovoren. ZVPOT pravi, da se kupec odloči, katero od 4 možnosti reševanja bo izbral, ne prodajalec.
A kot rečeno, Slovencem je važno, da je poceni/malo pokuri. Zato kar sami pomagajo ublažiti padec prodaje in ugleda. Celo toliko, da nima prodajalec nobenega problema ohranjati cene.
Torej? Še naprej nam bodo mazali oči z zlaganimi podatki porabe, zračnega upora, programov v elektroniki in tako dalje. Pa mislim, da to velja več ali manj za celo industrijo, samo da ostali javno ne priznajo. Saj niso neumni kot VW.
sporočil: 11.404
[Mleben]Ja, glede tega smo Slovenci res čudni. Jaz sedaj že iz principa ne bi kupil VW, ker ni pokazal nekega obžalovanja z nekimi konkretnimi ukrepi (dejanska odprava napake ali pa popust za nova vozila itd.). Naj da vsaj popust, če je že zajebal zadevo. Pri nas pa posel kot običajno. Lepo glavo v pesek in kot, da se ni nič zgodilo. In to oboji, kupci in prodajalci.
Slovencem je pomembno, da malo kuri in je pri tem po možnosti poceni, da pri tem onesnažuje okolje pa ni pomembno. Samo to jih rešuje.
Niti ni problem, da bo z majhnimi popravki stvar odpravljena. Pa čeprev dvomim, ker bi sicer to naredili že takoj, prvi opravljeni testi v ZDA ne kažejo na pomembno izboljšanje. Pomembno je, da so zavestno lagali in to priznali. Da torej stvar ni imela lastnosti, ki je bila ob prodaji obljubljena. In tu je naš zastopnik zakonsko odgovoren. ZVPOT pravi, da se kupec odloči, katero od 4 možnosti reševanja bo izbral, ne prodajalec.
A kot rečeno, Slovencem je važno, da je poceni/malo pokuri. Zato kar sami pomagajo ublažiti padec prodaje in ugleda. Celo toliko, da nima prodajalec nobenega problema ohranjati cene.
Torej? Še naprej nam bodo mazali oči z zlaganimi podatki porabe, zračnega upora, programov v elektroniki in tako dalje. Pa mislim, da to velja več ali manj za celo industrijo, samo da ostali javno ne priznajo. Saj niso neumni kot VW.
Sploh pa jaz ne vem kako so si v VW predstavljali, da bodo postali največji na svetu, če pa imajo zaposlenih še enkrat več ljudi kot Toyota? Namesto, da bi se lotili racionalizacije so se raje zatekli k goljufiji. In si s tem nakopali večje stroške kot pa je bil prihranek.
sporočil: 13.528
[Mleben]Vsi proizvajalci prirejajo podatke o porabi goriva, nemški pa še posebej. Tako da ni govora o tem, da so poceni in da malo pokurijo. Ne vem sicer kakšno kozmetiko se bodo šli na teh vpoklicanih avtih, ampak si mislim, da po posegu avti ne bodo ne bistveno bolj čisti, še manj to da bi pokurili manj goriva.
Slovencem je pomembno, da malo kuri in je pri tem po možnosti poceni, da pri tem onesnažuje okolje pa ni pomembno. Samo to jih rešuje.
Niti ni problem, da bo z majhnimi popravki stvar odpravljena. Pa čeprev dvomim, ker bi sicer to naredili že takoj, prvi opravljeni testi v ZDA ne kažejo na pomembno izboljšanje. Pomembno je, da so zavestno lagali in to priznali. Da torej stvar ni imela lastnosti, ki je bila ob prodaji obljubljena. In tu je naš zastopnik zakonsko odgovoren. ZVPOT pravi, da se kupec odloči, katero od 4 možnosti reševanja bo izbral, ne prodajalec.
A kot rečeno, Slovencem je važno, da je poceni/malo pokuri. Zato kar sami pomagajo ublažiti padec prodaje in ugleda. Celo toliko, da nima prodajalec nobenega problema ohranjati cene.
Torej? Še naprej nam bodo mazali oči z zlaganimi podatki porabe, zračnega upora, programov v elektroniki in tako dalje. Pa mislim, da to velja več ali manj za celo industrijo, samo da ostali javno ne priznajo. Saj niso neumni kot VW.
sporočil: 2.117
[vickibedi]
> [Mleben]
Vsi proizvajalci prirejajo podatke o porabi goriva, nemški pa še posebej. Tako da ni govora o tem, da so poceni in da malo pokurijo. Ne vem sicer kakšno kozmetiko se bodo šli na teh vpoklicanih avtih, ampak si mislim, da po posegu avti ne bodo ne bistveno bolj čisti, še manj to da bi pokurili manj goriva.Res je, treba je reči bolj natančno, to je percepcija o majhni porabi/nižji ceni (na primer v primerjavi s konkurenco). In spretni prodajnik to mora izkoristiti in podpihovati.
sporočil: 2.117
[sopranos]In država. V tržnem gospodarstvu podjetja svobodno tekmujejo na trgu med seboj. A znotraj dogovorjenih in zapisanih pravil. Na primer zakonov, ki določajo pravila. Kot na primer ZVPOT s stvarno napako. Država , ki bi morala biti prva, ki zaščiti svojo lastno postavo, je tu tudi vtaknila glavo v pesek. A to je že proč od osnovne teme.
> [Mleben]
Ja, glede tega smo Slovenci res čudni. Jaz sedaj že iz principa ne bi kupil VW, ker ni pokazal nekega obžalovanja z nekimi konkretnimi ukrepi (dejanska odprava napake ali pa popust za nova vozila itd.). Naj da vsaj popust, če je že zajebal zadevo. Pri nas pa posel kot običajno. Lepo glavo v pesek in kot, da se ni nič zgodilo. In to oboji, kupci in prodajalci.
Sploh pa jaz ne vem kako so si v VW predstavljali, da bodo postali največji na svetu, če pa imajo zaposlenih še enkrat več ljudi kot Toyota? Namesto, da bi se lotili racionalizacije so se raje zatekli k goljufiji. In si s tem nakopali večje stroške kot pa je bil prihranek.
sporočil: 4.276
Zadnja sprememba: premza 24.02.2016 20:29
Boli nas Slovence q-rac za NOx-e, sploh če jih morajo dihati tisti,
ki vozijo za nami.VW je idealen avto za nas. Manj porabi na račun višjega onesnaževanja.
Win-Win situacija. Privarčujem in še soseda zasmradujem.
Ampak pozor, če so izpusti dobri le na testu, je mogoče tudi kaj drugega dobro zgolj na testu...
Zračne blazine se tako pri Volkswagnu sprožijo že pred trkom, da še bolj zaščitijo testno lutko. Sprožijo se zaradi močne svetlobe na testnem poligonu, ne zaradi trka samega. Za test optimiziran algoritem pač:) Tudi oblika zračne blazine je prilagijena testni lutki.
Če torej vozite Volkswagen in se zaletite, se dajte s 40% sprednjega dela vozila, pri 65km/h, z ugasnjenim motorjem, pod močno svetlobo :)
sporočil: 10.814
[abraxas]Ja to je tisti proizvajalec, ki je nokoč delal CIZE-te.
VW je zame balkanski avto: Magnifico, pa nateg z izpusti itd.
Nemški avto je BMW.
en.wikipedia.org/wiki/Isetta
sporočil: 9.333
Zadnja sprememba: 153 24.02.2016 22:13
"Navada je železna srajca."[Ko/Če pojenjuje jo (vsiljiva) občilska propaganda spet zrajca.]
Sodražan
sporočil: 2.361
[alek14]Tudi jaz imam bistveno boljši avto, kot bi ga potreboval. Čeprav imam 50kW manj od tvoje zverine (pojma nimam, kaj delaš z 236 konji), sem zadovoljen. Pomembno je, da mi je avto lep in ustreza moji samopodobi, oz. temu, v katerem avtu se "vidim". Zato je passat odpadel (BMW pa tudi, ker se mi ni zdel vreden cene).
> [abraxas]
> VW je zame balkanski avto: Magnifico, pa nateg z izpusti itd.
> Nemški avto je BMW.
Sem imel 2 BMW-ja (nova, zaporedoma). Meni so se zdeli nevarni (unforgiving pri ekstremnih manevrih), neudobni, (a klime že vgrajujejo v BMW?), navadne bele šipe, poceni plastika, malce sem bil šokiran, zadnji 320xdA F30 je bil nevozen, ko si pohodil gas pri speljevanju se je avto 3 sekunde obotavljal. Ko sem cirka l. 2006 šel na prvega BMW so bili motorji še prva liga (zato sem vzel še drugega). Sedaj pa so vse skupaj popacali.
Sedaj pa imam Passata 176kW in ni da ni. Opreme več kot v BMW petici. Naredil sem že 15000km, vse OK. Tko je to.
Nikakor pa ne trdim, da je moja izbira avta racionalna.
sporočil: 5.775
To me spomne na nalepke ki sem jih včasih videl v Avstriji, na MB S
klasa: "Sonst gönnt Sich Man nichts." - Sicer pa si človek ne
privošči nič.
sporočil: 2.568
[premza]Upam, da za trke to ne velja...lahko sem naiven, budala, kreten, Slovenec...
Boli nas Slovence q-rac za NOx-e, sploh če jih morajo dihati tisti, ki vozijo za nami.
VW je idealen avto za nas. Manj porabi na račun višjega onesnaževanja.
Win-Win situacija. Privarčujem in še soseda zasmradujem.
Ampak pozor, če so izpusti dobri le na testu, je mogoče tudi kaj drugega dobro zgolj na testu...
Zračne blazine se tako pri Volkswagnu sprožijo že pred trkom, da še bolj zaščitijo testno lutko. Sprožijo se zaradi močne svetlobe na testnem poligonu, ne zaradi trka samega. Za test optimiziran algoritem pač:) Tudi oblika zračne blazine je prilagijena testni lutki.
Če torej vozite Volkswagen in se zaletite, se dajte s 40% sprednjega dela vozila, pri 65km/h, z ugasnjenim motorjem, pod močno svetlobo :)
Za televizorje je bilo enako, vedno so kakovost slike testirali z istim filmom in proizvajalci so to pogruntali, naprej ni potrebno pojasnjevati.
sporočil: 16
čas vnosa: 25.02.16 05:47
Tale naslov in celotna zadeva me spominja na volitve v Sloveniji.
Garniture politikov nas že leta zajeb... in ljudje vseskozi čez
njih samo jamrajo. Na naslednjih volitvah pa še vedno volijo
enako.
Enako je pri VW. Čeprav slovenci vedo, kako in kaj je na stvari, kupujejo vW vozila še raje. :)
Enako je pri VW. Čeprav slovenci vedo, kako in kaj je na stvari, kupujejo vW vozila še raje. :)
sporočil: 967
čas vnosa: 24.02.16 21:00
"Če torej vozite Volkswagen in se zaletite, se dajte s 40%
sprednjega dela vozila, pri 65km/h, z ugasnjenim motorjem, pod
močno svetlobo :)"
Ti pa si zares čisto za časom!
Sedaj, ko imamo že tako izpopolnjene asistenčne sisteme, ki te namesto tebe zaparkrira v še tako majhno luknjo, pravočasno zaustavi tvoj voz v gosti megli in tako prepreči verižno trčenje, z radarskim tempomatom poskrbi, da brez skrbi švigaš 150km/h tistemu pred teboj tik za njegovo ritjo, brez da bi prevozil belo ločilno črto, saj te na to pravočasno opozori z tresenjem volana, se nesreča sploh ne more več zgoditi pa pika!
Tisti, ki ima danes vgrajene se te asistenčne sisteme, lahko med vožnjo popolnoma brez skrbi s prstkom drsi po izbuljeni "infotejnment fensi-šmensi tablici" in še pravočasno odgovarja npr. na maile ali se odziva na najnovejše tvite o družini Kardešijan!
Ti pa si zares čisto za časom!
Sedaj, ko imamo že tako izpopolnjene asistenčne sisteme, ki te namesto tebe zaparkrira v še tako majhno luknjo, pravočasno zaustavi tvoj voz v gosti megli in tako prepreči verižno trčenje, z radarskim tempomatom poskrbi, da brez skrbi švigaš 150km/h tistemu pred teboj tik za njegovo ritjo, brez da bi prevozil belo ločilno črto, saj te na to pravočasno opozori z tresenjem volana, se nesreča sploh ne more več zgoditi pa pika!
Tisti, ki ima danes vgrajene se te asistenčne sisteme, lahko med vožnjo popolnoma brez skrbi s prstkom drsi po izbuljeni "infotejnment fensi-šmensi tablici" in še pravočasno odgovarja npr. na maile ali se odziva na najnovejše tvite o družini Kardešijan!
sporočil: 4.276
[klemenstp]O pa še kako so konstrukcije avtov prilagojene testnim trkom.
Upam, da za trke to ne velja...lahko sem naiven, budala, kreten, Slovenec...
sporočil: 6.570
[alek14]15 jurjev brez okvare? Wow :-P
Sedaj pa imam Passata 176kW in ni da ni. Opreme več kot v BMW petici. Naredil sem že 15000km, vse OK. Tko je to.
sporočil: 6.570
[abraxas]Zato še ni avto balkanski, ampak ciljna skupina kupcev.
VW je zame balkanski avto: Magnifico
Očitno vedo pri VWju, da je slovenski avto še zmeraj Renault.
sporočil: 2.309
Moj BMW 525d A T (touring) model E39, prva registracija 10.
december 2004 ima sedaj prevoženih 78.000 km in laufa kot ura (se
je komaj ulaufal). Ima 2500ccm, 163KM in porabi od 6-8 l nafte na
100 km. Ima malo elektronike, motor ni navit in bo držal skoraj
večno (nekateri vozijo tudi do miljon kilometrov) Za mene ima
dovolj dobre pospeške, je zelo udoben in ima vso mogočo dodatno
opremo. Boljšega avta ne rabim.
Zadnjič sem bil pri Avtoaktiv in se zanimal za BMW X3, pa so mi ponujali za mojega 6.000 evrov. Sem se samo nasmejal in se odpeljal domov, ter po poti razmišljal, kako dober avto imam.
F.k the new features in new BMW 730d xDrive and in VW.
Sem v penziji, pa malo vozim.
Pa lep pozdrav.
Zadnjič sem bil pri Avtoaktiv in se zanimal za BMW X3, pa so mi ponujali za mojega 6.000 evrov. Sem se samo nasmejal in se odpeljal domov, ter po poti razmišljal, kako dober avto imam.
F.k the new features in new BMW 730d xDrive and in VW.
Sem v penziji, pa malo vozim.
Pa lep pozdrav.
sporočil: 25
čas vnosa: 26.02.16 09:01
je rekel...Morda imamo malo debelejšo kožo kot porabniki v
skandinavskih deželah...
Preslikava mentalitete povprečnega slovenceljna na druga področja je zgolj naključna.
Preslikava mentalitete povprečnega slovenceljna na druga področja je zgolj naključna.
Strani: 1