Izbrani forum: Odklop
Izbrana tema: Šubidubi dubi....
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 13.528
[Gustl]Važno je, da veste kam plujete, ker najslabše je če imaš strategijo s pomešanimi pojmi. Če se profilirate kot časopis za širšo publiko, so pač dobri članki tisti z visoko branostjo, četudi nimajo kakšnih drugih vrednosti. In obratno, če se greste ponudbo za ciljno skupino ljudi, je vsebinsko pisanje na prvem mestu. Lepo je, če je včasih možno združiti oba cilja, v splošnem, pa oba veva, da to ne drži.
> [vickibedi]
> > [Gustl]
> > > [vickibedi]
> > > > [MorituriTeSalutant]
> > > > Pa o ZRN kapitalu tudi ni nič več za brati... kva zdej to...
> > >
> > > Rezultat nove uredniške politike, varčevanje, celo zastojnkarskem komentatorjem ostajajo še prosti žetoni ;)
> >
> > Ampak kakor kateremu, a ne? :)
> >
> > Januarja smo podrli rekord po:
> >
> > - številu digital naročnikov
> > - število uporabnikov žetonov
> > - število različnih člankov s porabljenimi žetoni
> >
> > ..in za las zgrešili dosedanji rekord "porabljenih žetonov na mesec". Za feeling, cifra je cca. 100.000.
>
> Ja, boh vam požegnej, to je najbrž odvisno od višje kakovosti člankov.. ;)
Kot vedno, zmes več dejavnikov.
Kot vedno, nekateri članki so bili dobri, nekateri slabi.
Kot vedno, dobri niso bili nujno dobri vsem uporabnikom in slabi niso bili nujno slabi vsem uporabnikom.
Kot vedno, prostora za izboljšat se je več kot prostora za past.