6 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
9 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
11 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
11 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
11 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
11 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
12 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
13 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek (mnenje) Samo teslo kupi teslo!?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
[Avto] Tema: Samo teslo kupi teslo!?
[#2577122] 24.01.16 22:44 · odgovor na: bc123a (#2577094)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [premza]
> Tak dizel lahko dela ves čas pri optimalnih vrtljajih in optimalni obremenitvi... večji izkoristek, manj škodljivih izpustov...

Tako je. V avtih imamo radi mocne motorje zaradi pospeskov,rabimo jih pa morda 1% casa. Ze dolgo je tako, zato imajo oz so imeli mocni avti elektronsko blokado hitrosti.

Na racun tega mocni motorji vecino casa delujejo v neoptimalnem rezimu.

Zato je edina smiselna varianta imeti recimo 120 KW elektromotor, in bencinski motor ki samo polni akumulator. Ker 120 KW bos res rabil samo nekaj sekund. Pri taksni tehnologiji bi zneslo celo s svincenimi baterijami, ce ne bi hotel imeti avtonomije nekaj 10 km samo na elektriko.
hvala vsem trem za odgovore. Jaz imam avtomobile nadvse rad :-)

Če prav razumem - prednost električnega motorja je, da ga brez menjalnikov lahko pripneš direktno na pogon, in zagotavlja (približno) isto moč pri vseh vtljajih, in zato ne potrebuješ menjalnika?

Ta motor pa dobiva elektriko od dizelskega generatorja, ki se več ali manj enakomerno vrti, in je zato najbrž tudi bolj dolgoročno vzdržljiv itd.?

Vmes imamo še baterijo, ki služi za hranjenje ob morebitnih kratkih vožnjah, tako da takrat sploh ne bi vžigali generatorja?

Koliko to poveča težo vozila, so kaki prototipi, in kako to da ni splošno razširjeno?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2577122

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[Avto] Tema: Samo teslo kupi teslo!?
[#2577127] 24.01.16 23:04 · odgovor na: anon-207617 (#2577122)
Odgovori   +    0
[NemirniTujec]
Če prav razumem - prednost električnega motorja je, da ga brez menjalnikov lahko pripneš direktno na pogon, in zagotavlja (približno) isto moč pri vseh vtljajih, in zato ne potrebuješ menjalnika?
Tako. S tem da ze s preprostim trikom v dizajnu elektromotorja lahko dosezes velikanski razpon obmocij delovanja. Ta trik recimo uporabljajo dieselsko elektricne lokomotive, ki zacnejo vleko tezkega vlaka v vezavi navitij motorja, ki ima teoreticno neskoncen navor (ob teoreticno nicelnem pomiku), ko dosezejo neko majhno hitrost, pa preklopijo navitja motorja v rezim, ki zagotavlja veliko hitrost. Popolnoma mehansko.

V zadnjem desetletju pa je ravno zarade elektroavtov naredil elektromotor se velikanski napredek, z mikroprocesorskim krmiljenjem imas se cel kup drugih moznosti, skratka elektromotor je totalno fleksibilna zverina.
Vmes imamo še baterijo, ki služi za hranjenje ob morebitnih kratkih vožnjah, tako da takrat sploh ne bi vžigali generatorja?
Tako, s tem da recimo tudi omogoci da 120 KW elektromotor razvije 120 KW tudi ce ima samo 60KW bencinar za pogon generatorja.

Koliko to poveča težo vozila, so kaki prototipi, in kako to da ni splošno razširjeno?
odpade menjalnik, doda se generator in elektromotor. Nekdaj je bilanca ziher bila minus, sedaj pa v dobi neodimium magnetov pa je po moje teza taksne kombinacije manjsa.

Zakaj ne ... ne vem, morda odpor do tega da stojis pred semaforjem in dizelski motor lepo deluje z 2000 obrati ter fila baterije? :)

Strani: 1