Strani: 1

premza sporočil: 4.276
[#2566002] 30.11.15 16:20
Odgovori   +    5
Celoten strošek vpoklica Skupine Volkswagen zaradi afere z dizelskimi motorji je ocenjen na 8,7 milijona evrov.
Milijoni, milijarde, bilijoni... vse isto :/
notomi sporočil: 768
[#2566009] 30.11.15 17:13
Odgovori   +    4
Potem moj naslednji avto ne bo več VW, ker mehiškega pač nikoli ne bom kupil. Si bom izbral avto, ki je zagotovo izdelan v EU! Tudi do sedaj sem vedno kupoval take avtomobila. Zato, da prispevam kos kruha evropskemu, ne pa korejskemu ali nekemu mehiškemu delavcu!
dz1975 sporočil: 2.264
[#2566013] 30.11.15 17:42
Odgovori   +    3
Se pravi bodo naredili to, kar ameriški in azijski proizvajalci delajo že zadnji 20 let: par nivojev opreme (s konkretnimi razlikami v ceni) in omejenim število opcij za izbiro. Nič več "odprtih" konfiguracij. Sicer tako že sedaj VAG, BMW in MB prodajajo vozila v ZDA.
anon-304487 sporočil: 967
[#2566019] 30.11.15 18:06
Odgovori   +    1
čas vnosa: 30.11.15 15:28
Ideje sploh niso slabe.

Polo v limuzinski različici je nedvomno veliko bolj racionalna odločitev kot polo s tremi ali petimi vrati, ki niso ne tič ne miš, sploh pa so strahotno nepraktični.

V kolikor kdo pozna Fiesto v limuzinski različici (zelo priljubljena v ZDA, celo z ročno klimo in brez litih platišč, pa seveda brez tiste ogabne črne notranjosti, ki jo imajo sedaj že skoraj vse evropski vozeki - torej lične in svetle beš notranjosti!), bi jo tudi veliko raje kupil kot to neracionalno tri oziroma petvratno kombilimuzino. V katero seveda ne spraviš nič pametnega...

Tudi mali opli so bili v limuzinski različici veliko bolj uporabni, ne pozabimo na dacio, ki je v petvratni kombilimuzinski različici "kr neki", limuzinska verzija pa je veliko bolj čedna. Da ne govorimo o karavanski, seveda, ki pa je sploh najbolj simpatična in racionalna.

Morda pa prebivalci (kupci) iz t.i. držav v razvoju le niso tako zaostali in so takšni kupci v razvitem svetu. Ti raje kupujejo male kombilimuzine, v katere nato ne morejo nič pametnega spraviti (vsi poudarjajo le velikost ko podrejo sedeže - ampak, a takrat se potniki na zadnjih sedežih peljejo na strehi?)

Skratka, pametna odločitev!
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2566022] 30.11.15 18:08 · odgovor na: dz1975 (#2566013)
Odgovori   +    2
Težava je samo v tem, da se je na tak način dalo skriti ogromna doplačila za dodatno opremo tipa "naslon za roke spredaj".
Tako da kolikor bodo privarčevali v organizaciji dela, bodo izgubili na račun manj prodane dodatne opreme.
Bodo pa za spremembo kupci na boljšem.
pobalin sporočil: 14.456
[#2566041] 30.11.15 19:45
Odgovori   +    4
Optimizacijo tovarn na globalnih lokacijah, volkswagna tiguan in golf bodo v prihodnje izdelovali v Mehiki
Samo v Mehiki, tudi v Mehiki, namesto v ZDA v Mehiki, namesto v Wolfsburgu v Mehiki...?
dz1975 sporočil: 2.264
[#2566060] 30.11.15 23:54 · odgovor na: anon-154083 (#2566022)
Odgovori   +    0
Ja, samo hkrati ti bodo zapakirali skupaj par zadev ki bi jih radil imel in kup nepotrebnih, pa za vse skupaj zaračunali par jurjev...tako da verjemi da bodo na koncu na boljšem...
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2566077] 01.12.15 07:39 · odgovor na: dz1975 (#2566060)
Odgovori   +    2
[dz1975]
Ja, samo hkrati ti bodo zapakirali skupaj par zadev ki bi jih radil imel in kup nepotrebnih, pa za vse skupaj zaračunali par jurjev...tako da verjemi da bodo na koncu na boljšem...
Tistim, ki bodo VW tako zelo "radi imeli", tako ni pomoči :-)

Strani: 1