Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Francoski golf prepričljiv tudi z nagrajenim trivaljnikom
Strani: 1
sporočil: 2.986
Poraba je v veliki večini izmerjena na način črpalka-črpalka, ampak
ti boš zdaj itak rekel, da števci kažejo več kilometrov, tako da je
vsaka debata glede tega brezpredmetna. Kot ima podatek o porabi
veliko manjšo težo pri odločitvi za nakup avta, kot si ljudje
priznajo oz. na glas povejo. Meni recimo sploh ni faktor, ker vem
da je vse odvisno od načina vožnje in poti, ki si jih opravil. Je
pa poraba priljubljena šank debata, za katere vemo, na kakšnem
nivoju so ;) In nenazadnje, če bo ženi všeč tale P308, bo pristal v
garaži pa če kuri 20 litrov ;)
sporočil: 6.570
[chef]Če merite črpalka-črpalka, potem je treba povedati, da so podatki v resnici malce boljši, saj na črpalki nikoli ne dobite toliko goriva, kot vam ga zaračunajo.
Poraba je v veliki večini izmerjena na način črpalka-črpalka, ampak ti boš zdaj itak rekel, da števci kažejo več kilometrov, tako da je vsaka debata glede tega brezpredmetna....
sporočil: 967
čas vnosa: 09.11.15 08:44
Mene pa čudi ena zadeva:
Vsi novi avti očitno "morajo" imeti zadnja okna tako nagravžno potemnjena. Sicer bi se sopotniki očitno scvrli v avtu, kot so se pred npr. 10 leti, ko teh bedarij še ni bilo :)))
Le zakaj na zadnja okna ne privijejo dvojne Knauf plošče z vmesno toplotno izolacijo? Saj skozi dodatno zatemnjene šipe tudi vidiš bolj bogo (preverjeno)...
Si je "chef" tudi prebral povezavo, ki jo je dobil v vezi z smrtnim primerom v ZDA, ko je super duper modernemu avteku (ki je imel poleg avtomatskega zaklepanja namesto zastarele klasične notranje ročice za odpiranje vrat raje moderen električni gumb, da o električnih šipah ne govorimo...) zmanjkalo elektrike - napaka v akumulatorju? Vrata se niso dala odpreti, okna tudi ne (uh, priznam, pisalo je tudi, da je telefon pustil v koči - najbrž je bi, tisti, ta tačast, ta pameten...), in lastnik je skupaj z svojim kužekom v zaklenjenem avtu pred vikendom umrl zaradi vročinskega udara. Kako izgleda primer, ko z takim avtekom padeš v reko in zmanjka elektrike iz akumulatorja? Okna so na elektriko, vrata se avtomatsko zaklenejo...?
Moderna tehnologija je pa res en velik napredek, brez katere dane sne gre več, kajne, g. "chef"?
Vsi novi avti očitno "morajo" imeti zadnja okna tako nagravžno potemnjena. Sicer bi se sopotniki očitno scvrli v avtu, kot so se pred npr. 10 leti, ko teh bedarij še ni bilo :)))
Le zakaj na zadnja okna ne privijejo dvojne Knauf plošče z vmesno toplotno izolacijo? Saj skozi dodatno zatemnjene šipe tudi vidiš bolj bogo (preverjeno)...
Si je "chef" tudi prebral povezavo, ki jo je dobil v vezi z smrtnim primerom v ZDA, ko je super duper modernemu avteku (ki je imel poleg avtomatskega zaklepanja namesto zastarele klasične notranje ročice za odpiranje vrat raje moderen električni gumb, da o električnih šipah ne govorimo...) zmanjkalo elektrike - napaka v akumulatorju? Vrata se niso dala odpreti, okna tudi ne (uh, priznam, pisalo je tudi, da je telefon pustil v koči - najbrž je bi, tisti, ta tačast, ta pameten...), in lastnik je skupaj z svojim kužekom v zaklenjenem avtu pred vikendom umrl zaradi vročinskega udara. Kako izgleda primer, ko z takim avtekom padeš v reko in zmanjka elektrike iz akumulatorja? Okna so na elektriko, vrata se avtomatsko zaklenejo...?
Moderna tehnologija je pa res en velik napredek, brez katere dane sne gre več, kajne, g. "chef"?
sporočil: 2.986
Zadnja sprememba: chef 09.11.2015 08:55
Tonirana stekla so večinoma opcija, kot opcija pa so tam zato, ker
si ljudje očitno to želijo. Zakaj, je njihova stvar, mlajšim denimo
stvar bolje zgleda, starši zaradi zaščite, pomembneži, da se jih ne
vidi...Jaz sem prebral, očitno pa ti nisi moje replike ;) Če znaš stvari uporabljat, ni težav, če jih ne znaš, preberi navodila ali vprašaj. BTW, tole pišeš na ZX spectrumu, perilo pereš na roke, kosilo kuhaš na kiperbušu? Napredek pa to.
sporočil: 416
[chef]V tem cenovnem razredu je poraba še kako pomembna. Ne trdim pa, da je ta pomembna kupcem športnih izvedenk 308 GT in izvedenk CC (ko bodo na voljo)...
Poraba je v veliki večini izmerjena na način črpalka-črpalka, ampak ti boš zdaj itak rekel, da števci kažejo več kilometrov, tako da je vsaka debata glede tega brezpredmetna. Kot ima podatek o porabi veliko manjšo težo pri odločitvi za nakup avta, kot si ljudje priznajo oz. na glas povejo. Meni recimo sploh ni faktor, ker vem da je vse odvisno od načina vožnje in poti, ki si jih opravil. Je pa poraba priljubljena šank debata, za katere vemo, na kakšnem nivoju so ;) In nenazadnje, če bo ženi všeč tale P308, bo pristal v garaži pa če kuri 20 litrov ;)
Kako pa je kaj z zanesljivostjo novega 308. Še vedno podobne težave kot pri stari 307? Enega novega sem že videl, kako ga je z roba ceste odvlekel poltovornjak avtomobilske asistence...
Aja, pa da ne pozabim, renaultov megane velja za francoskega golfa, ne P308; peugeot se prodaja v manjših količinah kot renault.
sporočil: 2.986
V tem cenovnem razredu je poraba še kako pomembna. Ne trdim pa, da je ta pomembna kupcem športnih izvedenk 308 GT in izvedenk CC (ko bodo na voljo)...In kakšne so po tvoje razlike na 100 km? Centi, deci, liter, hektoliter? Jaz razmišljam po kmečko - za šankom debata o tem, kako "moj kuri manj kot tvoj, ker..." potem pa se ta isti usede v avto s trugo, ki jo ima še od poletja "ker gre itak kmalu smučat". Džabe vsa inženirska pamet, vetrovniki, testi... Ali pa v prtljažniku vozi "žakelj cementa". Potem zjutraj zaspi in na polno goni do službe, nazaj grede je pol ure v koloni. Kakšen faktor je potem podatek o porabi? Na porabo vplivaš zgolj ti in trenutne razmere, v katerih se pelješ in razlika na koncu med pridnim in porednim voznikom oziroma bolj in manj varčnim avtom je, če je, pol litra-liter max. Eni ta prihranek potem zapijejo v tem istem baru, drugi pa se tam ne klatijo ;) Skratka BZ debata, še bolj je tista o CO2.
Kako pa je kaj z zanesljivostjo novega 308. Še vedno podobne težave kot pri stari 307? Enega novega sem že videl, kako ga je z roba ceste odvlekel poltovornjak avtomobilske asistence...Jaz sem videl domala že vsak primeren na vleki. In? Če nisi lastnik dotičnega vozila, potem imaš lahko nešteto teorij in sploh ni nujno, da boš zadel pravi razlog. Skratka BZ.
Aja, pa da ne pozabim, renaultov megane velja za francoskega golfa, ne P308; peugeot se prodaja v manjših količinah kot renault.Ne gre toliko za količino, kot gre za oblikovni preskok in podobnost z golfom. Prejšnji 308 je bil zaobljen (aktualni megane je tudi), golf ima bolj ostre poteze.
sporočil: 6.570
[chef]Ne vem za vodo, ampak tisti prvi del drži. Predpisane tolerance so večje kot natančnost, ki jo zmorejo sodobni merilniki, tako da so vsi lepo nastavljeni na spodnji rob tolerance.
No evo, zdaj pa še to ;) Seveda pa je še tisto zmešano z vodo, kajne ;)
sporočil: 349
[Glock]Ojla, ti lahko napišem, da zadnje leto in pol vozim HDi-ja in do sedaj po +50.000 kilometrih še nisem imel problemov z elektroniko ali podvozjem.
> [chef]
> Poraba je v veliki večini izmerjena na način črpalka-črpalka, ampak ti boš zdaj itak rekel, da števci kažejo več kilometrov, tako da je vsaka debata glede tega brezpredmetna. Kot ima podatek o porabi veliko manjšo težo pri odločitvi za nakup avta, kot si ljudje priznajo oz. na glas povejo. Meni recimo sploh ni faktor, ker vem da je vse odvisno od načina vožnje in poti, ki si jih opravil. Je pa poraba priljubljena šank debata, za katere vemo, na kakšnem nivoju so ;) In nenazadnje, če bo ženi všeč tale P308, bo pristal v garaži pa če kuri 20 litrov ;)
V tem cenovnem razredu je poraba še kako pomembna. Ne trdim pa, da je ta pomembna kupcem športnih izvedenk 308 GT in izvedenk CC (ko bodo na voljo)...
Kako pa je kaj z zanesljivostjo novega 308. Še vedno podobne težave kot pri stari 307? Enega novega sem že videl, kako ga je z roba ceste odvlekel poltovornjak avtomobilske asistence...
Aja, pa da ne pozabim, renaultov megane velja za francoskega golfa, ne P308; peugeot se prodaja v manjših količinah kot renault.
Je pa res, da smo ga ravno v petek odvlekli na servis, kjer pa je serviser v soboto expresno rešil težavo. Iztočil je gorivo, nalil svežo nafto in dodal neko agresivno čistilo za šobe.
Diagnoza... Zamašene šobe zaradi nekvalitetnega goriva (2000 in več barov pritiska dela svoje).
No, danes sem se že peljal v službo.
Z avtom sem super zadovoljen, edino znočnike bom v kratkem menjal, ker vsak dan v avtu presedim najmanj dve uri in hočem v tem času uživat tudi v kvalitetnem zvoku.
sporočil: 349
[chef]
In kakšne so po tvoje razlike na 100 km? Centi, deci, liter, hektoliter? Jaz razmišljam po kmečko - za šankom debata o tem, kako "moj kuri manj kot tvoj, ker..." potem pa se ta isti usede v avto s trugo, ki jo ima še od poletja "ker gre itak kmalu smučat". Džabe vsa inženirska pamet, vetrovniki, testi... Ali pa v prtljažniku vozi "žakelj cementa". Potem zjutraj zaspi in na polno goni do službe, nazaj grede je pol ure v koloni. Kakšen faktor je potem podatek o porabi? Na porabo vplivaš zgolj ti in trenutne razmere, v katerih se pelješ in razlika na koncu med pridnim in porednim voznikom oziroma bolj in manj varčnim avtom je, če je, pol litra-liter max. Eni ta prihranek potem zapijejo v tem istem baru, drugi pa se tam ne klatijo ;) Skratka BZ debata, še bolj je tista o CO2.
308 II 1.6 hdi s 5 prestavami (ta švohni) - vozim sem, 95% avtoceste izračunano z aplikacijo ob polnjenih rezervarja
avtocesta, tempomat 100 km/h -> poraba 3.8 do 4.1, odvisno od vremena,
tempomat 135 km/h -> poraba okrog 4.8 do 5.3, odvisno od vremena in razmer na cesti
sporočil: 2.986
Hvala za osebne izkusnje. Tale HDi motor pa je res lahko za vzor
mnogim, se veliko km vam zelim
sporočil: 3.218
Pred leti sem (glede na slabe izkušnje) sprejel življensko
odločitev. Nikoli več Francoza ali Italijana. Še danes mi ni žal za
to odločitev, sploh glede na izkušnje, ki mi jih posredujejo
opečenci.
sporočil: 62
bo kar držalo, se je matki zgodilo na črpalki na Bledu, da je
tankala več, kot nominalno znaša prostornina rezervoarja - in ni
bila z bencinom niti tako na tesnem, da bi ji gorela lučka za
rezervo...
sporočil: 416
[aleksander]Želim ti, da bi bila tvoja življenjska odločitev pravilna.
Pred leti sem (glede na slabe izkušnje) sprejel življensko odločitev. Nikoli več Francoza ali Italijana. Še danes mi ni žal za to odločitev, sploh glede na izkušnje, ki mi jih posredujejo opečenci.
sporočil: 416
O pijanskih debatah o avtih raje nebi. Me pa zanima, če bi nakup
novega P308 s trivaljnim bencinskim turbo bencinskim motorjem
priporočil svojemu sorodniku ali pa dobremu prijatelju?
sporočil: 2.986
Bi, zakaj ne bi? Še raje v kombinaciji z avtomatiko (sploh v 208).
Za tiste, ki se veliko vozijo pa seveda 1.6 Hdi. Priporočil bi jim
tudi ecoboosta in še kaj v tem rangu, recimo oplov trivaljnik je
super, prihaja še kia. Imajo pa vsi tipično lastnost, ob nežni nogi
so varčni, ob pritiskanju pa poraba bolj narašča, kot pri klasiki.
V povprečju pa je nižja, vožnja veliko bolj udobna, stroški pa
odvisni od tega, kakšen mesar si. Je pa res, da so med dejavniki za
nakup odločilni še kaki drugi faktorji (dizajn, notranjost,
tradicija, naklonjenost posamezni znamki).
Najbrž ti še nič od tega še nisi konkretno probal? Ne vem, vprašam.
Najbrž ti še nič od tega še nisi konkretno probal? Ne vem, vprašam.
sporočil: 416
Zanimivo, hvala. Od naštetih novotarij sem preizkusil edinole
ecoboost 1.0 in bil prijetno presenečen. Tudi nad porabo in zvokom.
Dober nakup, če avto menjaš vsake tri leta!
sporočil: 6.570
[Glock]Razen drobnega detajla, da ne veš, kakšno bo takrat povpraševanje po tri leta starih avtih s takšnimi motorji.
Zanimivo, hvala. Od naštetih novotarij sem preizkusil edinole ecoboost 1.0 in bil prijetno presenečen. Tudi nad porabo in zvokom. Dober nakup, če avto menjaš vsake tri leta!
sporočil: 970
[jani1974]Upajmo, da ne bo povpraševanje samo po motorjih za te avte :)
> [Glock]
> Zanimivo, hvala. Od naštetih novotarij sem preizkusil edinole ecoboost 1.0 in bil prijetno presenečen. Tudi nad porabo in zvokom. Dober nakup, če avto menjaš vsake tri leta!
Razen drobnega detajla, da ne veš, kakšno bo takrat povpraševanje po tri leta starih avtih s takšnimi motorji.
Strani: 1