Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

grekom1 sporočil: 349
[Glock]
> [chef]
> Poraba je v veliki večini izmerjena na način črpalka-črpalka, ampak ti boš zdaj itak rekel, da števci kažejo več kilometrov, tako da je vsaka debata glede tega brezpredmetna. Kot ima podatek o porabi veliko manjšo težo pri odločitvi za nakup avta, kot si ljudje priznajo oz. na glas povejo. Meni recimo sploh ni faktor, ker vem da je vse odvisno od načina vožnje in poti, ki si jih opravil. Je pa poraba priljubljena šank debata, za katere vemo, na kakšnem nivoju so ;) In nenazadnje, če bo ženi všeč tale P308, bo pristal v garaži pa če kuri 20 litrov ;)

V tem cenovnem razredu je poraba še kako pomembna. Ne trdim pa, da je ta pomembna kupcem športnih izvedenk 308 GT in izvedenk CC (ko bodo na voljo)...

Kako pa je kaj z zanesljivostjo novega 308. Še vedno podobne težave kot pri stari 307? Enega novega sem že videl, kako ga je z roba ceste odvlekel poltovornjak avtomobilske asistence...

Aja, pa da ne pozabim, renaultov megane velja za francoskega golfa, ne P308; peugeot se prodaja v manjših količinah kot renault.
Ojla, ti lahko napišem, da zadnje leto in pol vozim HDi-ja in do sedaj po +50.000 kilometrih še nisem imel problemov z elektroniko ali podvozjem.

Je pa res, da smo ga ravno v petek odvlekli na servis, kjer pa je serviser v soboto expresno rešil težavo. Iztočil je gorivo, nalil svežo nafto in dodal neko agresivno čistilo za šobe.

Diagnoza... Zamašene šobe zaradi nekvalitetnega goriva (2000 in več barov pritiska dela svoje).

No, danes sem se že peljal v službo.


Z avtom sem super zadovoljen, edino znočnike bom v kratkem menjal, ker vsak dan v avtu presedim najmanj dve uri in hočem v tem času uživat tudi v kvalitetnem zvoku.