Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

chef sporočil: 2.986
V tem cenovnem razredu je poraba še kako pomembna. Ne trdim pa, da je ta pomembna kupcem športnih izvedenk 308 GT in izvedenk CC (ko bodo na voljo)...
In kakšne so po tvoje razlike na 100 km? Centi, deci, liter, hektoliter? Jaz razmišljam po kmečko - za šankom debata o tem, kako "moj kuri manj kot tvoj, ker..." potem pa se ta isti usede v avto s trugo, ki jo ima še od poletja "ker gre itak kmalu smučat". Džabe vsa inženirska pamet, vetrovniki, testi... Ali pa v prtljažniku vozi "žakelj cementa". Potem zjutraj zaspi in na polno goni do službe, nazaj grede je pol ure v koloni. Kakšen faktor je potem podatek o porabi? Na porabo vplivaš zgolj ti in trenutne razmere, v katerih se pelješ in razlika na koncu med pridnim in porednim voznikom oziroma bolj in manj varčnim avtom je, če je, pol litra-liter max. Eni ta prihranek potem zapijejo v tem istem baru, drugi pa se tam ne klatijo ;) Skratka BZ debata, še bolj je tista o CO2.
Kako pa je kaj z zanesljivostjo novega 308. Še vedno podobne težave kot pri stari 307? Enega novega sem že videl, kako ga je z roba ceste odvlekel poltovornjak avtomobilske asistence...
Jaz sem videl domala že vsak primeren na vleki. In? Če nisi lastnik dotičnega vozila, potem imaš lahko nešteto teorij in sploh ni nujno, da boš zadel pravi razlog. Skratka BZ.
Aja, pa da ne pozabim, renaultov megane velja za francoskega golfa, ne P308; peugeot se prodaja v manjših količinah kot renault.
Ne gre toliko za količino, kot gre za oblikovni preskok in podobnost z golfom. Prejšnji 308 je bil zaobljen (aktualni megane je tudi), golf ima bolj ostre poteze.