Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Volkswagen: motorji 3.0 TDI v VW, audijih in porschejih niso sporni
Strani: 1
sporočil: 6.570
[republican]Winterkorn se je tudi mislil samo opravičit...
> [jani1974]
> Matthias bo tudi moral izprazniti mizo?
Al se bo moral pa vsaj opravičit, če že ne priklonit ;)
sporočil: 4.775
Nemce je treba samo prepričati, da so milijoni prihajajočih
beguncev pravzaprav kupci Volkswagna pa bo vse rešeno.
sporočil: 13.528
Volkswagen se je na obtožbo agencije odzval s trditvijo, da v omenjene modele ni vgradil sporne programske opreme.Jasno, da ni vgradil te, ki je bila sporna, najbrž pa so vgradili novejšo verzijo, takšno ki bolje deluje v "stealth" načinu in jo je še težje odkrit.
sporočil: 14.456
Nemški Volkswagen je sredi septembra po trditvah ameriške agencije za varstvo okolja (EPA) s pomočjo posebne programske opreme za potrebe uradnih meritev priredil izpuste toplogrednih plinov, dušikovega oksida.Ta stavek je vreden analize slavnega radia Erevan. Žal nekako od padca zidu v Berlinu tudi radio Erevan ni več tak kot nekoč.
Načeloma sredi septembra ni VW nič priredil, ampak je takrat njihovo dolgoletno sleparijo javno razkrila državna agencija, ki je po dolgem pregovarjanju in oklevanju le objavila, da je Kaiser nag.
In načeloma NOx kljub zelo slabim lastnostim ne štejemo med toplogredne pline. Ta čast pripada N2O - smejalnemu plinu.
Načeloma bi bilo tudi čisto možno, da VW ni vgrajeval nobenih sleparskih programov. Najbrž programe v avtomobilske črne skrinjice naloži že dobavitelj (Bosch). To se mi zdi nekako najbolj logično in tudi preveriti ne more biti prav težko.
sporočil: 6.570
[pobalin]Bosch je že pred časom povedal, da programiranje izvaja VW.
Načeloma bi bilo tudi čisto možno, da VW ni vgrajeval nobenih sleparskih programov. Najbrž programe v avtomobilske črne skrinjice naloži že dobavitelj (Bosch). To se mi zdi nekako najbolj logično in tudi preveriti ne more biti prav težko.
sporočil: 14.456
[jani1974]Navajanje trditev iz Boscha sem opazil. Sprašujem se, kaj je res, in kaj je v produkcijskem procesu bolj racionalno.
Bosch je že pred časom povedal, da programiranje izvaja VW.
sporočil: 6.570
[pobalin]Problem je v tem, da ima avto več sistemov, ki se morajo vsi med seboj "spoznati" in izmenjati podatke.
> [jani1974]
> Bosch je že pred časom povedal, da programiranje izvaja VW.
Navajanje trditev iz Boscha sem opazil. Sprašujem se, kaj je res, in kaj je v produkcijskem procesu bolj racionalno.
sporočil: 603
ne, Bosch je to azvil in predstavil VW. VW je moral pisno potrdit,
da jih je Bosch o tem opozoril in predstavil, kaj to pomeni v
praksi in kake so posledice.
www.autonews.com/art...eport-says
www.autonews.com/art...eport-says
sporočil: 6.570
[berneticd]Jaz pa še vedno pravim, da programje nalaga Volkswagen na vsak proizveden avto posebej.
ne, Bosch je to azvil in predstavil VW. VW je moral pisno potrdit, da jih je Bosch o tem opozoril in predstavil, kaj to pomeni v praksi in kake so posledice.
www.autonews.com/art...eport-says
Kaj jim je Bosch vse razvil in kaj jim je kdo drug vse razvil in kaj so sami razvili in kako so na koncu stvari skombinirali pa je drugo vprašanje.
Da bi računalnik iz Boscheve proizvodnje prišel z instaliranim programom za točno določeno številko šasije in vso konfiguracijo točno tistega vozila bi bilo malce preveč tudi za najnaprednejši just-in-time.
Strani: 1