Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Volkswagen: motor 2.0 TDI EA288 ni sporen
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 200
[Avto]
Tema: Volkswagen: sum goljufije tudi pri novih motorjih 2.0 TDI
[#2558657] 24.10.15 08:19 · odgovor na: (# 2558556)
[#2558657] 24.10.15 08:19 · odgovor na: (# 2558556)
Jutro seveda ni.
A ko so te enkrat ujeli da si kradel, je izgovor, da je sosed tudi, bolj poševen.
EU in z njo Nemčija je v nalce kočljivem položaju. Če gre zdaj v zavestno nižanje zahtev EURO si nakoplje jezo tako zelenih kot vseh onih ki že zdaj trdijo da je politika v službi korporacij. Rezultat take vojne tudi v Nemčiji ni tako enostavno predvidljiv.
Če pa predpisi ostanejo taki kot so, so majhne dizel motorje z dekretom pospravili v arhiv zgodovine in muzej. Saj ne bomo kupovali nič manj novih avtomobilov. Le da so na onem segmentu, kjer so močni tako Japonci, korejci in tudi ZDA, v evropi zaspali. Toyota Prius bo kmalu praznovala 20-letnico. Povsod so v alternative vlagali bistveno več razvoja. Samo nemci bolj malo... Tudi bolj efektivni so kar se produkcije tiče. Prav Toyota proizvede ravno toliko avtov kot FalschWagen, vendar z eno tretjino zaposlenih...
Za nemško avto industrijo v nižjem in srednjem segmentu pa dejansko zajeb v tem da "Made in Germany" ne pomeni nujno kvalitete, za katero bi človek plačeval ne vem kako premijo. Kar ne pomeni da so nemski avtomobili slabi. Pomeni da bodo iz naslova "Ker je nemški" tezko se toliko kasirali kot so do zdaj....
A ko so te enkrat ujeli da si kradel, je izgovor, da je sosed tudi, bolj poševen.
EU in z njo Nemčija je v nalce kočljivem položaju. Če gre zdaj v zavestno nižanje zahtev EURO si nakoplje jezo tako zelenih kot vseh onih ki že zdaj trdijo da je politika v službi korporacij. Rezultat take vojne tudi v Nemčiji ni tako enostavno predvidljiv.
Če pa predpisi ostanejo taki kot so, so majhne dizel motorje z dekretom pospravili v arhiv zgodovine in muzej. Saj ne bomo kupovali nič manj novih avtomobilov. Le da so na onem segmentu, kjer so močni tako Japonci, korejci in tudi ZDA, v evropi zaspali. Toyota Prius bo kmalu praznovala 20-letnico. Povsod so v alternative vlagali bistveno več razvoja. Samo nemci bolj malo... Tudi bolj efektivni so kar se produkcije tiče. Prav Toyota proizvede ravno toliko avtov kot FalschWagen, vendar z eno tretjino zaposlenih...
Za nemško avto industrijo v nižjem in srednjem segmentu pa dejansko zajeb v tem da "Made in Germany" ne pomeni nujno kvalitete, za katero bi človek plačeval ne vem kako premijo. Kar ne pomeni da so nemski avtomobili slabi. Pomeni da bodo iz naslova "Ker je nemški" tezko se toliko kasirali kot so do zdaj....