3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
5 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
6 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
6 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
6 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
6 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
7 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
8 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
8 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
9 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
9 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
9 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
9 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
10 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
10 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
10 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
11 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
11 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
11 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Volkswagen: motor 2.0 TDI EA288 ni sporen

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

samos1111 sporočil: 182
[Endimion1]
Če se to izkaže.. da je to res.. da so lagali PEA tudi v drugo....

Jih bodo ameri tako na kol nataknili....
Tole nima veze z ameri. Pri njih so itaq že prec ugotovili da so goljufali tudi pri ta novih motorjih ki načeloma že uporabljajo adblue. Pa pol so našli še dodatni ločeni defeat device ki je upravljal s katalizatorjem.
Vprašanje je kaj je z novimi motorji v Evropi, kjer so EURO 6 limiti višji in je še v veljavi manj zahteven NEDC testni cikel. Ali so to zmogli brez goljufije, ali so mogoče vseeno malo goljufali iz navade za tržno prednost, tistih par deci pri porabi in "bolj živahni nemški konji". Neodvisne rezultate še čakamo, prav tako za druge proizvajalce, ravno nekaj Opla omenjajo... Ampak je težko zagotovo rečt a je goljufija ali ni, ker je dobro znano da požegnani avti _večinoma_ v realnih razmerah packajo reda 10x več.