3 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
3 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
6 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
6 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
6 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
7 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
7 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
7 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
8 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
8 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
8 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
8 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
8 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
9 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
10 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
10 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
10 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
11 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Musk seveda ni povedal, koliko km prevozi Audi A8 s polnim tankom in koliko Tesla S s polno baterijo. Je možno, da je razmerje približno 2:1? Raje od lepo pripravljenega spektakla za navdušen avditorij posežem po več podatkih in primerjavah. Na primer s propadlim projektom Better Place
en.wikipedia.org/wik...tter_Place
in dolg članek o njem, ki omenja, da se je Tesla močno zanimala zanj, kar najbrž pomeni, da bo Tesla lahko pripravil bolj vzdržen poslovni načrt.
www.fastcompany.com/...tter-place
Seveda bo za Teslo precej lažje, ker bodo to počeli v deželi neomejenih možnosti, številnih kapricioznih multimilijonarjev in z avtomobili po sto jurjev.

Predvsem pa se strinjam s trditvijo, da bo pri električnih avtih treba računati na kombinacijo polnjenja na vtičnicah in zamenjave baterij, pač glede na potrebe. Ampak medtem bo moral realni doseg vsekakor zlesti na vsaj 200 km tudi pri ljudskih avtih. Neslišna kripa, s katero se ne morem v enem kosu pripeljati iz Ljubljane v Portorož ali Maribor, ne da bi ob tem anksiozno buljil v napolnjenost drage baterije, me pač ne zanima.