Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[]
Bla , bla. :)

Imamo že danes pravi kapitalizem.

Potrošniki so tisti, ki odločijo. In zanje (za 90%) je izpust NOx iz motorjev brezvezna zgodba v primerjavi z zanesljivostjo znamke, to je zgodbo, ki so jo vpijali 30 let. "Nemc je Nemc".

Potrošnik odloča, vse ostalo pa je marketing. Pozitivni ali negativni. V Evropi bo prevladal pozitivni za VW, na ostalih razvijajočih se trgih, sploh v USA, pa so pečeni. Šele nekje tle zadaj je pomembna zgodba za Nemce too big to fall. - 15 % tržnega deleža še ne bo konec sveta, ker imajo na rezervi mnoge znamke, ki se ne povezujejo v glavah ljudi z VW.

Zdaj, upam, da ti je jasno, zakaj so v USA sprožili to zgodbo.

Bo pa cena za reševanje zadrege velika. To je jasno. 30 mlrd eur? Od tega bodo država in dobavitelji prispevali pol.
meni je povsem jasno, zakaj so sprozili to zgodbo, ampak obenem pa naj bo tudi jasno, da okolje v katerem delujejo avtomobilski proizvajalci ze desetletja ni prosti trg, ampak tesno zaprt oligopol, ki se mu je pridruzil se fenomen TBTF.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2556113

Strani: 1

shevchenko sporočil: 21.898
meni je povsem jasno, zakaj so sprozili to zgodbo, ampak obenem pa naj bo tudi jasno, da okolje v katerem delujejo avtomobilski proizvajalci ze desetletja ni prosti trg, ampak tesno zaprt oligopol, ki se mu je pridruzil se fenomen TBTF.
TBTF je ocitno vodilo danasnjih zahodnih fasisticnih rezimov, je pa zanimivo, da je v osnovi v popolnem nasprotju s prostim trgom in pravicnostjo, za katerega se kao zavzemajo.

oh yeah!

Strani: 1