4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
6 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
7 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
8 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
8 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
8 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
8 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
9 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
9 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
10 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
10 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
11 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
12 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
12 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
12 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
12 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
13 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.959
Bla , bla. :)

Imamo že danes pravi kapitalizem.

Potrošniki so tisti, ki odločijo. In zanje (za 90%) je izpust NOx iz motorjev brezvezna zgodba v primerjavi z zanesljivostjo znamke, to je zgodbo, ki so jo vpijali 30 let. "Nemc je Nemc".

Potrošnik odloča, vse ostalo pa je marketing. Pozitivni ali negativni. V Evropi bo prevladal pozitivni za VW, na ostalih razvijajočih se trgih, sploh v USA, pa so pečeni. Šele nekje tle zadaj je pomembna zgodba za Nemce too big to fall. - 15 % tržnega deleža še ne bo konec sveta, ker imajo na rezervi mnoge znamke, ki se ne povezujejo v glavah ljudi z VW.

Zdaj, upam, da ti je jasno, zakaj so v USA sprožili to zgodbo.

Bo pa cena za reševanje zadrege velika. To je jasno. 30 mlrd eur? Od tega bodo država in dobavitelji prispevali pol.