6 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
9 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
11 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
11 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
11 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
11 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
12 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[]
Se deloma strinjam, vendar rešitev je lahko preprosta. Vse razvite države predpišejo, da ne sme nobeno podjetje preseči 50% tržnega deleža; niti ne samo, niti ne s seštevanjem deležev v kapitalsko ali kakorkoli podjetniško povezani skupini podjetij.

Torej rešitev je enostavna, vendar še ne pomeni končne rešitve, ker danes se soočamo z oligopolom 3 do 10 podjetij. Tu, na tej ravni (ko ima vsaka povprečno 15 do 20% share-a) se delajo napake. Torej, konkurenčna zakonodaja tu ne pomaga.

Drug problem pa je, da so tudi nekatera oligopolna podjetja med seboj povezana preko verige 100 podjetij in je njihovo povezanost ekstremno težko dokazati.

Tukaj pada ideja o močnejši konkurenčni regulativi. Ne bo prinesla vidnega uspeha.
Vsi ti recepti so brezveze, ker dejansko v praksi ne prinesejo rezultatov. Saj ze clanek govori o tem, da bodo tudi skodo placali dobavitelji.

Kako bi zadeva izgledala v idealnem, "divjem" kapitalizmu: volkswagnu bi konkretno padel trzni delez. Ta trzni delez bi zlahka prevzeli drugi proizvajalci, ki bi se jim na ta racun povecala potreba po dobaviteljih, in bi nekdanji dobavitelji volkswagna dobavljali njim.

Takoj ko pa je vw too big to fail, pa dobis socializem za bogate.