Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Slovenija na električni avtocesti od Norveške do Hrvaške
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2556015] 13.10.15 16:05
Dejanski ogljični odtis Telse S v ZDA je npr. med 175 g/km do 210 g/km, odvisno od tega koliko izgub v mirovanju se prizna. Če vzamemo sredino, je to 192 g/km, kar ni ravno zanemarljivo. To so optimistične številke, ki temeljijo na izračunih privržencev EV. Njihov nasprotniki imajo kalkulacijo, ki pokaže porabo ogljični odtis 300 do 330 g/km.
Za primejravo: Mercedes S500 4matic ima deklariran CO izpust 225–211, kar je seveda BS, realno je verjetno okoli 300 g/km. oziroma v realnosti kakih 30% več kot Tesla.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2556015
Strani: 1
[#2556222] 14.10.15 12:24 · odgovor na: (# 2556015)
Videl sem kalkulacije kjer so predstavili da če bi povprečen Slo avto vozil samo na elektriko iz TEŠ da bi imel izpust cca 5% manjši. Če pa vzameš mešanico pa trikrat manjši izpust.
Potrebno je vedeti, da tudi pri proizvodnji bencija iz nafte in njegovem transportu nastajajo precejšni izpusti na liter goriva in v številkah proizvajlcev niso vključeni, ker bi dramatično povečali številke.
[#2556744] 16.10.15 09:16 · odgovor na: (# 2556015)
Nihče pa ne upošteva, da:
- je potrebno tudi gorivo za ICE vozila pripeljati v Evropo. Ocena je, da za vsak liter goriva, gredo 3 litri za črpanje, prevoz in rafinerijo. Torej tvoj Mercedes dejansko naredi 4x toliko izpusta.
- e-vozila lahko uporabijo energijo iz čistih virov, ki ne izpuščajo CO2. Prej kot bomo nadgradili proizvodnjo, boljše bo. Nihče tudi ne pomisli, da so EV odličen hranilnik energije in vsa moderna EV podpirajo V2G (vehicle to grid) tehnologijo. Avto ponavadi stoji 23 ur/dan in če postane del omrežja, potrebujemo 20% manjšo proizvodno kapaciteto, ker se špice pokrijejo iz akumulacije.
- ne gre samo za izkoristke, ampak energetsko neodvisnost celotne države. Uvozimo za ca. 2 mlrd EUR letno naftnih derivatov. Če uspemo to proizvesti sami v jedrskih ali sončnih elektrarnah, imamo 2 mlrd EUR, ki jih lahko namenimo za druge namene.
Strani: 1