Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Avto] Tema: Volkswagen do milijard evrov tudi s stiskanjem dobaviteljev
[#2555944] 13.10.15 12:53 · odgovor na: (#2555903)
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: pobalin 13.10.2015 12:56
[alek14]
Mehanizme kontrole, ki jih bodo izvajale veverice? Ljudje smo koruptivni. Edina delujoča varovalka proti korupciji je prosti trg. Tega je treba ščititi z vsemi štirimi. Seveda pa se strinjam, da ogromne korporacije niti slučajno niso "prosti trg". Morda so nastale na prostem trgu, a ko so postale velike, so prenehale biti pošteni tekmeci. Velika podjetja bo nujno razbiti.
To je zelo dobra tema. Kdaj, kje, kako in zakaj se je zgodil zasuk od vsaj simboličnega razbijanja prevelikih podjetij (primer AT&T)? Kdaj, kako in zakaj so države z domnevno demokratično tržno kapitalistično ureditvijo postale korporativne države, v katerih sta zlizana politična oblast in kapitalska moč, ki bi morali biti vzajemna antipoda?
Prav tako bo nujno privatizirati vse kar je državnega oz. javnega v SLO. Korupcija nam požre že toliko denarja, da z davki praktično financiramo samo še korupcijo.
Poglejmo primer ene privatne rodbinske korporacije, v kateri sta omembe vredna solastnika samo še domicilna zvezna dežela (20%) in neka naftna fevdalna državica (17%). Kako je neka rodbina (mit Strumpfen & Matratzen Notgroschen) mrežno prevzela večinski lastniški delež v eni največjih evropskih korporacij, zdaj ne bi razglabljal. Dovolj sta ta dva stavka iz članka:
Tri milijarde evrov naj bi v obliki nižjih cen Volkswagnu primaknili njegovi dobavitelji
V primeru, da bo to vsoto načel, po trenutnih pravilih lahko izda za osem milijard evrov delnic brez glasovalnih pravic.
Reševanje razvojne nesposobnosti in poslovnih sleparij Volks-korporacije pod striktnim nadzorom über-rodbine naj bi sofinancirali dobavitelji? Ker so bili ti dobavitelji do zdaj plačani glede na poslovanje koncerna ne pa po neusmiljeno izpogajanih tržnih cenah? To ni privatizacija zaslug in solidarizacija krivde, anede?

Gospodarji VW prstanov bi pobrali osem milijard za flikanje lukenj, ki jih je povzročilo njihovo daljnovidno vodenje in nadziranje Welt-korporacije, ampak za ta denar ne bi prepustili nobene besede pri vodenju firme? Temu bi jaz rekel samoprispevek, ne pa nakup delnic.