1 ura
Najbolj brani članki danes
2 uri
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
3 ure
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
4 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
4 ure
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 3
5 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
5 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
5 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
6 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
6 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
7 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
7 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
8 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
8 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
9 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
9 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
9 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
9 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
10 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
10 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.959
[Avto] Tema: Volkswagen do milijard evrov tudi s stiskanjem dobaviteljev
[#2555908] 13.10.15 12:19 · odgovor na: (#2555903)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: FIN-379669 13.10.2015 12:19
Se deloma strinjam, vendar rešitev je lahko preprosta. Vse razvite države predpišejo, da ne sme nobeno podjetje preseči 50% tržnega deleža; niti ne samo, niti ne s seštevanjem deležev v kapitalsko ali kakorkoli podjetniško povezani skupini podjetij.

Torej rešitev je enostavna, vendar še ne pomeni končne rešitve, ker danes se soočamo z oligopolom 3 do 10 podjetij. Tu, na tej ravni (ko ima vsaka povprečno 15 do 20% share-a) se delajo napake. Torej, konkurenčna zakonodaja tu ne pomaga.

Drug problem pa je, da so tudi nekatera oligopolna podjetja med seboj povezana preko verige 100 podjetij in je njihovo povezanost ekstremno težko dokazati.

Tukaj pada ideja o močnejši konkurenčni regulativi. Ne bo prinesla vidnega uspeha.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2555908

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[]
Se deloma strinjam, vendar rešitev je lahko preprosta. Vse razvite države predpišejo, da ne sme nobeno podjetje preseči 50% tržnega deleža; niti ne samo, niti ne s seštevanjem deležev v kapitalsko ali kakorkoli podjetniško povezani skupini podjetij.

Torej rešitev je enostavna, vendar še ne pomeni končne rešitve, ker danes se soočamo z oligopolom 3 do 10 podjetij. Tu, na tej ravni (ko ima vsaka povprečno 15 do 20% share-a) se delajo napake. Torej, konkurenčna zakonodaja tu ne pomaga.

Drug problem pa je, da so tudi nekatera oligopolna podjetja med seboj povezana preko verige 100 podjetij in je njihovo povezanost ekstremno težko dokazati.

Tukaj pada ideja o močnejši konkurenčni regulativi. Ne bo prinesla vidnega uspeha.
Vsi ti recepti so brezveze, ker dejansko v praksi ne prinesejo rezultatov. Saj ze clanek govori o tem, da bodo tudi skodo placali dobavitelji.

Kako bi zadeva izgledala v idealnem, "divjem" kapitalizmu: volkswagnu bi konkretno padel trzni delez. Ta trzni delez bi zlahka prevzeli drugi proizvajalci, ki bi se jim na ta racun povecala potreba po dobaviteljih, in bi nekdanji dobavitelji volkswagna dobavljali njim.

Takoj ko pa je vw too big to fail, pa dobis socializem za bogate.

Strani: 1