6 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Z avtomatiko v Peugeotih po sledeh razbijalcev mitov

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-116402 sporočil: 4.340
[Avto] Tema: Z avtomatiko v Peugeotih po sledeh razbijalcev mitov
[#2555435] 12.10.15 01:26 · odgovor na: bc123a (#2555394)
Odgovori   +    2
[bc123a]
> [dz1975]
> ....ki je s svojim mirnim delovanjem, neopaznim prestavljanjem ter mirnim delovanjem pri počasni vožnji (parkiranje) neprimerno boljša od DSG cukanja...

jaz ne razumem necesa. avtomatski menjalniki z pretvornikom navora so v ZDA ze 50 let na trgu, zakaj evropejci tu izumljajo neke robotizirane fore in tako naprej?
Zato, ker lahko podoben učinek dosežejo s preprostejšo, lažjo in cenejšo rešitvijo. Glede udobja so DCT menjalniki zaenkrat malo slabši, glede učinkovitosti prenosa pa boljši od klasične avtomatike.

Aja, pa da ne boš mislil, da je klasični avtomatski menjalnik ameriška zadeva. Glavni player na tem področju je ZF.