Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Z avtomatiko v Peugeotih po sledeh razbijalcev mitov
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2555394] 11.10.15 18:57 · odgovor na: (# 2555392)
[dz1975]jaz ne razumem necesa. avtomatski menjalniki z pretvornikom navora so v ZDA ze 50 let na trgu, zakaj evropejci tu izumljajo neke robotizirane fore in tako naprej?
....ki je s svojim mirnim delovanjem, neopaznim prestavljanjem ter mirnim delovanjem pri počasni vožnji (parkiranje) neprimerno boljša od DSG cukanja...
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2555394
Strani: 1
[#2555435] 12.10.15 01:26 · odgovor na: (# 2555394)
[bc123a]Zato, ker lahko podoben učinek dosežejo s preprostejšo, lažjo in cenejšo rešitvijo. Glede udobja so DCT menjalniki zaenkrat malo slabši, glede učinkovitosti prenosa pa boljši od klasične avtomatike.
> [dz1975]
> ....ki je s svojim mirnim delovanjem, neopaznim prestavljanjem ter mirnim delovanjem pri počasni vožnji (parkiranje) neprimerno boljša od DSG cukanja...
jaz ne razumem necesa. avtomatski menjalniki z pretvornikom navora so v ZDA ze 50 let na trgu, zakaj evropejci tu izumljajo neke robotizirane fore in tako naprej?
Aja, pa da ne boš mislil, da je klasični avtomatski menjalnik ameriška zadeva. Glavni player na tem področju je ZF.
[#2555487] 12.10.15 10:26 · odgovor na: (# 2555394)
[bc123a]Ker so klasični menjalniki (bili) primerni predvsem za velike motorje (V6, V8). Mislim da so klasični menjalniki fizično precej večji in težji od ročnega in tudi DSG.
jaz ne razumem necesa. avtomatski menjalniki z pretvornikom navora so v ZDA ze 50 let na trgu, zakaj evropejci tu izumljajo neke robotizirane fore in tako naprej?
Klasični so imeli ponavadi samo do 4 prestave (pred 50 leti tudi zgolj 2 ali 3!). To ni tak problem, če imaš motor z veliko prostornine in navora, pri evropskih mličkih pa je - ker so majhni, se morajo zavrtet, da dajo kaj od sebe, in območje uporabnega navora je ozko, zato je nujno imeti čimveč prestav.
Še ena stvar - pretvornik navora v klasiki ima kar nekaj izgub, kar se pozna pri moči, pa tudi višji porabi. Ameriški avtomatiki naj bi 'pojedli' tipično 20 do 40 konjskih moči, kar se pri nekem V6 ali V8 mottorju ne pozna dosti - pri tipičnih evropskih malih motorjih je pa to precejšen del moči...
Verjetno da pa so sedaj tudi 'klasične' avtomatike uspeli malo pomanjšati, izboljšati delovanje, več prestav imajo... Mislim da je BMW tu dosti stvari razvil, PSA (Peugeot) pa verjetno sodelujejo z njimi, tako kot so že pri nekaterih motorjih.
Strani: 1