Strani: 1

anon-180321 sporočil: 129
[#2554699] 08.10.15 11:46
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: anon-180321 08.10.2015 11:47
...industrijski inženiring, pa razne MBA po možnosti preko spleta in podobno, vse to so neke bližnjice za tiste, ki bi s površnim znanjem radi dobro plačana mesta za sajenje rožic. Zato se pa take stvari dogajajo. Pravi strokovnjaki so tehniki po stroki, ne pa neki kvazi "bi jaz tebi inženirju bil šef"..., zato se pa to dogaja. In podobnih marketinških laži v vseh porah proizvodnje/prodaje je ogromno. Ampak, NI BLIŽNJIC, so samo stran poti.
Če avtomobili brez lažnivega podjanja podatkov ne dosegajo zahtev o izpuhih za leto, ko so bili prodani, bi jim kot največji bonus "podaril" možnost, da se tretirajo kot letnik, ko bi še ustrezali. To pomeni, da bi naredili rebalans nove cene in bi se nekomu, ki je letos kupil tak avto, obračunala cena kot da je letnik n.pr.2012, če je recimo takrat s svojimi vrednostmi še ustrezal. Pač nekaj kilo € manj, je pač treba razumeti, da tudi odločitev o zavestnem zavajanju stane. Če bi bil lastnik takega avta, bi jih tožil natanko za tolikšno korekcijo cene zaradi razvrednotenja, pa četudi bi avto bil že kar star, recimo od začetka teh rabot.
anon-1281 sporočil: 49
[#2554700] 08.10.15 11:47
Odgovori   +    6
"umirjeni 44-letni letni Avstrijec"
" leta 1979 je kariero začel pri BMW kot vodja kontrolinga"
does not compute
pupa sporočil: 24
[#2554702] 08.10.15 11:51 · odgovor na: anon-1281 (#2554700)
Odgovori   +    2
64-letni, popravljeno, hvala za opozorilo.
velikipok sporočil: 1.340
[#2554704] 08.10.15 11:56
Odgovori   +    4
Če je nekdo, ki se po študiju zaposli leta 1979, danes star 44 let, imamo problem:
- ali je nekaj zamolčal,
- ali v Nemčiji čas drugače teče,
- ali pa se je novinar (ob prepisovanju?!) zmoti /v kar pa seveda ne verjamem, saj se novinarji pri nas ne motijo).
Ampak žal tudi slika ne govori ravno o 44-letniku. :)
Ded je star 64 let (rojen 28.3.1951).
anon-268539 sporočil: 2.339
[#2554707] 08.10.15 12:00
Odgovori   +    3
"Nekateri primeri drugih afer potrjujejo, da je Volkswagnova praksa nenavadna. Naftni mogotec BP je leta 2010 po aferi zaradi razlitja več milijonov 159-litrskih sodov nafte v Mehiškem zalivu odpustil predsednika uprave Tonyja Haywarda, novega človeka za ta položaj pa je našel zunaj podjetja."

Za potrditev nenavadnosti novejše VW prakse bo potrebno več analize.
BP se je "podelal" takorekoč na ameriškem dvorišču. "Jenkiji" se večkrat vmešavajo v razne posle in kdaj je to celo dobro.
pobalin sporočil: 14.456
[#2554712] 08.10.15 12:25
Odgovori   +    7
Ostal je predsednik Audija, MAN, skupine Truck & Bus ter Porsche Holdinga, pomembnega lastnika Porscheja.
Dajte razlikovat med predsednikom nadzornega sveta in predsednikom uprave, prosim lepo, saj ste kakor nek poslovni časopis.
forum.finance.si/?m=...716&single
milos9 sporočil: 1.044
[#2554878] 08.10.15 20:37 · odgovor na: pobalin (#2554712)
Odgovori   +    0
President of supervisory board and Chairman = predsednik nadzornega sveta in predsednik, CEO = predsednik uprave

Stvari so jasne, se mi je zdelo, da tudi tebi, saj nas kar redno bereš, v članku pa je tudi pojasnjeno, da Winterkornova funkcija pri Audiju in še kje ni izvršna.

Miloš M.
pobalin sporočil: 14.456
[#2554913] 09.10.15 00:18 · odgovor na: milos9 (#2554878)
Odgovori   +    4
[milos9]
President of supervisory board and Chairman = predsednik nadzornega sveta in predsednik, CEO = predsednik uprave
Stvari so jasne, se mi je zdelo, da tudi tebi, saj nas kar redno bereš, v članku pa je tudi pojasnjeno, da Winterkornova funkcija pri Audiju in še kje ni izvršna.
Miloš M.
Hvala. Še vedno menim, da so meni stvari malo bolj jasne. Nekaj malega se mi sanja o različnih strukturah izvršnega in nadzornega vodstva podjetij ter poimenovanjih glede na državo. Kar je v Nemčiji norma, je lahko čisto drugače v VB ali ZDA.

"President of the supervisory board and Chairman" (oziroma predsednik NS in predsednik - česa še?) je vsaj v danem primeru nesmisel. Prav zanima me vir te besedne zveze, ki je z guglom ne najdem, zato se priporočam za link.

Funkcije Martina Winterkorna so na spletni strani VW, kjer najbrž boljše od naju obeh poznajo terminologijo, navedene v nemščini in angleščini:
Vorsitzender des Vorstands der Volkswagen AG,
Mitglied des Vorstands der Volkswagen AG,
Geschäftsbereich ’Konzern Forschung und Entwicklung’,
Vorsitzender des Aufsichtsrats der AUDI AG,
Vorsitzender des Vorstands der Porsche Automobil Holding SE
Chairman of the Board of Management of Volkswagen AG,
Member of the Board of Management of Volkswagen AG,
with responsibility for ‘Group Research and Development’,
Chairman of the Supervisory Board of AUDI AG,
Chairman of the Board of Management of Porsche Automobil Holding SE
www.volkswagenag.com...rkorn.html
anon-255637 sporočil: 1.284
[#2555206] 10.10.15 07:22 · odgovor na: anon-180321 (#2554699)
Odgovori   +    0
Ima pa vseeno tak quasi-Ingenieur vec sans dobiti zaposlitev pri BMW kot pa dober konstrukter-povzeto iz pogovora nmskih inzenirjev,"Konstrukteur ist Scheisse".
Na splosno Francozi to izpovejo malo lepse eni z "le monde est injuste" drugi
z "je ne crois en bon dieu"
anon-180321 sporočil: 129
[#2555319] 10.10.15 23:28 · odgovor na: anon-255637 (#2555206)
Odgovori   +    0
[sanator]
Ima pa vseeno tak quasi-Ingenieur vec sans dobiti zaposlitev pri BMW kot pa dober konstrukter-povzeto iz pogovora nmskih inzenirjev,"Konstrukteur ist Scheisse".
Na splosno Francozi to izpovejo malo lepse eni z "le monde est injuste" drugi
z "je ne crois en bon dieu"
Saj ravno v tem je stvar, da ima več šans, pa verjetno večjo plačo, a je quasi... In za njegove quasi ideje se vsi navdušujejo (so več ali manj komercialno tehnične laži), ko pa pride testiranje, pride račun. Imam kar nekaj lastnih izkušenj sodelovanja z "izumitelji false podatkov", smo voz kar nekajkrat vlekli iz blata. Tako da ob vseh spoznanjih krivičnosti sveta oz. nezaupanju v dobro boga nakoncu velja: NI BLIŽNJIC, SO SAMO STRANPOTI!

Strani: 1