2 min
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
41 min
Ko se upokoji vodja gradnje
1 ura
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier 2
2 uri
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
2 uri
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
3 ure
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
3 ure
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
3 ure
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
4 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
4 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
4 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
5 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
5 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
6 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
6 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
8 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
8 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.910
[Avto] Tema: Anglija: Volkswagnovi dizli za med, kljub aferi
[#2554457] 07.10.15 14:52 · odgovor na: bc123a (#2554432)
Odgovori   +    3
[bc123a]
> [kajulci]
> Ker tole namreč ni res (kolikor sem do sedaj razbrala). Pri testiranjih se ustvarijo idealni pogoji, ki v praksi niso možni. In če ti idealni

So mozni. Recimo da je testni pogoj taksen in taksen zracni tlak, temperatura, taksni obrati motorja, v tej prestavi in na povsem ravni cesti.

Potem v labu te pogoje komot rekreiras.

> pogoji v praksi niso možni, na osnovi česa lahko kdorkoli trdi, da bi se avto pod identičnimi pogoji v praksi obnašal enako kot pri testiranju?

VW je padel v oci, ker:

1) je imel noro previsoke izpuste v realnih pogojih. Ne 20%, ne 2x, ne 10x, ampak 30x - 40x.
2) Ostali proizvajalci so bili v mejah, vsaj na ameriskih cestnih testih.

> Oz. kje je dokaz, da tudi drugi nimajo implicirane neke skrite kode ki brihtno spreminja rezultate? Oz. še bolj premeteno: glede na izi

Dokaza ni. Koda je tako dobro zascitena, da je izjemno tezko to "videti". Finalni dokaz je bil, ko je VW sam priznal, ko so mu zagrozili da ne bo dobil dovoljenja za znamke 2016, ce ne pojasni tako bizarnih diskrepanc. Priznal pa je, ko mu je zmanjkalo izgovorov, zakaj ne more urediti izpustov da ne bi bili tako dalec od laboratorijskih.

> softverske prilagoditve, ali ne bi bilo možno, da se prilagodi softver na način, da prilagodi (nagoljufa) obnašanje motorja glede na "idealne pogoje" namesto po folcvagnovsko na "testiranje"?

Bi bilo mozno, ampak to bi voznik opazil. Predstavljaj si, da se peljes po ravni cesti 100 km/h v lepem vremenu, skratka v idealnih pogojih, in softver (napacno) presodi, da si na testiranju, ter ti motor da v testni nacin, v katerem ima motor precej manjso moc, pospeski bistveno slabsi, itd. Verjetno bi ga odpelal v mehaniku in rekel "na avtocesti mi avto kar naenkrat zgubi moc".

Zato je bil ta trik izveden (kolikor vemo) s tem, da so gledali "zanesljive" senzorje. Npr, ali se dejansko vozilo premika (pri testih se ne - to zazna inercialni senzor, ki krmili tudi airbage in ABS), ali se kolesa vrtijo z isto hitrostjo (na testih se baje vrtijo samo pogonska), in podobno.
... khmm, kar razen tvojega čudenja na avtocesti niti ni neki hudi problem, medtem ko tebe in nasproti vozečega na navadni cesti lahko stane življenja, ko ti avto med prehitevanjem kar naenkrat "zmrzne" ...

P.S.: prav zanimivo bo še na cestah, ko bodo voznike še bolj nadomeščali razni fensi pametni pripomočki, ker voznik med vožnjo v 21.stoletju nima časa razmišljati o vožnji ...