Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[Avto] Tema: Anglija: Volkswagnovi dizli za med, kljub aferi
[#2554450] 07.10.15 14:29 · odgovor na: (#2554441)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: bc123a 07.10.2015 14:31
[kajulci]
Sej glih to. Idealni pogoji so možni samo na testiranju, na cesti pa obstajajo samo v teoriji.
Ni res. Poglej protokol testa:

en.wikipedia.org/wiki/FTP-75

tocno imas dolocen profil testa (grafi na desni strani).
Zato na cesti ne more priti do situacije, da se na cesti kar naenkrat spremeniš v polža. Zato preverjanje idealnih pogojev na cesti sploh ni možno, ergo, ne vemo, kako se vozila v praksi obnašajo. In štekam tudi, da so nagoljufali za potrebe testiranja, ampak jaz se pri tem sprašujem, če nisi softversko nagoljufali tudi drugi, samo da so drugi naprogramirali obnašanje na testne pogoje manj uspešno kot VW (ker bolje niso znali ali pa so načrtno naredili manjšo diskrepanco med testiranjem in cesto, da bo manj bodlo v oči). Ampak tudi pri drugih je velika diskrepanca med teorijo (testiranji) in prakso, drugi so torej lahko glih tako nagoljufali meritve, samo niso jih še odkrili. Hočem rečt, da dejstvo, da je bil VW bolj "uspešen" pri načrtnem goljufanju ne pomeni, da je VW edini goljufal, lahko pomeni tudi to, da je VW malo bolj goljufal.
Poglej. Ce pogledas specifikacije testov, je jasno, da ne mores optimizirati na en rezim voznje, ker moras biti dober skozi cel test. Okej?

Ce pa hoces narediti "defeat device" pa moras opazovati profil voznje, ali ustreza recimo temu profilu za avtocesto:

en.wikipedia.org/wik...ighway.png

Zdaj, odlociti se je treba hitro, ne sele post festum, a ne? To pomeni, da imas dolocen profil pospesevanja, eno malo zaviranje in pospesevanje naprej, potem je pa ze treba sprejeti odlocitev, ali bos sel v testing mode, ali ne. Je to jasno?

No, zato to opazovanje profila voznje prakticno ni izvedljivo, ce noces, da se voznikom kar cudezno na cesti dogajajo nerazlozljivi izpadi moci motorja in pospeskov. Zato je treba gledati ziher senzorje (inercialni, razlika v hitrosti koles, morda se hitrost relativnega pisa zraka) in se odlociti na podlagi tega. Ker tega, da se ti samo dve kolesi vrtita, pa res na avtocesti ne dozivis, a ne?

Tako da, kar lahko naredi proizvajalec in tudi vsi to delajo, je, da avto gonijo skozi te teste in stimajo odziv motorja tako, da bodo pri tem testu prisli skozi emisije IN dosegli najbolj zazeljeno obnasanje motorja (moc, pospeske). Stimajo enacbe ki iz senzorjev izracunavajo parametre delovanja, npr. toliko goriva pod taksnim tlakom pri taksnem pospesevanju, itd. Verjetno je jasno, da ce optimizirajo na ta profil, da bo ta zadeva do neke mere delovala tudi pri 20 km/h visji hitrosti in 20 km/h nizji, pri nekem cisto X profilu voznje pa bogpomagaj, pac bo nek cisto drug profil moci in drug profil izpustov. Pac ce bos po avtocesti vozil ta profil, samo 20 km/h vec, pa bo izpustov recimo 2x vec.

V tem ni nic nelegalnega.

V bistvu ne razumem, kako predlagas da bi ostali pogoljufali na bolj glup nacin kot volkswagen, pojasni malo bolj.