Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Slovenski trgovec Volkswagna: ''nekaj preplaha, a nobene škode''
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 48.253
[Avto]
Tema: Anglija: Volkswagnovi dizli za med, kljub aferi
[#2554432] 07.10.15 13:44 · odgovor na: (# 2554420)
[#2554432] 07.10.15 13:44 · odgovor na: (# 2554420)
[kajulci]So mozni. Recimo da je testni pogoj taksen in taksen zracni tlak, temperatura, taksni obrati motorja, v tej prestavi in na povsem ravni cesti.
Ker tole namreč ni res (kolikor sem do sedaj razbrala). Pri testiranjih se ustvarijo idealni pogoji, ki v praksi niso možni. In če ti idealni
Potem v labu te pogoje komot rekreiras.
pogoji v praksi niso možni, na osnovi česa lahko kdorkoli trdi, da bi se avto pod identičnimi pogoji v praksi obnašal enako kot pri testiranju?VW je padel v oci, ker:
1) je imel noro previsoke izpuste v realnih pogojih. Ne 20%, ne 2x, ne 10x, ampak 30x - 40x.
2) Ostali proizvajalci so bili v mejah, vsaj na ameriskih cestnih testih.
Oz. kje je dokaz, da tudi drugi nimajo implicirane neke skrite kode ki brihtno spreminja rezultate? Oz. še bolj premeteno: glede na iziDokaza ni. Koda je tako dobro zascitena, da je izjemno tezko to "videti". Finalni dokaz je bil, ko je VW sam priznal, ko so mu zagrozili da ne bo dobil dovoljenja za znamke 2016, ce ne pojasni tako bizarnih diskrepanc. Priznal pa je, ko mu je zmanjkalo izgovorov, zakaj ne more urediti izpustov da ne bi bili tako dalec od laboratorijskih.
softverske prilagoditve, ali ne bi bilo možno, da se prilagodi softver na način, da prilagodi (nagoljufa) obnašanje motorja glede na "idealne pogoje" namesto po folcvagnovsko na "testiranje"?Bi bilo mozno, ampak to bi voznik opazil. Predstavljaj si, da se peljes po ravni cesti 100 km/h v lepem vremenu, skratka v idealnih pogojih, in softver (napacno) presodi, da si na testiranju, ter ti motor da v testni nacin, v katerem ima motor precej manjso moc, pospeski bistveno slabsi, itd. Verjetno bi ga odpelal v mehaniku in rekel "na avtocesti mi avto kar naenkrat zgubi moc".
Zato je bil ta trik izveden (kolikor vemo) s tem, da so gledali "zanesljive" senzorje. Npr, ali se dejansko vozilo premika (pri testih se ne - to zazna inercialni senzor, ki krmili tudi airbage in ABS), ali se kolesa vrtijo z isto hitrostjo (na testih se baje vrtijo samo pogonska), in podobno.