Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Slovenski trgovec Volkswagna: ''nekaj preplaha, a nobene škode''
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2554397] 07.10.15 12:23 · odgovor na: (# 2554333)
[vrac]Do neke mere imaš v bistvu prav, v praksi pa ni tako, in sicer:
Problem je pa v tem, da avto, ki ima tovarniških 90 kilovatov po povečanju moči na recimo 140 kilovatov, ta ne bo smel več na cesto, če ga bodo dobili. Tako sprogramiran avto je nevaren ne samo za voznika in potnike v takšnem vozilu, (seveda, če ga tuner ne bo preuredil tudi z ojačitvami in zamenjavo najmanj zavornega sistema, tak na hitro preurejen avto je nevaren tudi za druge udeležence v prometu, da svinjanja zraka sploh ne omenjamo.
- 90kW->140kW je enormno povečanje (več kot 50%), praviloma se s chiptuningom moč poveča za max cca 20%
- posebej glede na prejšnjo alinejo, so strahovi glede prevelike moči pretirani; glavna fora chiptuninga ni v večjih hitrostih, temveč v boljši odzivnosti motorja, pa praviloma ljudje poročajo tudi o nižji porabi
- dobiti te praktično ne morejo, ker bi se to zaznalo le če bi na tehničnem pregledu avto 'dali na valjarje' in izmerili moč, česar pa se seveda na tehničnem ne dela (totalno preveč zamudno in drago); EDIT: tudi pri EPA testiranjih v ZDA so očitno merili samo emisije NOx, niso pa zraven spremljali tudi proizvedene moči motorja?
- tudi pri izpuhu se merijo izpusti CO (monoksid, tisti ta dejansko strupen), ne pa NOx (sicer bi bilo VWjevo goljufanje že zdavnaj odkrito), to se meri samo na par vzorčnih avtov v postopku certifikacije modela.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2554397
Strani: 1
[#2554494] 07.10.15 18:02 · odgovor na: (# 2554397)
Strani: 1