Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Slovenski trgovec Volkswagna: ''nekaj preplaha, a nobene škode''
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 48.253
[Avto]
Tema: Anglija: Volkswagnovi dizli za med, kljub aferi
[#2554388] 07.10.15 12:08 · odgovor na: (# 2554357)
[#2554388] 07.10.15 12:08 · odgovor na: (# 2554357)
[exarkun]Ker je drazji in bolj kompliciran za upravljanje in tega kupci nocejo. Saj drugi proizvajalci v USA so sli v to smer, pa so ti avti bili flop, razen volkswagnovega dizla, ki je imel kao nekompliciran sistem, pa poceni je bil, pa cist, itd.
Zaenkrat. Ker, če je možno naredit motor, ki da v realnem svetu tako različne rezultate brez defeat device-a ne vem zakaj VW tega ni naredil?
Kot drugo kako je možno, da izpusti testiranj toliko odstopajo od realnih izpustov pri drugih proizvajalcih brez defeat device-a? Tu meni nekaj grozno smrdi. Ne verjamem, da standarde testiranj postavljajo nepoznavalci.Zato ker so avti optimizirani na testne pogoje. Kar je normalno, na kaj drugega pa jih bos optimiziral? Razlika je le v tem:
Pri ostalih, ko avto das na testno progo, ima taksne emisije, kot ce ga pod enakimi pogoji das na cesto. Ce pogoji niso cist isti (druga hitrost, drug naklon ceste, drugacen pritisk na plin) pac ne dobis istih rezultatov.
Pri volkswagnu pa ko avto das na testno progo ne dobis enakih emisij, kot ce ga das pod istimi pogoji na cesto. Ker hudic od softvera pogrunta, da se kolesa vrtijo, premika pa se ne in ti zmanjsa moc avtomobila.