4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
4 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
6 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
7 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
7 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
7 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
7 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
8 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
8 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
8 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
8 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
9 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
9 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
10 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
11 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
11 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
11 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-297342 sporočil: 416
Zadnja sprememba: anon-297342 07.10.2015 12:04
V aferi dieselgate vidim več odprtih problemov, kot pa se napoveduje rešitev...

Kot kaže, je večina v zadnjih letih registriranih vozil s TDI motorji brez ustreznih homologacij. A je vozilo brez ustrezne homologacije sploh dovoljeno registrirati oz. mu obnoviti registracijo? Ali bodo na tehničnih pregledih pozorni na vozila s spornimi TDI motorji in preverili, ali so bili opravljeni ustrezni posegi s strani pooblaščenih serviserjev?

Za večino vozil s TDI-ji je bil plačan prenizek DMV, kar pomeni, da se bo moral prej ali slej FURS po službeni dolžnosti aktivno vključit v debato z generalnim uvoznikom. Spomnim se, kako so še ne toliko nazaj lovili lastnike, ki so svoja vozila predelali na plin izven Slovenije in za predelavo "pozabili" plačat davek doma v Sloveniji. Šlo je za nekaj sto eurov... Kaj bo pa zdaj naredil FURS, ko je bila utaja DMV milijonska?

V pretekli letih se je preko sistema javnega naročanja za državo, državne organe, javne zavode, občine, ipd. kupilo veliko število vozil s TDI motorji, za katere se je zdaj izkazalo, da niso izpolnjevala razpisanih pogojev. Bodo zdaj javna naročila razveljavljena in postopki ponovljeni? Vem, da lahko postopke sprožijo konkurenti, ki niso bili izbrani, ampak mene zanima, ali se bo zahteval tudi davkoplačevalski denar nazaj?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2554386

Strani: 1

anon-20668 sporočil: 3.976
[Avto] Tema: Anglija: Volkswagnovi dizli za med, kljub aferi
[#2554404] 07.10.15 12:42 · odgovor na: anon-297342 (#2554386)
Odgovori   +    4
[Glock]
Kot kaže, je večina v zadnjih letih registriranih vozil s TDI motorji brez ustreznih homologacij. A je vozilo brez ustrezne homologacije sploh dovoljeno registrirati oz. mu obnoviti registracijo?
Če je podatek glede izpustov NOx relevanten pri izdaji homologacije, je gotovo možnost da bo sedaj ta homologacija nična/preklicana. Morda bo kak pravnik vedel kaj podrobneje?

Ali bodo na tehničnih pregledih pozorni na vozila s spornimi TDI motorji in preverili, ali so bili opravljeni ustrezni posegi s strani pooblaščenih serviserjev?
To bodo še komedije, ker menda trenutno še VW sam (kao) ne ve, kateri motorji so podvrženi temu problemu....
Za večino vozil s TDI-ji je bil plačan prenizek DMV
Ja in ne. Pazi, pri obračunu DMV se pri določanju stopnje uporablja kriterij izpusta CO2, ne NOx.
VW pa je s tem svojim tweakom (na račun preseženih izpustov NOx) dosegel med drugim ravno nizko porabo in s tem avtomatično nižje CO2 izpuste.
Torej je možno da številke o CO2 izpustih celo štimajo - zaenkrat. Po popravku programa, z namenom znižanja NOx, pa bo zrasla tudi poraba in CO2 izpusti.

Tako da teoretično se lahko zgodi, da boš moral peljati svoj avto na preprogramiranje (rezultat: slabše performanse ter višja poraba goriva in višji CO2 izpusti), potem pa ti bo FURS poslal za plačat še ustrezen poračun-razliko za višji znesek DMV (na to pa še dodatno 22% DDV, hehe)....

Matr sem vesel da ni pri hiši nobenega TDI...
samos1111 sporočil: 182
[Avto] Tema: Anglija: Volkswagnovi dizli za med, kljub aferi
[#2554544] 07.10.15 23:20 · odgovor na: anon-297342 (#2554386)
Odgovori   +    1
[Glock]
Kot kaže, je večina v zadnjih letih registriranih vozil s TDI motorji brez ustreznih homologacij. A je vozilo brez ustrezne homologacije sploh dovoljeno registrirati oz. mu obnoviti registracijo? Ali bodo na tehničnih pregledih pozorni na vozila s spornimi TDI motorji in preverili, ali so bili opravljeni ustrezni posegi s strani pooblaščenih serviserjev?

Za večino vozil s TDI-ji je bil plačan prenizek DMV, kar pomeni, da se bo moral prej ali slej FURS po službeni dolžnosti aktivno vključit v debato z generalnim uvoznikom. Spomnim se, kako so še ne toliko nazaj lovili lastnike, ki so svoja vozila predelali na plin izven Slovenije in za predelavo "pozabili" plačat davek doma v Sloveniji. Šlo je za nekaj sto eurov... Kaj bo pa zdaj naredil FURS, ko je bila utaja DMV milijonska?
...
Tu bi se morala pač odzvat država. Ampak naša kaže da za to ni posebej usposobljena in bi rajši čakala na usklajeno akcijo ne nivoju EU.
Po drugi strani se pa menda Evropska komisija izgovarja da tu nima pristojnosti in da se morajo odzvat ustrezna nacionalna telesa...
euobserver.com/economic/130579

Strani: 1