Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Slovenski trgovec Volkswagna: ''nekaj preplaha, a nobene škode''
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
Kot kaže, je večina v zadnjih letih registriranih vozil s TDI motorji brez ustreznih homologacij. A je vozilo brez ustrezne homologacije sploh dovoljeno registrirati oz. mu obnoviti registracijo? Ali bodo na tehničnih pregledih pozorni na vozila s spornimi TDI motorji in preverili, ali so bili opravljeni ustrezni posegi s strani pooblaščenih serviserjev?
Za večino vozil s TDI-ji je bil plačan prenizek DMV, kar pomeni, da se bo moral prej ali slej FURS po službeni dolžnosti aktivno vključit v debato z generalnim uvoznikom. Spomnim se, kako so še ne toliko nazaj lovili lastnike, ki so svoja vozila predelali na plin izven Slovenije in za predelavo "pozabili" plačat davek doma v Sloveniji. Šlo je za nekaj sto eurov... Kaj bo pa zdaj naredil FURS, ko je bila utaja DMV milijonska?
V pretekli letih se je preko sistema javnega naročanja za državo, državne organe, javne zavode, občine, ipd. kupilo veliko število vozil s TDI motorji, za katere se je zdaj izkazalo, da niso izpolnjevala razpisanih pogojev. Bodo zdaj javna naročila razveljavljena in postopki ponovljeni? Vem, da lahko postopke sprožijo konkurenti, ki niso bili izbrani, ampak mene zanima, ali se bo zahteval tudi davkoplačevalski denar nazaj?
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2554386
Strani: 1
[#2554404] 07.10.15 12:42 · odgovor na: (# 2554386)
[Glock]Če je podatek glede izpustov NOx relevanten pri izdaji homologacije, je gotovo možnost da bo sedaj ta homologacija nična/preklicana. Morda bo kak pravnik vedel kaj podrobneje?
Kot kaže, je večina v zadnjih letih registriranih vozil s TDI motorji brez ustreznih homologacij. A je vozilo brez ustrezne homologacije sploh dovoljeno registrirati oz. mu obnoviti registracijo?
Ali bodo na tehničnih pregledih pozorni na vozila s spornimi TDI motorji in preverili, ali so bili opravljeni ustrezni posegi s strani pooblaščenih serviserjev?To bodo še komedije, ker menda trenutno še VW sam (kao) ne ve, kateri motorji so podvrženi temu problemu....
Za večino vozil s TDI-ji je bil plačan prenizek DMVJa in ne. Pazi, pri obračunu DMV se pri določanju stopnje uporablja kriterij izpusta CO2, ne NOx.
VW pa je s tem svojim tweakom (na račun preseženih izpustov NOx) dosegel med drugim ravno nizko porabo in s tem avtomatično nižje CO2 izpuste.
Torej je možno da številke o CO2 izpustih celo štimajo - zaenkrat. Po popravku programa, z namenom znižanja NOx, pa bo zrasla tudi poraba in CO2 izpusti.
Tako da teoretično se lahko zgodi, da boš moral peljati svoj avto na preprogramiranje (rezultat: slabše performanse ter višja poraba goriva in višji CO2 izpusti), potem pa ti bo FURS poslal za plačat še ustrezen poračun-razliko za višji znesek DMV (na to pa še dodatno 22% DDV, hehe)....
Matr sem vesel da ni pri hiši nobenega TDI...
[#2554544] 07.10.15 23:20 · odgovor na: (# 2554386)
[Glock]Tu bi se morala pač odzvat država. Ampak naša kaže da za to ni posebej usposobljena in bi rajši čakala na usklajeno akcijo ne nivoju EU.
Kot kaže, je večina v zadnjih letih registriranih vozil s TDI motorji brez ustreznih homologacij. A je vozilo brez ustrezne homologacije sploh dovoljeno registrirati oz. mu obnoviti registracijo? Ali bodo na tehničnih pregledih pozorni na vozila s spornimi TDI motorji in preverili, ali so bili opravljeni ustrezni posegi s strani pooblaščenih serviserjev?
Za večino vozil s TDI-ji je bil plačan prenizek DMV, kar pomeni, da se bo moral prej ali slej FURS po službeni dolžnosti aktivno vključit v debato z generalnim uvoznikom. Spomnim se, kako so še ne toliko nazaj lovili lastnike, ki so svoja vozila predelali na plin izven Slovenije in za predelavo "pozabili" plačat davek doma v Sloveniji. Šlo je za nekaj sto eurov... Kaj bo pa zdaj naredil FURS, ko je bila utaja DMV milijonska?
...
Po drugi strani se pa menda Evropska komisija izgovarja da tu nima pristojnosti in da se morajo odzvat ustrezna nacionalna telesa...
euobserver.com/economic/130579
Strani: 1