12 sek
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
51 min
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1
12 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
14 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
15 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 6
15 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
15 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
15 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
16 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
17 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
17 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
18 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
18 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
18 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
18 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
19 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
19 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
20 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
20 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-297342 sporočil: 416
Zadnja sprememba: anon-297342 07.10.2015 12:04
V aferi dieselgate vidim več odprtih problemov, kot pa se napoveduje rešitev...

Kot kaže, je večina v zadnjih letih registriranih vozil s TDI motorji brez ustreznih homologacij. A je vozilo brez ustrezne homologacije sploh dovoljeno registrirati oz. mu obnoviti registracijo? Ali bodo na tehničnih pregledih pozorni na vozila s spornimi TDI motorji in preverili, ali so bili opravljeni ustrezni posegi s strani pooblaščenih serviserjev?

Za večino vozil s TDI-ji je bil plačan prenizek DMV, kar pomeni, da se bo moral prej ali slej FURS po službeni dolžnosti aktivno vključit v debato z generalnim uvoznikom. Spomnim se, kako so še ne toliko nazaj lovili lastnike, ki so svoja vozila predelali na plin izven Slovenije in za predelavo "pozabili" plačat davek doma v Sloveniji. Šlo je za nekaj sto eurov... Kaj bo pa zdaj naredil FURS, ko je bila utaja DMV milijonska?

V pretekli letih se je preko sistema javnega naročanja za državo, državne organe, javne zavode, občine, ipd. kupilo veliko število vozil s TDI motorji, za katere se je zdaj izkazalo, da niso izpolnjevala razpisanih pogojev. Bodo zdaj javna naročila razveljavljena in postopki ponovljeni? Vem, da lahko postopke sprožijo konkurenti, ki niso bili izbrani, ampak mene zanima, ali se bo zahteval tudi davkoplačevalski denar nazaj?