Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Slovenski trgovec Volkswagna: ''nekaj preplaha, a nobene škode''
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
V to jih silijo nesmiselne zahteve po nedosegljivo majhnih emisijah politično obtoženih plinov.
To se je počelo že preden so motorji dobili računalnike. Pred tehničnim pregledom se je vplinjač nastavilo tako da je motor pač imel tiste predpisane izpuste, čeprav je drugače slabo deloval. Po tehničnem pregledu pa se ga je ponovno nastavilo tako da je motor gladko tekel in dobro vlekel.
V ZDA temu rečejo 'Tweaking' in je bil včasih skoraj narodni šport.
Podobno se je pri dizlih nastavilo 'boš pumpo' da na tehničnem ni kadil, čeprav se je sicer komaj privlekel do pregleda.
Ko so v avte prišli računalniki so pa to znali že sami narediti, brez zunanjega posega.
To sedaj z Volkswagnom je le vrh ledene gore in le nemarnosti programerjev je pripisati da so jih odkrili. Pravilno bi bilo da si pogledamo v oči in nesmiselne omejitve zamenjamo z realno dosegljivimi. Ne verjamem pa da bomo to storili, saj bi mnoge samopovzdignjene eminence morale priznati da so navadni bleferji in idioti. Namesto tega bomo še z večjo ihto lovili čarovnice.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2554370
Strani: 1
[#2554390] 07.10.15 12:10 · odgovor na: (# 2554370)
[Reagan]tako je, in to je bistven problem. zaradi tega pa so dejansko strupeni sli cist iz radarja.
Moje mnenje je, da vsi proizvajalci bolj ali manj prilagodijo software na način, da njihovo vozilo pride čez test. Razlika je le v načinu kako avto zazna da je na testni progi in kako dobro je to skrito v programu.
V to jih silijo nesmiselne zahteve po nedosegljivo majhnih emisijah politično obtoženih plinov.
glede volkswagna pa ni vse tako lepo: on si je z svojim posegom zagotovil neposteno konkurencno prednost. in niso krivi programerji, ker je zadeva kar lepo zascitena v krmilniku motorja, ampak to, da je vw sam priznal, ko mu je pred EPA zmanjkalo izgovorov okrog tega, zakaj se meritve tako noro razlikujejo.
Strani: 1