49 min
Najbolj brani članki danes
2 uri
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
3 ure
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
4 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
4 ure
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 3
4 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
4 ure
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
5 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
6 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
6 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
7 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
7 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
7 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
7 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
8 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
8 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
8 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
9 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
10 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[Avto] Tema: Anglija: Volkswagnovi dizli za med, kljub aferi
[#2554287] 07.10.15 09:22 · odgovor na: (#2554244)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: bc123a 07.10.2015 09:24
[alek14]
> [spiderman]
> Vprašanje je, ali lahko lastnik "umazanega" VW diesla zavrne "popravilo" programske opreme?
> Kajti to bo pomenilo, ali manj moči, ali višjo porabo.
> Aja, pa NOx-ov bo manj.

Lahko zavrne, če je lastnik. Če pride po spremembi programske opreme do znižanja zmogljivosti (večje porabe) se ugotovi stvarna napaka in lahko zahtevate (ZVPOT):

- da odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.

Tule zgoraj se mi je zaboldalo... :)
Nemski chiptunerji porocajo, da se je po izbruhu afere zelo povecalo zanimanje po njihovih storitvah. Namrec, ko so ljudje ugotovili, da se da samo s stimanjem softverja tako mocno vplivati na razmerje onesnazenja/moci, in ko se je razvedelo, da je ta motor v 11 miljonih avtov, so ljudje dobili idejo, da bi si pac nastimali motorje po zeljah.

Catch, kot porocajo chiptunerji, je v tem, da vecina strank zeli, da jim ukinejo cisto vse okoljske omejitve :) V skladu s tem si kar mislim, da znajo VWjevi dizli v tem segmentu publike se vedno iti za med, dokler bodo chiptunerji uspesno lahko implementirali special mode za tehnicne preglede :)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2554287

Strani: 1

vrac sporočil: 11.068
[Avto] Tema: Anglija: Volkswagnovi dizli za med, kljub aferi
[#2554333] 07.10.15 10:54 · odgovor na: bc123a (#2554287)
Odgovori   +    4
[bc123a]
> [alek14]
> > [spiderman]
> > Vprašanje je, ali lahko lastnik "umazanega" VW diesla zavrne "popravilo" programske opreme?
> > Kajti to bo pomenilo, ali manj moči, ali višjo porabo.
> > Aja, pa NOx-ov bo manj.
>
> Lahko zavrne, če je lastnik. Če pride po spremembi programske opreme do znižanja zmogljivosti (večje porabe) se ugotovi stvarna napaka in lahko zahtevate (ZVPOT):
>
> - da odpravi napako na blagu ali
> - vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
> - blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
> - vrne plačani znesek.
>
> Tule zgoraj se mi je zaboldalo... :)

Nemski chiptunerji porocajo, da se je po izbruhu afere zelo povecalo zanimanje po njihovih storitvah. Namrec, ko so ljudje ugotovili, da se da samo s stimanjem softverja tako mocno vplivati na razmerje onesnazenja/moci, in ko se je razvedelo, da je ta motor v 11 miljonih avtov, so ljudje dobili idejo, da bi si pac nastimali motorje po zeljah.

Catch, kot porocajo chiptunerji, je v tem, da vecina strank zeli, da jim ukinejo cisto vse okoljske omejitve :) V skladu s tem si kar mislim, da znajo VWjevi dizli v tem segmentu publike se vedno iti za med, dokler bodo chiptunerji uspesno lahko implementirali special mode za tehnicne preglede :)
Problem je pa v tem, da avto, ki ima tovarniških 90 kilovatov po povečanju moči na recimo 140 kilovatov, ta ne bo smel več na cesto, če ga bodo dobili. Tako sprogramiran avto je nevaren ne samo za voznika in potnike v takšnem vozilu, (seveda, če ga tuner ne bo preuredil tudi z ojačitvami in zamenjavo najmanj zavornega sistema, tak na hitro preurejen avto je nevaren tudi za druge udeležence v prometu, da svinjanja zraka sploh ne omenjamo.

Strani: 1