Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek BMW zanikal manipulacije pri meritvah dušikovih oksidov
sporočil: 10.608
E započelo...
Čakam da iz Muenchna povedo da "Ups... mi smo tut mal po svoje programirali...."
Kr naenkrat ma Angela mal večje probleme k pa miljon beguncev..... Če so ta veliki nemški proizvajalci zavestno lagali in štelali teste.... jim lahko to razsuje avto industrijo... Če pa ne razsuje pa močno močno močno poseka krila...
In ja seveda... Made in Germany po novem pomeni Hacked in Germany....
Čakam da iz Muenchna povedo da "Ups... mi smo tut mal po svoje programirali...."
Kr naenkrat ma Angela mal večje probleme k pa miljon beguncev..... Če so ta veliki nemški proizvajalci zavestno lagali in štelali teste.... jim lahko to razsuje avto industrijo... Če pa ne razsuje pa močno močno močno poseka krila...
In ja seveda... Made in Germany po novem pomeni Hacked in Germany....
sporočil: 5.518
Tako je, če sprejemajo zaknodajo ljudje, ki o tehniki nimajo pojma.
Prav tako je za tako opravljene meritve kriv zakonodajalec, ker je
predpisal način meritev kjer so take manipulacije možne. Čakam, da
se pojavi en model, ki bo zahteval, da se poraba bencina ali dizla
v roku 5 let v Ottovih in Diesel-ovih motorjih zmanjša za 50% v
naslednji 5 letih. Dejstvo je, da bo za dosego zahtevanih ciljev
potrebno opustiti navedene motorje in se počasi posloviti od nafte.
No jenkiji ponovno delajo vse, da bi oslabili in uničili
gospodarsko močno Evropo z evrom vred. Angela ne daj se!! Se pa
tega moramo bati predvsem Slovenci, ker če bo zaškripalo nemški
avtomobilski industriji tudi pri nas ne bo več gospodarske rasti.
Bolj kot od slovenske vlade smo namreč odvisni od vlade v Nemčiji
in Avstriji.
sporočil: 6.715
[republican]Saj se ni omejevalo koliko cvetnega prahu oddajajo diesel motorji ampak koliko strupenih snovi.
Krivi so birokrati s svojimi nerealnimi zahtevami in naivni kupci s svojimi nerealnimi pričakovanji. Proizvajalci avtomobilov so se bili pač primorani prilagajati njihovim zahtevam.
sporočil: 18.363
[Endimion]Če bodo tako znižali cene modelov, kot strmoglavijo delnice, bom raje kot delnice kupil kakšnega znižanega bemfla:-). Prej se je maska svetila, sedaj je zapackana. Lep dan.
E započelo...
Čakam da iz Muenchna povedo da "Ups... mi smo tut mal po svoje programirali...."
Kr naenkrat ma Angela mal večje probleme k pa miljon beguncev..... Če so ta veliki nemški proizvajalci zavestno lagali in štelali teste.... jim lahko to razsuje avto industrijo... Če pa ne razsuje pa močno močno močno poseka krila...
In ja seveda... Made in Germany po novem pomeni Hacked in Germany....
sporočil: 2.568
[republican]Prilagajat ja, ne pa goljufat!!!
Krivi so birokrati s svojimi nerealnimi zahtevami in naivni kupci s svojimi nerealnimi pričakovanji. Proizvajalci avtomobilov so se bili pač primorani prilagajati njihovim zahtevam.
A ti si tudi prepisoval za diplomsko delo, ker so nekaj več pričakovali od tebe?
Bratuškova se je samo prilagodila? Serje ga pa še zmeraj.
sporočil: 6.303
Prehod na alternativne tehnologije so zmožne edinole ZDA, ker
kontrolirajo ceno nafte. Nemci so odlični v tehniki in izvedbi,
strateško pa po mojem ZDA ne sežejo do kolen. Ko bo na trg prišel
Applov-Googlov avto bodo Američani zaštopali ne samo dizle ampak
tudi bencinarje. Že samo Applov kapital verjetno presega kapital
vseh nemških avtomobilskih velikanov.
sporočil: 630
Tole sem nekje mal pobrala danes ... :)
www.theguardian.com/...?CMP=fb_gu
www.theguardian.com/...?CMP=fb_gu
sporočil: 2.568
[republican]Če bi bila nemogoča je nihče ne bi izpolnil.
> [klemenstp]
> > [republican]
> > Krivi so birokrati s svojimi nerealnimi zahtevami in naivni kupci s svojimi nerealnimi pričakovanji. Proizvajalci avtomobilov so se bili pač primorani prilagajati njihovim zahtevam.
>
> Prilagajat ja, ne pa goljufat!!!
Nemogoči zahtevi se ne moreš prilagodit... lahko samo goljufaš.
Jaz bi zapisal tako: Nemogoči zahtevi se ne moreš prilagoditi... lahko samo odstopiš.
sporočil: 3.523
Zadnja sprememba: blink 24.09.2015 13:05
Jaz sem pa mislil, da tista dimna zavesa izza vsakega dizla pomeni
svežino in čistočo glede na to kako visoki standardi so. Prepovejmo
dizle, case closed.
sporočil: 9.830
"afera, ki je predsednika uprave Volkswagna Martina Winterkorna
stala stolčkA."
Ne, ni ga stala STOLČKA. Slovenska skladnja -- skladnja s te strani Kolpe -- pravi, da ga je stala STOLČEK.
LP. Hanibal Lector
Ne, ni ga stala STOLČKA. Slovenska skladnja -- skladnja s te strani Kolpe -- pravi, da ga je stala STOLČEK.
LP. Hanibal Lector
sporočil: 2.568
[republican]Za BMW X5 trdijo (Američani) drugače.
> [klemenstp]
> > [republican]
> > Nemogoči zahtevi se ne moreš prilagodit... lahko samo goljufaš.
>
> Če bi bila nemogoča je nihče ne bi izpolnil.
Saj je očitno ni...
sporočil: 10.608
Ti pa si slika.
Sicer jaz s temi izpusti nimam tolko težav (Industrija predstavlja 40% vseh izpustov, pa ni nekih škandalov)
In ja lahko razumem interes amerov da imajo pr seb prodanih več svojih avtomobilov, kot pa uvoženih nemških.
In ja testi tako EPE kot EU so kilavi.
Ampak ko jaz preberem na reklamnem piltku da avtomobil smeti toliko in toliko, pričakujem da serje toliko in toliko. Kupca ne zanima kako so te številke dosežene.
In potem zveš da tvoj avto sreje 15x več. če pa bi sral toliko kot piše, bi pa pokuril več?
Sicer jaz s temi izpusti nimam tolko težav (Industrija predstavlja 40% vseh izpustov, pa ni nekih škandalov)
In ja lahko razumem interes amerov da imajo pr seb prodanih več svojih avtomobilov, kot pa uvoženih nemških.
In ja testi tako EPE kot EU so kilavi.
Ampak ko jaz preberem na reklamnem piltku da avtomobil smeti toliko in toliko, pričakujem da serje toliko in toliko. Kupca ne zanima kako so te številke dosežene.
In potem zveš da tvoj avto sreje 15x več. če pa bi sral toliko kot piše, bi pa pokuril več?
sporočil: 48.253
[simonagruden]Tale clanek razkriva tudi nonsens - vsi so se ukvarjali z popolnoma nestrupenim CO2, medtem pa so dejansko strupene emisije sle mimo popolnoma neopazeno.
Tole sem nekje mal pobrala danes ... :)
www.theguardian.com/...?CMP=fb_gu
Nekateri smo ze dolgo napovedovali da bo ob vsesplosni noriji glede globalnega segrevanja prislo tocno do tega: vsi bodo govorili se samo o CO2, medtem bo pa v zrak sla dosti hujsa svinjarija povsem neopazeno.
sporočil: 1.755
Itak. Denar je sveta vladar.
Obstaja pa čisto poceni slovenska inovacija, ki so jo iznašli v Hidria ovarni, ki preprečuje izpuste, a imajo velika naročila od avtomobilskih velikanov šele za 2018, ko stopi v veljavo še ostrejša direktiva...
Obstaja pa čisto poceni slovenska inovacija, ki so jo iznašli v Hidria ovarni, ki preprečuje izpuste, a imajo velika naročila od avtomobilskih velikanov šele za 2018, ko stopi v veljavo še ostrejša direktiva...
sporočil: 4.340
[BojanRi]To sploh ni res. Porabo in izpuste se brez problema zniža za 50% z obstoječimi, cenovno dostopnimi tehnologijami. Samo ne brez drastičnega zmanjšanja hitrosti.
Tako je, če sprejemajo zaknodajo ljudje, ki o tehniki nimajo pojma. Prav tako je za tako opravljene meritve kriv zakonodajalec, ker je predpisal način meritev kjer so take manipulacije možne. Čakam, da se pojavi en model, ki bo zahteval, da se poraba bencina ali dizla v roku 5 let v Ottovih in Diesel-ovih motorjih zmanjša za 50% v naslednji 5 letih. Dejstvo je, da bo za dosego zahtevanih ciljev potrebno opustiti navedene motorje in se počasi posloviti od nafte.
PS: Sicer pa meni sploh ni jasno zakaj Američani rabijo močne avte, ko pa se tam precej striktno držijo hitrostnih omejitev.
sporočil: 9.830
Še dobv, da Kavl ni več mistv za okolje in pvostov, kev bi biu
dvgač uvadno vazočavan nad bemveji in folcvagni.
sporočil: 3.523
[Endimion]+ cel kup slovenskih firm, ki je vezanih na bavarsko regijo. To zna biti kar konkreten ekonomsko/finančni pretres.
E započelo...
Čakam da iz Muenchna povedo da "Ups... mi smo tut mal po svoje programirali...."
Kr naenkrat ma Angela mal večje probleme k pa miljon beguncev..... Če so ta veliki nemški proizvajalci zavestno lagali in štelali teste.... jim lahko to razsuje avto industrijo... Če pa ne razsuje pa močno močno močno poseka krila...
sporočil: 2.568
[republican]Kje pa X3?
> [klemenstp]
> > [republican]
> > > [klemenstp]
> > > > [republican]
> > > > Nemogoči zahtevi se ne moreš prilagodit... lahko samo goljufaš.
> > >
> > > Če bi bila nemogoča je nihče ne bi izpolnil.
> >
> > Saj je očitno ni...
>
> Za BMW X5 trdijo (Američani) drugače.
Pozabljaš, da je BMW X5 narejen v ZDA...
BMW manufactures the second generation X3 at their Spartanburg plant in South Carolina, United States.
Kaj pol?
sporočil: 10.844
[MF-542584]To Hidrijino inovacijo smo že obdelali.
Itak. Denar je sveta vladar.
Obstaja pa čisto poceni slovenska inovacija, ki so jo iznašli v Hidria ovarni, ki preprečuje izpuste, a imajo velika naročila od avtomobilskih velikanov šele za 2018, ko stopi v veljavo še ostrejša direktiva...
Tudi tam fantje močno lažejo.
-30% na porabi.
Ja pa kaj še.
sporočil: 9.830
Zadnja sprememba: anon-129390 24.09.2015 12:57
[philips]A ti veš, kolk metana šele krave pa pšanci pr(i)delajo!
> [republican]
> Krivi so birokrati s svojimi nerealnimi zahtevami in naivni kupci s svojimi nerealnimi pričakovanji. Proizvajalci avtomobilov so se bili pač primorani prilagajati njihovim zahtevam.
Saj se ni omejevalo koliko cvetnega prahu oddajajo diesel motorji ampak koliko strupenih snovi.
sporočil: 3.052
Zadnja sprememba: anon-221230 24.09.2015 12:56
Se pravi da čakamo samo še Mercedes, pa je trojček popoln......aja, kaj pa Audi?
sporočil: 1.841
samo malo prosim,enkrat je navedeno:
Izpusti dušikovega oksida...in drugič:
... izpuste ogljikovega dioksida - afera...kaj sedaj merijo? NOx ali CO2, ali vse povprek?
sporočil: 341
No, zdaj pa vsem BMW-jem odvzeti "Grüne Plakette", da se ne bodo
več mogli voziti v centru Münchna... :-)
sporočil: 10.608
Pazi to... pedantni in bogaboječi ter pravilespoštujoči
nemci:
Germany went further than the UK, calling for the tests to be conducted on sloping downhill tracks, and for allowing manufacturers to declare a final CO2 value 4% lower than the one measured. France supported all the proposed loopholes, bar the 4% lower CO2 value.Testirat avto, ko gre po klancu navzdol?
sporočil: 27
čas vnosa: 24.09.15 12:32
[republican]To nam je enim jasno že nekaj časa, ampak smo v sodobni birokratski dobi, kjer papir prenese vse, drobnega tiska se pa ne bere ali pa ga ni (ker se je tako pri birokratih zlobiralo), kot v primeru označevanja GSO in podobno
Krivi so birokrati s svojimi nerealnimi zahtevami in naivni kupci s svojimi nerealnimi pričakovanji. Proizvajalci avtomobilov so se bili pač primorani prilagajati njihovim zahtevam.
sporočil: 3.218
Zabavno. Za te natege so (sem prepričan) vedeli vsi, sedaj pa se
pač morajo delat glupca v smislu kaj, ni mogoče, pa ne no.... Tako
se delajo poslovni uspehi, če pa kakšnega zasačijo, pa na javne
vislice z njim. Naslednji dan ponovimo zgodbo.
sporočil: 10.608
Še enkrat tebi limam link:
On road test 15 dizel avtomobilov, ki ga je izvedla ISTA organizacija kot ona, ki je na križ pribila Falšvagen...
www.theicct.org/site...141013.pdf
Dojče kvalitet ja...
Ich komme, ich Komme... Spritz ja... Schnell Helga..
In cela afera je tak poetic justice....
Šojble je pred meseci razlagal da kako niso Nemci krivi da imajo vsi radi nemške avtomobile...
Emmm.. Šojble.. you might wanna rephrase that one...
On road test 15 dizel avtomobilov, ki ga je izvedla ISTA organizacija kot ona, ki je na križ pribila Falšvagen...
www.theicct.org/site...141013.pdf
Dojče kvalitet ja...
Ich komme, ich Komme... Spritz ja... Schnell Helga..
In cela afera je tak poetic justice....
Šojble je pred meseci razlagal da kako niso Nemci krivi da imajo vsi radi nemške avtomobile...
Emmm.. Šojble.. you might wanna rephrase that one...
sporočil: 10.608
Ja.. Hidria si lahko tisto paličasto svečko k je razvoj pokuril 2
miljona€, v pizdo zatakne...
Noben ni rekel, da nas tale pretres v nemški avto industriji ne bo pretresel. A ker smo Tier2/Tier3 dobavitelj, nas bo manj.
Nemška avto industrija bo to preživela... Rane bodo pa globoke...
Noben ni rekel, da nas tale pretres v nemški avto industriji ne bo pretresel. A ker smo Tier2/Tier3 dobavitelj, nas bo manj.
Nemška avto industrija bo to preživela... Rane bodo pa globoke...
sporočil: 7
čas vnosa: 24.09.15 13:20
[Endimion]Pogled na te izpuste z določene distance pokaže dve dejstvi:
Ti pa si slika.
Sicer jaz s temi izpusti nimam tolko težav (Industrija predstavlja 40% vseh izpustov, pa ni nekih škandalov)
In ja lahko razumem interes amerov da imajo pr seb prodanih več svojih avtomobilov, kot pa uvoženih nemških.
In ja testi tako EPE kot EU so kilavi.
Ampak ko jaz preberem na reklamnem piltku da avtomobil smeti toliko in toliko, pričakujem da serje toliko in toliko. Kupca ne zanima kako so te številke dosežene.
In potem zveš da tvoj avto sreje 15x več. če pa bi sral toliko kot piše, bi pa pokuril več?
1. Povprečnega prepotentnega voznika BMW-ja boli kurac, koliko smeti oziroma serje njegov bleščeči konjiček strupenih izpušnih plinov.
2. Če se pogleda celotni življenski cikel avtomobila od proizvodnje sestavnih delov do reciklaže avtomobila, je slika taka:
- 90% CO2 in ostalega onesnaževanja se že pridela pri proizvodnji sestavnih delov avtomobila
- še par procentov se pridela pri reciklaži avtomobila, razen če ga zapeljemo v graben
Torej, avto pri vožniji po cesti pridela manj kot 10% CO2 in ostalega onesnaženja v svojem življenskem ciklu.
Glavni vir onesnaženja je v industriji in njeni hiperproukciji novih modelov, ki naj bi izpolnjevali zmerom ostrejše okoljevarstvene standarde.
Dejanko smo pred paradoksom ali pa ekološkim nategom, ko s hiperprodukcijo zmerom bolj čistih avtomobilov zmerom bolj onesnažujemo okolje.