Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.298
Seveda je.

S tem sem se srečal na faxu ko smo simulirali zgorevanje v di motorju. In gospa termodinamika je vedno znova dokazovala da so emisije nox-ov korelirane z obremenitvijo oziroma srednjim efektivnim tlakom v valju.

In ta mora bit pri motorjih z manjso kubaturo v istem vozilu visji kot pa pri motorju z vecjo gibno prostornino. Pri enakem vozilu in enakem rezimu voznje morata oba motorja na vztrajnik metati enako stevilo kilowattov.

Zato me to da sta passat in jetta prebijala meje z 2.0 motorjem, bmw z 3.0 motorjem pa ne, niti pretirano ne cudi. Cudi me da sta merila tako močno prebijala...

In prihajamo do problema. Lab testi bojda pokaže da lahko avto industrija izdela vozilo ki ustreza nekim postavljenim ekološkim merilom.. To potem zapišejo v EURO uredbe. Se naredi test na cesti je pa "O pizda tega pa nismo predvideli". In ta zajeb imajo na obeh straneh atlantika. Kot bi letala trstirali samo na letalski pisti.

Okol VW pa vse to močno spominja na Ford Pinto afero. Tisti avtomobilčki niso tako množično v luft leteli. Tezava je bila da je vodstvo VEDELO za možnost da lahko a je ocenilo da je ceneje plačevat odškodnine in dat na cesto nevaren avto, kot pa imet strošek s spremembo zasnove avtomobila.

VW avti sicer niso nevarni za voznjo. A v obeh primerih gre za corporate negligence in tam USA ne pozna milosti. Kazen sicer ne bo 18 miljard (to VW pokoplje). Bo pa celokupen strošek tega zajeba imel 9 ničel. In spredaj ne bodo samo nule...