Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Winterkorn padel po drugem udarcu, v preiskavi še dizelski Audiji in Porscheji
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2551462] 24.09.15 09:35 · odgovor na: (# 2551432)
[alek14]Vprašaj recimo generalnega Krke, če ve kaj vse zmiksajo farmacevti v posamezne tabletke, al pa generalnega Gorenja, če ve za kak šrauf v izdelku xy. Verjetno ne, verjetno tudi vseh izdelkov, ki jih njihove firme prodajajo ne poznata. Človek ne more vsega vedet, racionalno pri človeku je, da se ukvarja z bistvenimi zadevami:-). Lep dan.
> [berneticd]
> vedo kako financirati proizvodnjo, kako povečati prodajo, kako nabaviti opremo, marketing. Verjemi, ne vedo za vsak vijak, pač zaupal je razvoju
To je logika slovenskega administrativnega delavca na vodilnem položaju. :)
Nemški vodilni nameščenci poznajo skoraj vsak vijak na novih avtih.
Nekateri večino časa nosijo delovne halje in tako kot včasih Steve Jobs z drugimi inženirji visijo v razvojnih laboratorijih, kjer nastaja cutting edge. Kako pa mislite, da smo Slovenci samo Tier2/3 dobavitelji?
In zakaj je dodana vrednost pri nas tako nizka? Nemški vodje družinskih firm (ala VW) so izjemno involvirani v nastanek tehničnih rešitev.
P.S. V manjših firmah pa to zagotovo vedo.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2551462
Strani: 1
[#2551463] 24.09.15 09:38 · odgovor na: (# 2551462)
[#2551472] 24.09.15 10:01 · odgovor na: (# 2551462)
[bigl]Če neka tableta ne dobi dovoljenja za prodajo, leto kasneje ga pa dobi, potem verjetno ve, kaj je zmiksano not in kaj so naredili, da je po novem fajn, prej pa ni bila fajn.
Vprašaj recimo generalnega Krke, če ve kaj vse zmiksajo farmacevti v posamezne tabletke, al pa generalnega Gorenja, če ve za kak šrauf v izdelku xy. Verjetno ne, verjetno tudi vseh izdelkov, ki jih njihove firme prodajajo ne poznata. Človek ne more vsega vedet, racionalno pri človeku je, da se ukvarja z bistvenimi zadevami:-). Lep dan.
P.S. V manjših firmah pa to zagotovo vedo.
Seveda človek ne more vsega vedeti, ampak tale ameriška zgodba pri VW je dovolj specifična, da bi skorajda moral biti z njo seznanjen.
Strani: 1