9 min
Najbolj brani članki danes
1 ura
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
2 uri
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
3 ure
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
3 ure
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
3 ure
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
3 ure
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
3 ure
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
4 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
4 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
4 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 2
4 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
5 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
5 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
6 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
6 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
7 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
7 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
7 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
7 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.306
Če sem prav razbral iz medijev je ICCT VW soočil z rezultati preiskave, in obljubil rešitev.

To so najprej storili gentlemansko. Ko na ponovnem testu ni bilo kot je bilo obljubljeno, se je ICCT obrnil na EPA agencijo. To pa je tam batina. In ti so jih nabili na zelo debel kol.

In poleg VW ki je zavajal z ono spremembo programja v ECU-ju, me zanima koliko dizel avtomobilov bi sploh opravilo On-Road test. Vsi so stestirani le v laboratorijskih pogojih.

Avtomobili počasi prehajajo v fazo, kjer so letala. In vsak feler v letalski industriji je imel precej krvav račun. S tem, da so danes avtomobili kao pametni, obstajajo infotainmenti, pa updejti software-a pa firmware-a preko GSM ali Wi-Fi omrežij. Še malo pa bo moral imeti avto 2 voznika. En bo na vse displeye gledal, pa gumbke pritiskal, eden pa ven gledal in obračal volan. IN notri bo črna škrinja, ki bo snemala vse živo, za potrebe policije in zavarovalnic. Iz jebene vožnje bomo naredili znanost. In to preveliko, za običajnega uporabnika.

Nekaj vrstic kode, pa je avto sam štelal kontrolo emisij dušikovih oksidov? Nisem prepričan, če se želim v nekem doglednem času vsest v avto, ki bi sam križaril po cesti...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2551448

Strani: 1

Endimion sporočil: 10.306
In zadeva bo za evropske proizvajalce dizelskih vozil lahko ratala še grša:

www.theicct.org/site...141013.pdf

od 15 testiranih evropskih vozil je samo ENO izpolnilo EURO6 Standard. In ker so vsa vozila certificirana za ta standard, je grozljivo še to, da jih 13 ne izpolnjuje niti EURO 5 limita. Govorim zgolj o emisijah dušikovih oksidov...

Test je izvedla ista organizacija,ki je na kol nataknila VW.
bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 24.09.2015 10:06
[Endimion]
Če sem prav razbral iz medijev je ICCT VW soočil z rezultati preiskave, in obljubil rešitev.

To so najprej storili gentlemansko. Ko na ponovnem testu ni bilo kot je bilo obljubljeno, se je ICCT obrnil na EPA agencijo. To pa je tam batina. In ti so jih nabili na zelo debel kol.

In poleg VW ki je zavajal z ono spremembo programja v ECU-ju, me zanima koliko dizel avtomobilov bi sploh opravilo On-Road test. Vsi so stestirani le v laboratorijskih pogojih.

Avtomobili počasi prehajajo v fazo, kjer so letala. In vsak feler v letalski industriji je imel precej krvav račun. S tem, da so danes avtomobili kao pametni, obstajajo infotainmenti, pa updejti software-a pa firmware-a preko GSM ali Wi-Fi omrežij. Še malo pa bo moral imeti avto 2 voznika. En bo na vse displeye gledal, pa gumbke pritiskal, eden pa ven gledal in obračal volan. IN notri bo črna škrinja, ki bo snemala vse živo, za potrebe policije in zavarovalnic. Iz jebene vožnje bomo naredili znanost. In to preveliko, za običajnega uporabnika.

Nekaj vrstic kode, pa je avto sam štelal kontrolo emisij dušikovih oksidov? Nisem prepričan, če se želim v nekem doglednem času vsest v avto, ki bi sam križaril po cesti...
Nekateri na to ze dolgo casa opozarjamo... pa ravno Winterkorn se je bahal, da bo iz avta naredil mobilni telefon?
pcs sporočil: 5.462
[Endimion]
Avtomobili počasi prehajajo v fazo, kjer so letala. In vsak feler v letalski industriji je imel precej krvav račun. S tem, da so danes avtomobili kao pametni, obstajajo infotainmenti, pa updejti software-a pa firmware-a preko GSM ali Wi-Fi omrežij. Še malo pa bo moral imeti avto 2 voznika. En bo na vse displeye gledal, pa gumbke pritiskal, eden pa ven gledal in obračal volan. IN notri bo črna škrinja, ki bo snemala vse živo, za potrebe policije in zavarovalnic. Iz jebene vožnje bomo naredili znanost. In to preveliko, za običajnega uporabnika.
Vem za enega top US elektro inženirja, specializiranega za cost-optimizacijo velikih serij, ki kupuje izključno avtomobile z minimalno količino elektronike, vključno z ročnimi šibedahi etc. Morda je malo ekscentričen, po svoje ima pa še kako prav.

Lp,
M
najobj sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 24.09.2015 10:49
[Endimion]
Če sem prav razbral iz medijev je ICCT VW soočil z rezultati preiskave, in obljubil rešitev.

To so najprej storili gentlemansko. Ko na ponovnem testu ni bilo kot je bilo obljubljeno, se je ICCT obrnil na EPA agencijo. To pa je tam batina. In ti so jih nabili na zelo debel kol.

In poleg VW ki je zavajal z ono spremembo programja v ECU-ju, me zanima koliko dizel avtomobilov bi sploh opravilo On-Road test. Vsi so stestirani le v laboratorijskih pogojih.

Avtomobili počasi prehajajo v fazo, kjer so letala. In vsak feler v letalski industriji je imel precej krvav račun. S tem, da so danes avtomobili kao pametni, obstajajo infotainmenti, pa updejti software-a pa firmware-a preko GSM ali Wi-Fi omrežij. Še malo pa bo moral imeti avto 2 voznika. En bo na vse displeye gledal, pa gumbke pritiskal, eden pa ven gledal in obračal volan. IN notri bo črna škrinja, ki bo snemala vse živo, za potrebe policije in zavarovalnic. Iz jebene vožnje bomo naredili znanost. In to preveliko, za običajnega uporabnika.

Nekaj vrstic kode, pa je avto sam štelal kontrolo emisij dušikovih oksidov? Nisem prepričan, če se želim v nekem doglednem času vsest v avto, ki bi sam križaril po cesti...
... čuj, to ni noben problem, ker imaš ti možnost izbire, če se boš vsedel v takšen avto ali ne ... khmm, problem je, ker bodo skupaj s tabo in mano v "navadnih" avtomobilih po istih cestah sami križarili tudi toti I-phonavtomobili ...

Strani: 1