Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-116402 sporočil: 4.340
[alek14]
> [berneticd]
> vedo kako financirati proizvodnjo, kako povečati prodajo, kako nabaviti opremo, marketing. Verjemi, ne vedo za vsak vijak, pač zaupal je razvoju

To je logika slovenskega administrativnega delavca na vodilnem položaju. :)

Nemški vodilni nameščenci poznajo skoraj vsak vijak na novih avtih.
Nekateri večino časa nosijo delovne halje in tako kot včasih Steve Jobs z drugimi inženirji visijo v razvojnih laboratorijih, kjer nastaja cutting edge. Kako pa mislite, da smo Slovenci samo Tier2/3 dobavitelji?
In zakaj je dodana vrednost pri nas tako nizka? Nemški vodje družinskih firm (ala VW) so izjemno involvirani v nastanek tehničnih rešitev.
Predvsem pa se je potrebno vprašati, zakaj ni zadevi hotel priti do konca že takoj po prvih namigih, da VW goljufa pri izpustih, če že prej res kao ni nič vedel.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2551437

Strani: 1

Endimion sporočil: 10.306
Če sem prav razbral iz medijev je ICCT VW soočil z rezultati preiskave, in obljubil rešitev.

To so najprej storili gentlemansko. Ko na ponovnem testu ni bilo kot je bilo obljubljeno, se je ICCT obrnil na EPA agencijo. To pa je tam batina. In ti so jih nabili na zelo debel kol.

In poleg VW ki je zavajal z ono spremembo programja v ECU-ju, me zanima koliko dizel avtomobilov bi sploh opravilo On-Road test. Vsi so stestirani le v laboratorijskih pogojih.

Avtomobili počasi prehajajo v fazo, kjer so letala. In vsak feler v letalski industriji je imel precej krvav račun. S tem, da so danes avtomobili kao pametni, obstajajo infotainmenti, pa updejti software-a pa firmware-a preko GSM ali Wi-Fi omrežij. Še malo pa bo moral imeti avto 2 voznika. En bo na vse displeye gledal, pa gumbke pritiskal, eden pa ven gledal in obračal volan. IN notri bo črna škrinja, ki bo snemala vse živo, za potrebe policije in zavarovalnic. Iz jebene vožnje bomo naredili znanost. In to preveliko, za običajnega uporabnika.

Nekaj vrstic kode, pa je avto sam štelal kontrolo emisij dušikovih oksidov? Nisem prepričan, če se želim v nekem doglednem času vsest v avto, ki bi sam križaril po cesti...

Strani: 1