9 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
11 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
12 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
12 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
12 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
12 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
13 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
14 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
14 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
15 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
15 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
15 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
16 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
16 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
16 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
17 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
17 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
17 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
18 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Bodo Slovenci brez služb, ko VW totalno zamoči?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Avto] Tema: Bodo Slovenci brez služb, ko VW totalno zamoči?
[#2551201] 23.09.15 09:55 · odgovor na: anon-330984 (#2551151)
Odgovori   +    3
[FIN-557341]
> [janeztomazic]
> > [FIN-557341]
> > Hidria bo medna s svojimi svečkami dobro zaslužla.
>
> Ce so tako dobre, zakaj jih VW ne vgrajuje vsaj za trg v ZDA? Da imajo resitev za svet je ocena in pr Hidrie.

Aja Janez Tomažič, novinar, seveda nimaš pojma o avtomobilski industriji, oproščeno.....pač družboslovni niste za komentiranje tehničnih rešitev, raje se držite pr (public relations)
Oho, najprej nadutost na račun branja enega silno strokovnega članka, ki ga nisi niti razumel, potem pa še žaljenje. Bravo, domnevno nedružboslovni visokousposobljeni tehnično-naravoslovni genij s silno zmožnostjo dojemanja prave kvalitete člankov.

Bi lahko razložil, kakšen silen prispevek k reševanju Volkswagnovih problemov bo dalo 1,2 milijona Hidriinih svečk "v tretjem letu sodelovanja". Če vzamemo, da gre v povprečju za štirivaljne motorje in bodo vse te čudežne svečke namenjene prvi vgradnji, bo Hidria emisijsko odrešila celih 300.000 avtomobilov - od več kot 12 milijonov, ki jih letno izbruha koncern VW. To je cca 2,5% letne proizvodnje in najbrž ne kaj dosti več kot 10% dizelskih avtomobilov koncerna VW.

Epohalen dosežek, ki si res zasluži bombastičen naslov "Hidria rešitelj Volkswagna: slovenska inovacija namesto nemške goljufije". Pred skoraj dvema letoma so avtomobilski strokovnjaki na Siolu objavili članek z enako bombastičnim naslovom, da se evropska avtomobilska industrija brez Cimosa ustavi. Naslov so potem na skrivaj popravili, ko/ker se je ogromen milni mehur okrog Cimosa javno razpočil. Eni smo to opazili: forum.finance.si/?m=...441&single

Ja, tudi to se zgodi, da se z Janezom Tomažičem včasih popolnoma strinjam. :-)