Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Bodo Slovenci brez služb, ko VW totalno zamoči?
Strani: 1 2
sporočil: 3.026
čas vnosa: 23.09.15 05:00
Še en razlog več, da SLO poveča deleže BDP-ja v panogah turizem,
lesna industrija, prehrana in bolj razprši odvisnosnost od
določenih trgov.
Zdaj je pravi trenutek nekaterim dopovedati, da je 20% odvisnost od enega trga ali ene panoge na nek način nevarna......na prvem mestu bo v nekaj letih turizem,če bomo znali goste zadržati v SLO 5 dni ali celo 7 nočitev in jim ponuditi domačo hrano in kup destinacij v SLO kot tudi tik ob meji, to je tja do Benetk
Novim podjetjem, ki nastajajo , paa je treba nuditi boljše okolje, da se ne preselijo v tujino.
Vračanje mnogih podjetij iz Kitajske je treba izkoristiti in tujcem ponuditi naše lokacije, kjer je delovne sile....npr MB, CE, KR in druge.Ministrstvo za tuja vlaganja bi moral ustanoviti in temu marsikaj podreti.....od zakonodaje do timov, ki bi tujcu vse uredili hitro.
Tudi begunsko problematiko je treba reševati modro in v državo sprejeti mlade in izobražene ter si tako graditi most v njihove države.
Zdaj je pravi trenutek nekaterim dopovedati, da je 20% odvisnost od enega trga ali ene panoge na nek način nevarna......na prvem mestu bo v nekaj letih turizem,če bomo znali goste zadržati v SLO 5 dni ali celo 7 nočitev in jim ponuditi domačo hrano in kup destinacij v SLO kot tudi tik ob meji, to je tja do Benetk
Novim podjetjem, ki nastajajo , paa je treba nuditi boljše okolje, da se ne preselijo v tujino.
Vračanje mnogih podjetij iz Kitajske je treba izkoristiti in tujcem ponuditi naše lokacije, kjer je delovne sile....npr MB, CE, KR in druge.Ministrstvo za tuja vlaganja bi moral ustanoviti in temu marsikaj podreti.....od zakonodaje do timov, ki bi tujcu vse uredili hitro.
Tudi begunsko problematiko je treba reševati modro in v državo sprejeti mlade in izobražene ter si tako graditi most v njihove države.
sporočil: 18.363
Za takšne in drugačne rizike se firme, ki gledajo in poslujejo
dolgoročno, zavarujejo na ustrezen način vnparej. Strokovnjaki bi
rekli, da si oblikujejo rezervacije...Da ne padejo preveč navzdol.
Ali celo v izgube. Ali bankrot. Če se riziki zgodijo. In ravnajo
pravilno in pametno. Ampak to marsikomu in marsikateremu nikoli ni
bilo in ne bo jasno, ker ne poznajo tovrstnega poslovanja. Lep dan.
sporočil: 255
A to je tvoj pogled na svet:
"Lahko kradeš oziroma nekoga oškoduješ, če imaš le na strani dovolj veliko rezervacijo za slučaj, če te dobijo."
Moralistov tipa Miro Cerar kolikor hočeš.
"Lahko kradeš oziroma nekoga oškoduješ, če imaš le na strani dovolj veliko rezervacijo za slučaj, če te dobijo."
Moralistov tipa Miro Cerar kolikor hočeš.
sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 23.09.2015 07:36
[pregreha]
A to je tvoj pogled na svet:
Tako je. To je tudi moj pogled na te stvari, kajti to so v poslovnem svetu samoumevne zadeve.
Tudi na osebni ravni ti priporočam, da si sam oblikuješ prihranke za hude čase, bog ne daj za primer bolezni ali za primer nesreče, da ti razložim, kar se da enostavno in razumljivo. Lep dan.
sporočil: 4.276
Eni menijo, da količina izpustov ni odločilen dejavnik pri izbiri avtomobila, zato upada prodaje v Evropi niti ne bo, drugi se bojijo, da bodo težave tudi tu.Ti nimajo pojma kaj sploh govorijo. Količina strupenih plinov v izpustu ni visoka, kar tako. Če jo bodo hoteli spraviti v dovoljene okvire, bodo njihovi dizli šibkejši in bolj požrešni. To pa je nekaj, kar kupce še kako zanima.
Ampak jaz se bojim, da bo EU prej spremenila zakonodajo, kot pa bo VW poštmal svoje avte.
sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 23.09.2015 08:04
[pregreha]Za tebe torej omenjeni slovenski izvozniki kradejo in nekoga oškodujejo, ko se zavarujejo pred riziki, če bi bilo kaj narobe, ko s svojim strokovnim in poštenim ter uspešnim delom tudi največ prispevajo k gospodarski rasti Slovenije? Če si na spisku proračunskih plač, prispevajo tudi zanjo. Lep dan.
A to je tvoj pogled na svet:
"Lahko kradeš oziroma nekoga oškoduješ, če imaš le na strani dovolj veliko rezervacijo za slučaj, če te dobijo."
Moralistov tipa Miro Cerar kolikor hočeš.
sporočil: 3.600
V dveh dneh je delnica Volkswagna izgubila 31 odstotkov vrednostiOdlična priložnost za nakup!
sporočil: 7.327
čas vnosa: 23.09.15 07:48
[bigl]Imaš malce težav z razumevanjem? Kolega ti ni očital pomanjkanje računovodskega znanja, temveč tvoja moralna načela. Goljufanje je ok, dokler imaš za to oblikovane rezervacije - to je bilo tvoje sporočilo.
> [pregreha]
> A to je tvoj pogled na svet:
....
Tako je. To je tudi moj pogled na te stvari, kajti to so v poslovnem svetu samoumevne zadeve.
Tudi na osebni ravni ti priporočam, da si sam oblikuješ prihranke za hude čase, bog ne daj za primer bolezni ali za primer nesreče, da ti razložim, kar se da enostavno in razumljivo. Lep dan.
sporočil: 3.465
[FIN-557341]Ce so tako dobre, zakaj jih VW ne vgrajuje vsaj za trg v ZDA? Da imajo resitev za svet je ocena in pr Hidrie.
Hidria bo medna s svojimi svečkami dobro zaslužla.
sporočil: 476
Proces odobritve nekega sestavnega dela v avtomobilski industriji
in proces sprostitve proizvodnje v tej branži ni ravno mačji
kašelj, no drugače pa mislim, da so že v redni proizvodnji:
www.siol.net/avtomot...itelj.aspx
www.siol.net/avtomot...itelj.aspx
sporočil: 476
Zadnja sprememba: anon-330984 23.09.2015 08:30
[janeztomazic]Aja Janez Tomažič, novinar, seveda nimaš pojma o avtomobilski industriji, oproščeno.....pač družboslovni niste za komentiranje tehničnih rešitev, raje se držite pr (public relations)
> [FIN-557341]
> Hidria bo medna s svojimi svečkami dobro zaslužla.
Ce so tako dobre, zakaj jih VW ne vgrajuje vsaj za trg v ZDA? Da imajo resitev za svet je ocena in pr Hidrie.
sporočil: 18.363
[markoff]To ni bilo moje sporočilo, to je zgolj tvoja razlaga mojih moralnih načel. Napačna v celoti. Saj pravim, da tega (prebranega) marsikdo od odraslih ne razume kaj šele otroc. Lep dan.
> [bigl]
> > [pregreha]
> > A to je tvoj pogled na svet:
> ....
>
> Tako je. To je tudi moj pogled na te stvari, kajti to so v poslovnem svetu samoumevne zadeve.
>
> Tudi na osebni ravni ti priporočam, da si sam oblikuješ prihranke za hude čase, bog ne daj za primer bolezni ali za primer nesreče, da ti razložim, kar se da enostavno in razumljivo. Lep dan.
Imaš malce težav z razumevanjem? Kolega ti ni očital pomanjkanje računovodskega znanja, temveč tvoja moralna načela. Goljufanje je ok, dokler imaš za to oblikovane rezervacije - to je bilo tvoje sporočilo.
sporočil: 603
mislim da CO2 ni bil problem pri testiranjih v USA. In kolikor vem
(popravite me če se motim), naj bi te svečke zmanjšale izpuste CO2,
v USA je problem izpusta NOx.
sporočil: 476
[berneticd]Samo CO2? Ali tudi NOx? Popravi me če se motim... Aja, nisem iz Hidrie in nima kontaktov z njimi tako, da ne vem...
mislim da CO2 ni bil problem pri testiranjih v USA. In kolikor vem (popravite me če se motim), naj bi te svečke zmanjšale izpuste CO2, v USA je problem izpusta NOx.
sporočil: 14.015
[alek14]Goljufija v korist kupca ne obstaja, to je lesen kamen. Pogoj za goljufijo je da ima žrtev škodo.
Poleg tega pa z malce kislega priokusa, je VW goljufal v korist kupca.
sporočil: 14.015
Zadnja sprememba: anon-238577 23.09.2015 09:02
[COP]Tako je, 60% popust na spomladansko ceno.
>V dveh dneh je delnica Volkswagna izgubila 31 odstotkov vrednosti
Odlična priložnost za nakup!
Dolgoročno pa z jurja € na sto €, navali narode :)
sporočil: 603
v kolikor je tvoja aroganca premosorazmerna tvojemu cinizmu in
možnostim komumuniciranja, nisva prava za debatiranje
sporočil: 476
[berneticd]He, he, včasih so aroganca in cinizem povsem koristne lastnosti....ni treba komunicirati z nekaterimi...
v kolikor je tvoja aroganca premosorazmerna tvojemu cinizmu in možnostim komumuniciranja, nisva prava za debatiranje
sporočil: 14.015
Zadnja sprememba: anon-238577 23.09.2015 09:32
[alek14]Če jaz kaj razumem kupci VW niso dobili tistega, kar je bilo obljubljeno in oglaševano in za kar so plačali, sicer ne bi VW-ja nihče preganjal.
> [fibonaci]
> > [alek14]
> >
> > Poleg tega pa z malce kislega priokusa, je VW goljufal v korist kupca.
>
> Goljufija v korist kupca ne obstaja, to je lesen kamen. Pogoj za goljufijo je da ima žrtev škodo.
Tu sem mislil na goljufijo v smislu defektiranja iz teorije iger. Gre za prednost, ki jo pridobi igralec znotraj zero-sum situacije na račun izigravanja pravil. VW je bil deležen neupravičene materialne koristi, ker je prihranil na dražjih napravah za prečiščevanje izpuhov, a neupravičeno so na boljšem tudi kupci VW, ki so dobili avto z boljšimi performansami. Npr. Passat 176 kW gladko požaga BMW 525xd v vseh ozirih (pospeški, elastičnost, poraba, udobje...). Kaj takega seveda ne bi bilo mogoče, če bi VW igral po pravilih.
sporočil: 346
Zadnja sprememba: DrDre 23.09.2015 09:39
glede na to da se na osnovi izpustov obračunava DMV ...bi to lahko
pomenilo oškodovanje javnih financ ... po KZ...ampak v banana republiki ni panike ... zanima nas kaj je s to zadevo v Južni Koreji...
mogoče bi lahko uredništvo financ izračunalo izpad davka v SLO proračun
in posledično oškodovanje posameznega državljana SLO
sporočil: 167
mogoče sledijo še tožbe konkurence zaradi nelojalne konkurence, v
smislu nižja cena zaradi zlaganega DMV ?
sporočil: 14.456
[FIN-557341]Oho, najprej nadutost na račun branja enega silno strokovnega članka, ki ga nisi niti razumel, potem pa še žaljenje. Bravo, domnevno nedružboslovni visokousposobljeni tehnično-naravoslovni genij s silno zmožnostjo dojemanja prave kvalitete člankov.
> [janeztomazic]
> > [FIN-557341]
> > Hidria bo medna s svojimi svečkami dobro zaslužla.
>
> Ce so tako dobre, zakaj jih VW ne vgrajuje vsaj za trg v ZDA? Da imajo resitev za svet je ocena in pr Hidrie.
Aja Janez Tomažič, novinar, seveda nimaš pojma o avtomobilski industriji, oproščeno.....pač družboslovni niste za komentiranje tehničnih rešitev, raje se držite pr (public relations)
Bi lahko razložil, kakšen silen prispevek k reševanju Volkswagnovih problemov bo dalo 1,2 milijona Hidriinih svečk "v tretjem letu sodelovanja". Če vzamemo, da gre v povprečju za štirivaljne motorje in bodo vse te čudežne svečke namenjene prvi vgradnji, bo Hidria emisijsko odrešila celih 300.000 avtomobilov - od več kot 12 milijonov, ki jih letno izbruha koncern VW. To je cca 2,5% letne proizvodnje in najbrž ne kaj dosti več kot 10% dizelskih avtomobilov koncerna VW.
Epohalen dosežek, ki si res zasluži bombastičen naslov "Hidria rešitelj Volkswagna: slovenska inovacija namesto nemške goljufije". Pred skoraj dvema letoma so avtomobilski strokovnjaki na Siolu objavili članek z enako bombastičnim naslovom, da se evropska avtomobilska industrija brez Cimosa ustavi. Naslov so potem na skrivaj popravili, ko/ker se je ogromen milni mehur okrog Cimosa javno razpočil. Eni smo to opazili: forum.finance.si/?m=...441&single
Ja, tudi to se zgodi, da se z Janezom Tomažičem včasih popolnoma strinjam. :-)
sporočil: 476
Zadnja sprememba: anon-330984 23.09.2015 10:47
Bi lahko razložil, kakšen silen prispevek k reševanju Volkswagnovih problemov bo dalo 1,2 milijona Hidriinih svečk "v tretjem letu sodelovanja". Če vzamemo, da gre v povprečju za štirivaljne motorje in bodo vse te čudežne svečke namenjene prvi vgradnji, bo Hidria emisijsko odrešila celih 300.000 avtomobilov - od več kot 12 milijonov, ki jih letno izbruha koncern VW. To je cca 2,5% letne proizvodnje in najbrž ne kaj dosti več kot 10% dizelskih avtomobilov koncerna VW.Ti razložim, na kratko, če tri leta sodelujejo so šili verjetno skozi faze razvoja prototipa, testiranje prototipa, razvoja izdelka, in kot je videti razvoja proizvodnega procesa, razvoja dobaviteljske verige.... To poteka po procedurah APQP, ki ima običajno 5 faz, napredovanje v posamezni fazi pa pomeni uspešne validacije in testiranja, ... da ne nadaljujem. Hočem pa povedati, da zadeve ne moreš kupiti in vgraditi kot žemljice v Lidlu, tretje leto sodelovanja, to pa ni toliko časa pri razvoju izdelka, da bi bili izdelki že dve leti vgrajeni....
Če pa je izdelek že v fazi serijske proizvodnje in je prestal vsa testiranja, tako da je dal VW "freigabe" in če je to dejansko rešitev potem se Hidriji obetajo dobri časi, saj morajo samo povečati svoje kapacitete...
sporočil: 167
ne gre za teste ... gre za evre davka ki se obračunajo pri nakupu
avta (ki je v ceni) in ki ga prodajalec nato odvede državi
.....(DMV)( če imaš npr.3 otroke, ali si invalid, ga lahko dobiš
nazaj na svoj račun od davkarije).
in ker je prikazan manjši izpust CO2 je tudi davek manjši in cena avta nižja, oziroma je lahko marža višja......
takole čez palec za enega 2.0 pasata cc 500e, vprašanje kolikšen bi bil davek s pravimi podatki ...mogoče +200e ? glede na to da exponentno narašča verjetno več.
in ker je prikazan manjši izpust CO2 je tudi davek manjši in cena avta nižja, oziroma je lahko marža višja......
takole čez palec za enega 2.0 pasata cc 500e, vprašanje kolikšen bi bil davek s pravimi podatki ...mogoče +200e ? glede na to da exponentno narašča verjetno več.
sporočil: 476
Aja, si že delal kdaj v industriji? Videl tovarno od znotraj, razvojni oddelek, ... ?
Oho, najprej nadutost na račun branja enega silno strokovnega članka, ki ga nisi niti razumel, potem pa še žaljenje. Bravo, domnevno nedružboslovni visokousposobljeni tehnično-naravoslovni genij s silno zmožnostjo dojemanja prave kvalitete člankov.
sporočil: 476
Zadnja sprememba: anon-330984 23.09.2015 11:34
Tukaj pa imaš dejansko prav, če to Hidria trdi, kar je v članku, morajo v to verjeti ali pa imajo jajca da tako lažejo. Vendar tudi Finance nikakor ne skoparijo s takimi PR članki, saj poznam veliko zgodb, ki so bile predstavljene iz prve roke, vendar je bila zadeva napisana napihnjeno, bombastično, nerealno in neresnično ,... , tukaj pa se človek vpraša, ali zaradi tistega,ki je temo predstavljal ali pa zaradi novinarja, ki ne razume, kaj mu je prestavil,..., pa smo spet pri novinarjih
Epohalen dosežek, ki si res zasluži bombastičen naslov "Hidria rešitelj Volkswagna: slovenska inovacija namesto nemške goljufije". Pred skoraj dvema letoma so avtomobilski strokovnjaki na Siolu objavili članek z enako bombastičnim naslovom, da se evropska avtomobilska industrija brez Cimosa ustavi. Naslov so potem na skrivaj popravili, ko/ker se je ogromen milni mehur okrog Cimosa javno razpočil. Eni smo to opazili: forum.finance.si/?m=...441&single
sporočil: 476
Gliha vkup štriha....
Ja, tudi to se zgodi, da se z Janezom Tomažičem včasih popolnoma strinjam. :-)
Strani: 1 2