33 min
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
1 ura
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
2 uri
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
3 ure
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1
14 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
16 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
17 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 7
17 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
17 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
17 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
18 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
19 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
19 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
20 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
20 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
21 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
21 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
21 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
22 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Bodo Slovenci brez služb, ko VW totalno zamoči?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

premza sporočil: 4.276
Eni menijo, da količina izpustov ni odločilen dejavnik pri izbiri avtomobila, zato upada prodaje v Evropi niti ne bo, drugi se bojijo, da bodo težave tudi tu.
Ti nimajo pojma kaj sploh govorijo. Količina strupenih plinov v izpustu ni visoka, kar tako. Če jo bodo hoteli spraviti v dovoljene okvire, bodo njihovi dizli šibkejši in bolj požrešni. To pa je nekaj, kar kupce še kako zanima.

Ampak jaz se bojim, da bo EU prej spremenila zakonodajo, kot pa bo VW poštmal svoje avte.