Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Volkswagen trese največja afera v zgodovini, Winterkorn bo moral odstopiti
sporočil: 32.214
Zadnja sprememba: najobj 22.09.2015 14:48
[bc123a]
> [spiderman]
> 10 do 40 KRAT(!!!) večje emisje? Se vi to zihr?
>
> Naj VW preprosto primerjajo s konkurenco in njihovimi podatki. Če so podatki o izpustih tudi pri ostalih nekje podobni, potem goljufajo vsi.
>
> Kar, da bi VW-jevi motorji izpuščali 10-40x več CO2, kot primerljivi avtomobili drugih proizvajalcev, preprosto ni mogoče.
> Izpust CO2 je v direktni poveavi s porabo goriva, torej naj bi, če so odatki primerljivi, VW-ji porabili 10-40x več goriva??
> Če pa poatki niso primrljivi s konkurenco, bi pa regulatorji že zdavnaj morali zaznati, da gre za goljufanje.
>
> Skratka, če drži podatek o faktorju 10-40x tukaj meni nekaj zelo smrdi.
drzi drzi. gre za izpuste pri mocnem pospesevanju. problem je resljiv tako, da ECU preprogramiras tako, da ne dovoli hudih pospeskov, pri cemer taksnega avta potrosniki potem nocejo kupiti.... čuj, je pa treba stručkotom pri VW priznat, da teste za merjenje izpuhov na tak način zmanipulirat ni kar tako krneki in če bi energijo za manipuliranje merjenja izpuhov usmerili v zmanjševanje izpuhov, bi ziher bili svetovni prvaki ... ja, ampak kaj švabom pomaga njihova silna pamet, če pa imajo prevarantstvo zelo očitno zapisano forum.finance.si/?m=...952&single v genih ...
Volkswagen je problem "resil" tako da avto ne dovoli hudih pospeskov - ko zazna da je na stezi za merjenje izpuhov :)
Sicer pa pedal to the metal in ustrezno presezene vrednosti v izpuhih na cesti.
P.S.: forumski švaboljubci spet preklinjajo dan, ko je Gustl ukinil minuse ...
sporočil: 14.015
Zadnja sprememba: anon-238577 22.09.2015 15:07
[vrac]V USA imajo cca 2% trga.
Mi je pa jasno, da Američanom gre WW zelo v nos,ker je prišel na 1. mesto na svetu.
To, da naj bi Winterkorn priznal, da so goljufali ni res.youtu.be/5uljMgnYcMU
"...naše podjetje je bilo nepošteno ..."
sporočil: 937
[najobj]Tak programček bi znal vsak začetnik na elektrotehnični napisat.
... čuj, je pa treba stručkotom pri VW priznat, da teste za merjenje izpuhov na tak način zmanipulirat ni kar tako krneki in če bi energijo za manipuliranje merjenja izpuhov usmerili v zmanjševanje izpuhov, bi ziher bili svetovni prvaki ...
Izpušni testi se izvajajo na testni (nemobilni) ploščadi, tako, da se avto sam med testom ne premika. Nič lažjega kot software tako sprogramirati, da prešalta v fake-simulacijo, ko nek senzor zazna, da se sam avto niti ne premika, niti se ne nagiba v horizontalni/vertikalni/poševni osi npr.
lp,
a
sporočil: 14.015
[maningi]Ta seznam je hudičevo delo. Forumski verniki neoliberalne utopije dobro vedo, da Žermanjci zmagujejo samo zaradi svoje pameti, pridnosti in protestanstke etike.
> [lukey90]
> Pa kako Nemci so ja pošteni in pridni.
Manjši seznam nekaterih nemških podjetji, ki s zadnja leta bili vpleteni v prevare in korupcijske afere:
www.transparency.de/...331.0.html
Deutsche Bank, Comerzbank, BerlinHyp, Bayern LB, HSH Nordbank, KfW, WestLB, Lufthansa, Krauss-Maffei Wegmann, EnBW, Siemens (Brasilija, Grčija, Nemčija), Mercedes+Audi+Opel+BMW (neplačevanja DDV v GR), VW, Desma Schuhmaschinen, Schenker (RU), Ford (RU), Lidl+Allianz+MAN+Hochtief (GR), HSH Nordbank, Imtech¸(BER), EADS, Airbus, BizJet, Daimler (RU+GR+Latvija+BR), Bilfinger, Biotest, Kühne + Nage, Salzgitter, Rheinmetall, ADAC, Cargo-City-Sued, Fraport, Vestas Deutschland GmbH, Stockmeier, Aurubis AG, Arcondor, Westlotto , Media-Saturn, Deutsche BAhn, Heckler & Koch, NKD, Alpine Bau Deutschland (Allianz Stadion Muenchen + dvorana Baku), STN Atlas, Thyssen-Krupp (Afera tračnice), Vivantes, AVU, MAN, Ferrostaal, EnBW, Hoch-Tief, Bayer AG (China), Knauf, Rheinmetall Defence Electronics + Atlas Elektronik, RWE, BASF, HDW, Bundeswehr-Logistik-Gesellschaft g.e.b.b., Ergo, Hewlett-Packard ISE GmbH, Tognum, Adidas, ....
Ni da ni.
Celo trenutno najpomebnejši finančni minister Evrocone Schäuble je nekoč priznal, da je nosil "črne kovčke" polno podkupovalskega denarja (Korruptionsaffaere Schreiber).
Mimogrede: VW je že leta 1974 v ZDA fasal kazen zaradi napačnih emisijskih navedb.
sporočil: 967
čas vnosa: 22.09.15 13:44
He he...
Kako morajo sedaj trpeti lastniki Das Wagena...
Toliko kot so preplačali svojo pločevino, v prepričanju, da navedbe VW prodajalcev, da so Das Wageni zato toliko dražji od konkurence, ker tako veliko vlagajo v čistost svojih dizelov...
ZDA so pač spet pokazale, kdo nosi hlače na tem svetu.
Hudič pa bo, in to velikanski, ko bodo enake manipulacije ugotovili tudi Kitajci. Spomnimo - slaven in tako opevan avtomatski menjalnik z dvojno sklopko se je še nedolgo nazaj tako močno kvaril kitajskim kupcem, da so morali po zahtevi Kitajske vse skupaj popraviti in zamenjati na svoje stroške.
Res so ene ovce teli evropski potrošniki. Vse verjamejo, vse kupijo. Saj je to vendar - Das Wagen!
Kako morajo sedaj trpeti lastniki Das Wagena...
Toliko kot so preplačali svojo pločevino, v prepričanju, da navedbe VW prodajalcev, da so Das Wageni zato toliko dražji od konkurence, ker tako veliko vlagajo v čistost svojih dizelov...
ZDA so pač spet pokazale, kdo nosi hlače na tem svetu.
Hudič pa bo, in to velikanski, ko bodo enake manipulacije ugotovili tudi Kitajci. Spomnimo - slaven in tako opevan avtomatski menjalnik z dvojno sklopko se je še nedolgo nazaj tako močno kvaril kitajskim kupcem, da so morali po zahtevi Kitajske vse skupaj popraviti in zamenjati na svoje stroške.
Res so ene ovce teli evropski potrošniki. Vse verjamejo, vse kupijo. Saj je to vendar - Das Wagen!
sporočil: 4.080
Zadnja sprememba: anon-180464 22.09.2015 15:12
[philips]Kateri Nemci?
> [lukey90]
> Pa kako Nemci so ja pošteni in pridni.
Pri Hrvatih jim je pa telefonija odpovedala :)
Ko sem bil na obisku v eni proizvodni firmi, sem srečal predvsem Turke. Zadnje čase pa bi najbrž še Arabce...
Kdaj so pa Turki in Arabci še znali delati avte?
sporočil: 32.214
Zadnja sprememba: najobj 22.09.2015 15:32
[maningi]
> [najobj]
> ... čuj, je pa treba stručkotom pri VW priznat, da teste za merjenje izpuhov na tak način zmanipulirat ni kar tako krneki in če bi energijo za manipuliranje merjenja izpuhov usmerili v zmanjševanje izpuhov, bi ziher bili svetovni prvaki ...
Tak programček bi znal vsak začetnik na elektrotehnični napisat.... eh, tega nisem vedel ... čuj, samo potem pa so uporabniki totih "testov" za merjenje izpuhov še večje budale od uporabnikov avtomobilov, ki na osnovi totih "testov" za merjenje izpuhov svoje avtomobile še bolj preplačajo, kot jih vsi uporabniki avtomobilov že itak preplačamo ... khmm, čeprav imam občutek, da sploh niso budale ampak prevarantske barabe, ki z naročniki "testiranj" delajo z roko v roki, nekaj podobnega kot ko oh in sploh bonitetne hiše ocenjujejo bonitete svojih (posrednih) lastnikov in še bolj tistih, ki jim njihovi (posredni) lastniki drago prodajajo svoj sveže naštancani denar ...
Izpušni testi se izvajajo na testni (nemobilni) ploščadi, tako, da se avto sam med testom ne premika. Nič lažjega kot software tako sprogramirati, da prešalta v fake-simulacijo, ko nek senzor zazna, da se sam avto niti ne premika, niti se ne nagiba v horizontalni/vertikalni/poševni osi npr.
lp,
a
sporočil: 1.393
[valsidalado]Ne gre samo za tlak oz. kompresijo (ki se med motorji najbrž ne razlikuje dosti) ampak tudi za količino vbrizganega goriva in krmiljenje ventila za vračanje izpušnih plinov.
Se pravi previsoka kompresija? Zanimivo. Kako pa se ustvari pogoje za eksplozijo nafte pri nižjih kompresijah? Je v tem sedaj vsa umetnost pri konkurenci (ali tudi oni ogoe zgolj lažejo) ? Vbrizgavanje, dodatni elektročni vžig ... ali kako? Sprašujem in se ne zafrkavam, ker pojma imam. Mogočeboš vseeno še kaj povedal, da bomo lažje z drugimi tole razkritje primerjali. Ker mogoče pa res želi samo konkurenca svoj delež, pa vw morda niti ni ne vem kakšen krivec. Hvala za prejšnji in ev. naslednji post.
sporočil: 2.568
[andrej71]Za razliko v kompresiji pri bencincih gre tudi za cca 50%, npr mazda 3 2.0 benc ali golf 2.0 benc.
> [valsidalado]
> Se pravi previsoka kompresija? Zanimivo. Kako pa se ustvari pogoje za eksplozijo nafte pri nižjih kompresijah? Je v tem sedaj vsa umetnost pri konkurenci (ali tudi oni ogoe zgolj lažejo) ? Vbrizgavanje, dodatni elektročni vžig ... ali kako? Sprašujem in se ne zafrkavam, ker pojma imam. Mogočeboš vseeno še kaj povedal, da bomo lažje z drugimi tole razkritje primerjali. Ker mogoče pa res želi samo konkurenca svoj delež, pa vw morda niti ni ne vem kakšen krivec. Hvala za prejšnji in ev. naslednji post.
Ne gre samo za tlak oz. kompresijo (ki se med motorji najbrž ne razlikuje dosti) ampak tudi za količino vbrizganega goriva in krmiljenje ventila za vračanje izpušnih plinov.
sporočil: 10.844
[valsidalado]Največ od vsega prinese revna mešanica.
> [0513ANITO]
> Dajmo enkrat malo napisat kako nastanejo dušikovi oksidi:
>
> Dušikovi oksidi nastanejo pri gorenju pri visoki (kaj je visoko je vse relativno) temperaturi.
>
> Nastanejo pa zato, ker če se hoče dobiti visoke izkoristke je potrebno povečevati tlake in temperature zgorevanja.
>
> Takrat pa pri gorenju ogljikovodikov (kar je nafta, plin, bencin,..) ne nastajajo samo običajni produkti gorenja kot sta CO2 in voda, ampak tudi NOx-i.
>
> Upam, da je to za laike dovolj dobra razlaga.
Se pravi previsoka kompresija? Zanimivo. Kako pa se ustvari pogoje za eksplozijo nafte pri nižjih kompresijah? Je v tem sedaj vsa umetnost pri konkurenci (ali tudi oni ogoe zgolj lažejo) ? Vbrizgavanje, dodatni elektročni vžig ... ali kako? Sprašujem in se ne zafrkavam, ker pojma imam. Mogočeboš vseeno še kaj povedal, da bomo lažje z drugimi tole razkritje primerjali. Ker mogoče pa res želi samo konkurenca svoj delež, pa vw morda niti ni ne vem kakšen krivec. Hvala za prejšnji in ev. naslednji post.
Optimum moči ni isti, kot optimum porabe (razmerje med zrakom (kisikom) in gorivom).
Več kisika višja temperatura zgorevanja. Enako kot pri plamenskem rezanju.
Zakaj misliš, da se direkten vbrizg pri bencincih tako počasi uvaja.
***ker so emisije problem***
Poraba je sicer nižja, NOx pa gredo v višave.
Da ubiješ NOx moraš dodati dodatne procese odstranjevanja. To pa stane.
sporočil: 1.393
Ker nihče ne napiše, kaj so z goljufanjem pridobili, oziroma, zakaj
avto ne teče ves čas v čistem načinu:
Odvisno od modela. Lahko:
1) Z manjšo količino vbrizganega goriva zmanjšajo porabo in hkrati povečajo emisije NOx. Ker obojega ne merijo hkrati in ker lastnik vidi le porabo goriva, se avto prilagodi testu.
2) Modeli, ki uporabljajo katalizator s sečnino: ob pravilnem čiščenju izpuhov bi bilo treba sečnino polniti pogosteje, kot so servisni intervali. Se pravi, voznik bi jo moral polniti sam, kar bi bilo slabo za prodajo. Tako dovoljšno količino sečnine vbrizgava raje le na testu.
Zmanjšanje moči/navora tu ni relevantno, ker tako ali tako noben test ne meri pri visoki moči (evropski sicer še manj kot ameriški). Poleg tega so pri večji moči bolj problematične saje kot NOx. To so tisti črni oblački, ki jih vidimo pri speljevanju v križiščih, za uradne meritve pa so nerelevantni.
Odvisno od modela. Lahko:
1) Z manjšo količino vbrizganega goriva zmanjšajo porabo in hkrati povečajo emisije NOx. Ker obojega ne merijo hkrati in ker lastnik vidi le porabo goriva, se avto prilagodi testu.
2) Modeli, ki uporabljajo katalizator s sečnino: ob pravilnem čiščenju izpuhov bi bilo treba sečnino polniti pogosteje, kot so servisni intervali. Se pravi, voznik bi jo moral polniti sam, kar bi bilo slabo za prodajo. Tako dovoljšno količino sečnine vbrizgava raje le na testu.
Zmanjšanje moči/navora tu ni relevantno, ker tako ali tako noben test ne meri pri visoki moči (evropski sicer še manj kot ameriški). Poleg tega so pri večji moči bolj problematične saje kot NOx. To so tisti črni oblački, ki jih vidimo pri speljevanju v križiščih, za uradne meritve pa so nerelevantni.
sporočil: 14.015
[kekez]Če bi delali samo Nemci, bi ti na VW čakal pet let, več kot včasih na jugota :)
> [philips]
> > [lukey90]
Kdaj so pa Turki in Arabci še znali delati avte?
sporočil: 11.408
Zadnja sprememba: sopranos 22.09.2015 16:00
Za razliko od številnih tukaj, se jaz tega, da imajo Nemci sedaj
hude težave ne veselim. Kajti če bodo imeli Nemci težave, bomo
imeli mi katastrofo. Kajti številna naša podjetja so življenjsko
odvisna od dobav Nemcem. Tako, da malo po pameti s tem
nažiganjem.Je pa res, da so si Nemci za to katastrofo krivi sami. Se vam ne zdi čudno, da so v ZDA, na Japonskem in v Koreji prišli do spoznanja, da dizli niso prihodnost in rešitev? Samo Evropa je rinila naprej z dizli.
Tudi to, da so rinili naprej s temi prirejenimi testi ni bilo pametno. Lahko bi svoj vplih izkoristili za to, da bi malo manj zaostrili okoljsko zakonodajo. Ampak da bi potem tisto tudi držalo.
sporočil: 1.393
Za razliko v kompresiji pri bencincih gre tudi za cca 50%, npr mazda 3 2.0 benc ali golf 2.0 benc.Če misliš Volkswagnov TSI motor je to druga zgodba, ker je po načinu delovanja precej bliže dieslu. Diesli imajo vsi kompresijsko razmerje blizu 20 in ne verjamem, da so razlike med njimi tako odločilne.
sporočil: 14.456
[psm]www.goodreads.com/qu...f-delusion
Res so ene ovce teli evropski potrošniki. Vse verjamejo, vse kupijo. Saj je to vendar - Das Wagen!
sporočil: 14.015
[psm]Če so ostale firme poštene, goljufal pa samo VW, potem je pravzaprav Das Wagen najslabši avto, xexe.
He he...
Res so ene ovce teli evropski potrošniki. Vse verjamejo, vse kupijo. Saj je to vendar - Das Wagen!
sporočil: 6.570
[sopranos]Ne bomo imeli katastrofe, ker se večina VW prodaje v Ameriki proizvaja v Mehiki, nekaj pa tudi v samih ZDA.
Za razliko od številnih tukaj, se jaz tega, da imajo Nemci sedaj hude težave ne veselim. Kajti če bodo imeli Nemci težave, bomo imeli mi katastrofo. Kajti številna naša podjetja so življenjsko odvisna od dobav Nemcem. Tako, da malo po pameti s tem nažiganjem.
sporočil: 11.408
[jani1974]Ta razkritja bodo vplivala tudi na prodajo v drugih delih sveta. Tudi konkurenca ne bo počivala.
> [sopranos]
> Za razliko od številnih tukaj, se jaz tega, da imajo Nemci sedaj hude težave ne veselim. Kajti če bodo imeli Nemci težave, bomo imeli mi katastrofo. Kajti številna naša podjetja so življenjsko odvisna od dobav Nemcem. Tako, da malo po pameti s tem nažiganjem.
Ne bomo imeli katastrofe, ker se večina VW prodaje v Ameriki proizvaja v Mehiki, nekaj pa tudi v samih ZDA.
sporočil: 11.408
[BeliF]Upajmo. :)
> [sopranos]
> Ta razkritja bodo vplivala tudi na prodajo v drugih delih sveta. Tudi konkurenca ne bo počivala.
ker večina dela tudi za konkurenco bi se torej moralo izravnati? zgolj razmišljam...
sporočil: 2.568
[jani1974]VW naj bi priznal, da je za to prirejanje šlo pri 11 milijonov primerkih, kar ni povezano samo s proizvodnjo v Mehiki, ampak za vse 2.0 motorje z oznako EA 189, kar pomeni seate, škode etc. Škode se ne prodajajo v ZDA. Menim, da gre za vse trge.
> [sopranos]
> Za razliko od številnih tukaj, se jaz tega, da imajo Nemci sedaj hude težave ne veselim. Kajti če bodo imeli Nemci težave, bomo imeli mi katastrofo. Kajti številna naša podjetja so življenjsko odvisna od dobav Nemcem. Tako, da malo po pameti s tem nažiganjem.
Ne bomo imeli katastrofe, ker se večina VW prodaje v Ameriki proizvaja v Mehiki, nekaj pa tudi v samih ZDA.
sporočil: 200
čas vnosa: 22.09.15 16:07
Ne drži povsem
Formacije NOx so direktno odvisne od temperature zgorelih plinov v valju. Le te pa solidno odvisne od razmernika zrak gorivo oziroma lambde.
Formacije NOx so direktno odvisne od temperature zgorelih plinov v valju. Le te pa solidno odvisne od razmernika zrak gorivo oziroma lambde.
sporočil: 20
čas vnosa: 22.09.15 18:59
[alek14]
> [fibonaci]
> > [psm]
> > He he...
> >
> >
> > Res so ene ovce teli evropski potrošniki. Vse verjamejo, vse kupijo. Saj je to vendar - Das Wagen!
>
> Če so ostale firme poštene, goljufal pa samo VW, potem je pravzaprav Das Wagen najslabši avto, xexe.
Actually, je informacija o goljufanju liknila iz EU:
forum.finance.si/?m=...914&single
Pri goljufanju so ujeli vse večje EU avtomobilske znamke. Najslabše rezultate je imel BMW (drug članek, ki ni dosegljiv iz prvega linka).
Razlog je jasen, BMW deluje z visokim izkoristkom in dejansko za dane performanse nudi najnižjo porabo (lastne meritve). A visok izkoristek pri dieslu je vezan na obratovanje pri visoki temperaturi => >>NOx.
...navedbe iz ZDA so za nas malce zavajajoče, saj američani zadeve jemljejo smiselno (ne tako kot naša sodišča naprimer). Na našem sodišču bi VW tak SW spravil skozi, ker formalno ustreza. Američani pa so mnenja, da ne ustreza, ker napada namen testa. Tako je vsak tak SW, ki da na testu boljši rezultat kot v realni vožnji za američane "test defeating SW".
Zanimiva ugotovitev:
Isti"američani,ki zadeve jemljejo smiselno" tudi objavijo, da samo BMW X5 opravi test!
Se pa vedno najde eden in isti, ki komaj čaka kakršenkoli zapis v katerem se mimogrede omenja BMW in lahkotno zavrže,kar tako...iz kavča.
sporočil: 48.253
[maningi]
> [najobj]
> ... čuj, je pa treba stručkotom pri VW priznat, da teste za merjenje izpuhov na tak način zmanipulirat ni kar tako krneki in če bi energijo za manipuliranje merjenja izpuhov usmerili v zmanjševanje izpuhov, bi ziher bili svetovni prvaki ...
Tak programček bi znal vsak začetnik na elektrotehnični napisat.
Izpušni testi se izvajajo na testni (nemobilni) ploščadi, tako, da se avto sam med testom ne premika. Nič lažjega kot software tako sprogramirati, da prešalta v fake-simulacijo, ko nek senzor zazna, da se sam avto niti ne premika, niti se ne nagiba v horizontalni/vertikalni/poševni osi npr.
Poleg tega so moderni motorji opremljeni s kopico senzorjev, in je pogruntati ali si na merilni ploscadi mala malca. Nemski komentatorji spekulirajo, da so za to uporabili kar merilec tlaka zraka na vstopu, ki lahko detektira, ali se avto res premika skozi zrak. Torej: visoka hitrost, visoki obrati, pa nobenega pisa -> test.
sporočil: 11.068
[bigl]Človek, nisi resen. Mi sedimo v istem čolnu s VW.
Zakaj so kazni v ZDA tako visoke. Zaradi zgleda ostalim, da jim kaj takšnega ne pade na pamet in ravnanje. Pri nas pa še prekršek ni. Ali je? Naj mi kdo pomaga tole razumet. Ali lahko tudi Slovenija ukrepa podobno in si malo obogati proračun? Lep dan.
sporočil: 48.253
[vrac]drzi, to ze dolgo ni hec.
> [bigl]
> Zakaj so kazni v ZDA tako visoke. Zaradi zgleda ostalim, da jim kaj takšnega ne pade na pamet in ravnanje. Pri nas pa še prekršek ni. Ali je? Naj mi kdo pomaga tole razumet. Ali lahko tudi Slovenija ukrepa podobno in si malo obogati proračun? Lep dan.
Človek, nisi resen. Mi sedimo v istem čolnu s VW.
nemci pa se samo za glavo drzijo, kako konkretno je uspel VW naceti image nemske industrije. najprej je politika zasrala z begunci, potem pa VW s temi goljufijami - po moje je danes tezko biti ponosni nemec na tak nacin kot se pol leta nazaj.
hec tudi ni zato, ker VWju grozi se preiskava zaradi nekomunikativnosti z delnicarji - da jih EPA preiskuje so vedeli ze zelo dolgo, ocitno pa so vedeli tudi da sami goljufajo ... tako da bi ze zdavnaj morali obvestiti delnicarje da so oblaki na obzorju.
www.welt.de/wirtscha...angen.html
Se najhujsa pa je situacija za slovenske dobavitelje, ki so s svojimi tehnologijami podpirali tale "clean diesel" in v to investirali morda tudi dosti svojega razvojnega denarja. Ce so dejansko ti motorji bili glede emisij nateg, vw je pa dobaviteljem sporocal kako fino vse stima in kako so njihovi deli vgrajeni v motorje pomembni ...
si mi zdi da zna biti huda pizdarija, ce ugotovijo da nekaterih dobaviteljev enostavno ne rabijo vec, ker so itak njihovi deli bili samo za sminko not.
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 22.09.2015 19:54
[alek14]Ce prav razumem je slo tocno za to. Ni slo za optimizacijo na testiranje, ampak za ocitno prepoznavanje testnih razmer. V smislu, da testnih razmer ne mores poustvariti na cesti.
Poseben problem so ECU kode (SW) za "test defeating". Vsi ti SW imajo skupno značilnost, da pod pogoji testa dajo nenavadno dobre razultate. To seveda pomeni, da če voznik vozi pod takimi pogoji, dobi take rezultate.
Noben (tudi VW) nima v SW specialne subrutine, ki bi se izvajala samo v primeru "testa". Ga ni heroja, ki bi kaj takega upal narediti, pa da pride ven v javnost.
Ce nekdo optimizira porabo pri 100 km/h in 3000 obratih in na ravni cesti, je to eno - lahko vozis pod temi pogoji in bos imel to porabo.
VWja pa ne mores voziti tako, da bi dosegel emisije iz teh sfejkanih testov. Ker se trudi softver prav razpoznati testno okolje, in takrat preklopi v nacin, kjer je motor precej bolj svoh za vozit (nemscina je sele moj tretji jezik, ampak se mi zdi da so nemci uporabili besedo "manj poskocen").
Ce prav razumem - VWju bi bila mala malca narediti z reprogramiranjem ECUja avte kompatibilne z EPA standardi, ampak potem bi glede karakteristik dobili vse tisto, kar americani sovrazijo pri dizlih, predvsem pa lene pospeske in se avti ne bi prodajali. Ako so lagali mene, i ja lazem vas :)
Ker poanta "clean diesel" je bila ravno v tem: narediti avto ki se po karakteristikah pribliza bencinarju, da ga americani pozrejo tudi v osebnem avtu, obenem pa ima emisije ki so znotraj omejitev.
Izkazalo se je, da to brez tankov secnine ni mozno, VW pa je trdil, da je mozno in goljufal.
sporočil: 32.214
[sopranos]... čuj, da ne bo pomote, se jaz tega sranja sploh ne veselim, z veseljem pa malo podražim forumske švaboljubce, ki v Nemcih vidijo brezmadežne svetnike, vse južnjake vključno z nami Slovenci pa imajo za prevarantske lenuhe ... jebiga, današnji neoliberalni grabežljivi svet je pač svet prevar in res ne vem, zakaj bi bili Nemci izjema, sploh ker so (pri prevarah) najuspešnejši ...
Za razliko od številnih tukaj, se jaz tega, da imajo Nemci sedaj hude težave ne veselim. Kajti če bodo imeli Nemci težave, bomo imeli mi katastrofo. Kajti številna naša podjetja so življenjsko odvisna od dobav Nemcem. Tako, da malo po pameti s tem nažiganjem.
Je pa res, da so si Nemci za to katastrofo krivi sami. Se vam ne zdi čudno, da so v ZDA, na Japonskem in v Koreji prišli do spoznanja, da dizli niso prihodnost in rešitev? Samo Evropa je rinila naprej z dizli.
Tudi to, da so rinili naprej s temi prirejenimi testi ni bilo pametno. Lahko bi svoj vplih izkoristili za to, da bi malo manj zaostrili okoljsko zakonodajo. Ampak da bi potem tisto tudi držalo.
P.S.: tukaj tvtotal.prosieben.de.../?id=23788 si poglej prvih nekaj minut, da ne boš mislil, da se Nemci oziroma "most powerful man in German entertainment television" ne znajo delat norca na svoj račun ...
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 22.09.2015 20:15
[alek14]Through trickery, the gap between official fuel economy figures and those achieved by an average driver have grown to 40%. For new diesel cars nitrogen oxide emissions are typically five times higher on the road than the allowed limit and just one in 10 cars meets the required level on the road. But for some models the gap is so large T&E suspects that the car is able to detect when it is tested using a “defeat device” and artificially lowers emissions during the test. For example [*]: a diesel Audi A8 tested in Europe produced nitrogen oxide emissions 21.9 times over the legal limit on the road; a BMW X3 diesel was 9.9 times over the limit on the road; an Opal Zafira Tourer, 9.5 times; Citroen C4 Picasso 5.1 times. All these vehicles passed the laboratory test.
> [bizzon]
> Zanimiva ugotovitev:
> Isti"američani,ki zadeve jemljejo smiselno" tudi objavijo, da samo BMW X5 opravi test!
Avti, kjer je EPA nabodla volkswagen so imeli razmerje cesta/test 20-40x, zato gre tu dejansko za zaznavo ali so na testu.
www.transportenviron...ip-iceberg
EPA po twitterju:
U.S. EPA @EPA Sep 18
The VW cars under investigation emit up to 40x the national standard for nitrogen oxide, which is linked to asthma & lung illnesses.
In se originalni press release. Zelo damning:
yosemite.epa.gov/opa...enDocument