Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Volkswagen trese največja afera v zgodovini, Winterkorn bo moral odstopiti
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2550926] 22.09.15 13:30 · odgovor na: (# 2550882)
[spiderman]Drži ampak za NOx. In ameriški aktualni limit za NOx je precej nizek, nižji od EURO6. Poleg tega se v Evropi emisije merijo na prirejenem testnem ciklu, zlobiranem od avtomobilske industrije, ki ne samo da laže glede porabe, ampak tudi ne tera motorja v območja kjer se pokažejo realne vrednosti emisij, tako da jim mogoče niti ni treba goljufat v krmilniku motorja. In kaže da je VW prodajal Amerom načeloma enake avte kot v Evropi, tj da realno packajo precej bolj kot se hvalijo da.
10 do 40 KRAT(!!!) večje emisje? Se vi to zihr?
...
Skratka, če drži podatek o faktorju 10-40x tukaj meni nekaj zelo smrdi.
Je pa še precej hujše kaj izpušča v naš zrak dizlaški vozni park v Sloveniji, kjer je povprečni dizel EURO3 ali EURO4 in mu ni bilo treba nikdar zamenjat iztrošenega katalizatorja ker na tehničnem ne merijo NOx. Pa dvomim da bo zaradi tega kakšen škandal.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2550926
Strani: 1
[#2550931] 22.09.15 13:34 · odgovor na: (# 2550926)
[samos1111]Predvsem je v ZDA limit enak za dizle in bencinarje, kar je edino prav.
> [spiderman]
> 10 do 40 KRAT(!!!) večje emisje? Se vi to zihr?
> ...
> Skratka, če drži podatek o faktorju 10-40x tukaj meni nekaj zelo smrdi.
Drži ampak za NOx. In ameriški aktualni limit za NOx je precej nizek, nižji od EURO6.
Važno da ima nizko porabo. In tehnične nerazgledane budale mislijo, da to implicira tudi čist izpuh. Saj za CO2 to celo drži, za ostalo pa...
Je pa še precej hujše kaj izpušča v naš zrak dizlaški vozni park v Sloveniji, kjer je povprečni dizel EURO3 ali EURO4 in mu ni bilo treba nikdar zamenjat iztrošenega katalizatorja ker na tehničnem ne merijo NOx. Pa dvomim da bo zaradi tega kakšen škandal.
[#2550947] 22.09.15 14:18 · odgovor na: (# 2550926)
[samos1111]Edit: so že priznali da so tudi v Evropi prodali milijone avtov z goljufivim programom ;)
... Poleg tega se v Evropi emisije merijo na prirejenem testnem ciklu, zlobiranem od avtomobilske industrije, ki ne samo da laže glede porabe, ampak tudi ne tera motorja v območja kjer se pokažejo realne vrednosti emisij, tako da jim mogoče niti ni treba goljufat v krmilniku motorja. ...
Strani: 1