2 min
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
48 min
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
2 uri
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
3 ure
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1
14 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
15 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
16 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 7
17 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
17 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
17 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
18 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
19 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
19 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
19 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
20 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
20 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
20 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
21 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
21 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

samos1111 sporočil: 182
[spiderman]
10 do 40 KRAT(!!!) večje emisje? Se vi to zihr?
...
Skratka, če drži podatek o faktorju 10-40x tukaj meni nekaj zelo smrdi.
Drži ampak za NOx. In ameriški aktualni limit za NOx je precej nizek, nižji od EURO6. Poleg tega se v Evropi emisije merijo na prirejenem testnem ciklu, zlobiranem od avtomobilske industrije, ki ne samo da laže glede porabe, ampak tudi ne tera motorja v območja kjer se pokažejo realne vrednosti emisij, tako da jim mogoče niti ni treba goljufat v krmilniku motorja. In kaže da je VW prodajal Amerom načeloma enake avte kot v Evropi, tj da realno packajo precej bolj kot se hvalijo da.

Je pa še precej hujše kaj izpušča v naš zrak dizlaški vozni park v Sloveniji, kjer je povprečni dizel EURO3 ali EURO4 in mu ni bilo treba nikdar zamenjat iztrošenega katalizatorja ker na tehničnem ne merijo NOx. Pa dvomim da bo zaradi tega kakšen škandal.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2550926

Strani: 1

anon-116402 sporočil: 4.340
[samos1111]
> [spiderman]
> 10 do 40 KRAT(!!!) večje emisje? Se vi to zihr?
> ...
> Skratka, če drži podatek o faktorju 10-40x tukaj meni nekaj zelo smrdi.

Drži ampak za NOx. In ameriški aktualni limit za NOx je precej nizek, nižji od EURO6.
Predvsem je v ZDA limit enak za dizle in bencinarje, kar je edino prav.

Je pa še precej hujše kaj izpušča v naš zrak dizlaški vozni park v Sloveniji, kjer je povprečni dizel EURO3 ali EURO4 in mu ni bilo treba nikdar zamenjat iztrošenega katalizatorja ker na tehničnem ne merijo NOx. Pa dvomim da bo zaradi tega kakšen škandal.
Važno da ima nizko porabo. In tehnične nerazgledane budale mislijo, da to implicira tudi čist izpuh. Saj za CO2 to celo drži, za ostalo pa...
samos1111 sporočil: 182
[samos1111]
... Poleg tega se v Evropi emisije merijo na prirejenem testnem ciklu, zlobiranem od avtomobilske industrije, ki ne samo da laže glede porabe, ampak tudi ne tera motorja v območja kjer se pokažejo realne vrednosti emisij, tako da jim mogoče niti ni treba goljufat v krmilniku motorja. ...
Edit: so že priznali da so tudi v Evropi prodali milijone avtov z goljufivim programom ;)

Strani: 1