Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Volkswagen trese največja afera v zgodovini, Winterkorn bo moral odstopiti
sporočil: 1.741
10 do 40 KRAT(!!!) večje emisje? Se vi to zihr?
Naj VW preprosto primerjajo s konkurenco in njihovimi podatki. Če so podatki o izpustih tudi pri ostalih nekje podobni, potem goljufajo vsi.
Kar, da bi VW-jevi motorji izpuščali 10-40x več CO2, kot primerljivi avtomobili drugih proizvajalcev, preprosto ni mogoče.
Izpust CO2 je v direktni poveavi s porabo goriva, torej naj bi, če so odatki primerljivi, VW-ji porabili 10-40x več goriva??
Če pa poatki niso primrljivi s konkurenco, bi pa regulatorji že zdavnaj morali zaznati, da gre za goljufanje.
Skratka, če drži podatek o faktorju 10-40x tukaj meni nekaj zelo smrdi.
Naj VW preprosto primerjajo s konkurenco in njihovimi podatki. Če so podatki o izpustih tudi pri ostalih nekje podobni, potem goljufajo vsi.
Kar, da bi VW-jevi motorji izpuščali 10-40x več CO2, kot primerljivi avtomobili drugih proizvajalcev, preprosto ni mogoče.
Izpust CO2 je v direktni poveavi s porabo goriva, torej naj bi, če so odatki primerljivi, VW-ji porabili 10-40x več goriva??
Če pa poatki niso primrljivi s konkurenco, bi pa regulatorji že zdavnaj morali zaznati, da gre za goljufanje.
Skratka, če drži podatek o faktorju 10-40x tukaj meni nekaj zelo smrdi.
sporočil: 234
Zanimivo! Zelo zanimivo! Se spominjam ene slike ko sedijo vrane na
drevesu in bolj si je bila spodaj bolj so bile posrane od vran
zgoraj. Amapk najbolj srečna ni bila vrana na najvišji veji, ker jo
je orel odnesel. Torej nauk: Ko so priplezali na vrh so takoj
fasali afero.
sporočil: 48.253
[spiderman]drzi drzi. gre za izpuste pri mocnem pospesevanju. problem je resljiv tako, da ECU preprogramiras tako, da ne dovoli hudih pospeskov, pri cemer taksnega avta potrosniki potem nocejo kupiti.
10 do 40 KRAT(!!!) večje emisje? Se vi to zihr?
Naj VW preprosto primerjajo s konkurenco in njihovimi podatki. Če so podatki o izpustih tudi pri ostalih nekje podobni, potem goljufajo vsi.
Kar, da bi VW-jevi motorji izpuščali 10-40x več CO2, kot primerljivi avtomobili drugih proizvajalcev, preprosto ni mogoče.
Izpust CO2 je v direktni poveavi s porabo goriva, torej naj bi, če so odatki primerljivi, VW-ji porabili 10-40x več goriva??
Če pa poatki niso primrljivi s konkurenco, bi pa regulatorji že zdavnaj morali zaznati, da gre za goljufanje.
Skratka, če drži podatek o faktorju 10-40x tukaj meni nekaj zelo smrdi.
Volkswagen je problem "resil" tako da avto ne dovoli hudih pospeskov - ko zazna da je na stezi za merjenje izpuhov :)
Sicer pa pedal to the metal in ustrezno presezene vrednosti v izpuhih na cesti.
sporočil: 10.813
[spiderman]Gre na dušikove okside NOx in ne za CO2 (povečana poraba goriva).
10 do 40 KRAT(!!!) večje emisje? Se vi to zihr?
Naj VW preprosto primerjajo s konkurenco in njihovimi podatki. Če so podatki o izpustih tudi pri ostalih nekje podobni, potem goljufajo vsi.
Kar, da bi VW-jevi motorji izpuščali 10-40x več CO2, kot primerljivi avtomobili drugih proizvajalcev, preprosto ni mogoče.
Izpust CO2 je v direktni poveavi s porabo goriva, torej naj bi, če so odatki primerljivi, VW-ji porabili 10-40x več goriva??
Če pa poatki niso primrljivi s konkurenco, bi pa regulatorji že zdavnaj morali zaznati, da gre za goljufanje.
Skratka, če drži podatek o faktorju 10-40x tukaj meni nekaj zelo smrdi.
sporočil: 10.813
Dajmo enkrat malo napisat kako nastanejo dušikovi oksidi:
Dušikovi oksidi nastanejo pri gorenju pri visoki (kaj je visoko je vse relativno) temperaturi.
Nastanejo pa zato, ker če se hoče dobiti visoke izkoristke je potrebno povečevati tlake in temperature zgorevanja.
Takrat pa pri gorenju ogljikovodikov (kar je nafta, plin, bencin,..) ne nastajajo samo običajni produkti gorenja kot sta CO2 in voda, ampak tudi NOx-i.
Upam, da je to za laike dovolj dobra razlaga.
Dušikovi oksidi nastanejo pri gorenju pri visoki (kaj je visoko je vse relativno) temperaturi.
Nastanejo pa zato, ker če se hoče dobiti visoke izkoristke je potrebno povečevati tlake in temperature zgorevanja.
Takrat pa pri gorenju ogljikovodikov (kar je nafta, plin, bencin,..) ne nastajajo samo običajni produkti gorenja kot sta CO2 in voda, ampak tudi NOx-i.
Upam, da je to za laike dovolj dobra razlaga.
sporočil: 18.363
Zakaj so kazni v ZDA tako visoke. Zaradi zgleda ostalim, da jim kaj
takšnega ne pade na pamet in ravnanje. Pri nas pa še prekršek ni.
Ali je? Naj mi kdo pomaga tole razumet. Ali lahko tudi Slovenija
ukrepa podobno in si malo obogati proračun? Lep dan.
sporočil: 1.476
Kar naj jim hudirjevo padejo cene - banda. Novi Sharan 2.0 tdi za
15.000 evrov in nič več! Khm, khm. Kupim valjda.
sporočil: 3
[spiderman]poleg je bil na testu še BMW X5, ki je šel čez test BP
10 do 40 KRAT(!!!) večje emisje? Se vi to zihr?
Naj VW preprosto primerjajo s konkurenco in njihovimi podatki. Če so podatki o izpustih tudi pri ostalih nekje podobni, potem goljufajo vsi.
Kar, da bi VW-jevi motorji izpuščali 10-40x več CO2, kot primerljivi avtomobili drugih proizvajalcev, preprosto ni mogoče.
Izpust CO2 je v direktni poveavi s porabo goriva, torej naj bi, če so odatki primerljivi, VW-ji porabili 10-40x več goriva??
Če pa poatki niso primrljivi s konkurenco, bi pa regulatorji že zdavnaj morali zaznati, da gre za goljufanje.
Skratka, če drži podatek o faktorju 10-40x tukaj meni nekaj zelo smrdi.
www.theicct.org/site...ay2014.pdf
sporočil: 577
Morda bo to pripomoglo, da se v Evropi ne spodbuja več nakupov
umazanih in raka ter nešteto drugih bolezni povzročujočih dizlov.
Aja, malo manj pokurijo!!! Banda.
sporočil: 5.775
Ruta za rdeče bike:
- Odkrijejo korupcijo v nogometnem vrhu
- Rešijo vlak v Franciji poln potnikov, da jih nori muslič ne postreli kot zajce
- Najdejo mega goljufanje pri izpustih dizelskih motorjev
Katera država je to?
- Odkrijejo korupcijo v nogometnem vrhu
- Rešijo vlak v Franciji poln potnikov, da jih nori muslič ne postreli kot zajce
- Najdejo mega goljufanje pri izpustih dizelskih motorjev
Katera država je to?
sporočil: 3.025
[milos9]Podatek NE DRŽI.
Podatek drži
10-40x je (baje) večji izpust dušikovih oksidov (NOx), ne pa CO2 !!!!
Me pa prav zanima primerjava z drugimi proizvajalci.....
Prosim nehajte uporabljati (copy/pastat) cifre iz prospektov.
Še vedno čakam odgovor na tole:
forum.finance.si/?m=...627&single
sporočil: 6.715
[lukey90]Pri Hrvatih jim je pa telefonija odpovedala :)
Pa kako Nemci so ja pošteni in pridni.
sporočil: 9.830
(X) Drug vidik je UPAD VREDNOSTI omenjenih avtomobilov
(>) Drug vidik je PADEC VREDNOSTI omenjenih avtomobilov
Prosim, razlikujte med PADATI in UPADATI. -- Vrednost je po naravi kakovost (kvaliteta) in zato PADA. Govorimo o PADCU vrednosti. UPADA pa lahko količina (kvantiteta).
To razlikovanje ni zgolj slovnične, temveč predvsem semantične, smiselne in logične narave.
LP, Hanibal Lector
(>) Drug vidik je PADEC VREDNOSTI omenjenih avtomobilov
Prosim, razlikujte med PADATI in UPADATI. -- Vrednost je po naravi kakovost (kvaliteta) in zato PADA. Govorimo o PADCU vrednosti. UPADA pa lahko količina (kvantiteta).
To razlikovanje ni zgolj slovnične, temveč predvsem semantične, smiselne in logične narave.
LP, Hanibal Lector
sporočil: 6.303
Pa kaj Američani pri ceni pol dolarja za liter sploh kupujejo
svinjakarske dizle. Dizel gorivo že na pogled izgleda kot postana
gnojnica in to so motorji za kmetijsko mehanizacijo, traktorje,
kamione in lokomotive, ne pa za ekološko navdahnjene avtomobile. V
mestih bi jih bilo potrebno po mojem povsod absolutno prepovedati
zaradi izpuščanja mikrodelcev v zrak, ki so nedvoumno škodljivi.
sporočil: 9.830
[0513ANITO]A viš, anito, moj motokultivator tomo vinković laufa pa na šmarnico. Ampak mislim, da so pr nas na kmetih problem krave, ker kolk pa te živali direktno in indirektno metana pridelajo, da ti ne pravim .... Nad našim hlevom je pa taka ozonska luknja, da je niti naša hlevska dekla ne zna zaflikat, pa čeprou zna zaflikat čist vse, tud štumfe pa tuhno.
Dajmo enkrat malo napisat kako nastanejo dušikovi oksidi:
Dušikovi oksidi nastanejo pri gorenju pri visoki (kaj je visoko je vse relativno) temperaturi.
Nastanejo pa zato, ker če se hoče dobiti visoke izkoristke je potrebno povečevati tlake in temperature zgorevanja.
Takrat pa pri gorenju ogljikovodikov (kar je nafta, plin, bencin,..) ne nastajajo samo običajni produkti gorenja kot sta CO2 in voda, ampak tudi NOx-i.
Upam, da je to za laike dovolj dobra razlaga.
sporočil: 3.218
Končno. Čas je že, da se jim stopi na vrat s temi laboratorijskimi
podatki. Manjka še, da pričnejo preverjati dejansko porabo
avtomobilov, ki jih 'dosežejo' kdobivedelkako. Ob normalni vožnji
pri normalnih pogojih najbrž ne!
sporočil: 4.340
[BigBrother13]Američani so vgrajevali katalizatorje precej pred evropo. Samo primer ameriške brezbrižnosti za okolje...
Od kdaj pa je američanom toliko pomeni čisto okolje??,
saj so zavračali 100 let podpis kjotskega sporazuma,Edino prav. Malo si razjasni kaj je CO2, kaj NOx, kaj so mikrodelci itd.
vsi po vrsti se po centru mesta se vozijo z motorji 3.0 in več, če se pripelješ z kakim mini eco avtom se ti smejijo, vrtajo in lomijo od Aljaske do Mehiškega zaliva, sam da je nafta dovolj poceni.Moje izkušnje iz realnega življenja v ZDA so precej drugačne. Filmov pa ne gledam.
sporočil: 182
[spiderman]Drži ampak za NOx. In ameriški aktualni limit za NOx je precej nizek, nižji od EURO6. Poleg tega se v Evropi emisije merijo na prirejenem testnem ciklu, zlobiranem od avtomobilske industrije, ki ne samo da laže glede porabe, ampak tudi ne tera motorja v območja kjer se pokažejo realne vrednosti emisij, tako da jim mogoče niti ni treba goljufat v krmilniku motorja. In kaže da je VW prodajal Amerom načeloma enake avte kot v Evropi, tj da realno packajo precej bolj kot se hvalijo da.
10 do 40 KRAT(!!!) večje emisje? Se vi to zihr?
...
Skratka, če drži podatek o faktorju 10-40x tukaj meni nekaj zelo smrdi.
Je pa še precej hujše kaj izpušča v naš zrak dizlaški vozni park v Sloveniji, kjer je povprečni dizel EURO3 ali EURO4 in mu ni bilo treba nikdar zamenjat iztrošenega katalizatorja ker na tehničnem ne merijo NOx. Pa dvomim da bo zaradi tega kakšen škandal.
sporočil: 13.528
[GV-3786]Vrane spodaj pa v smeh.
Zanimivo! Zelo zanimivo! Se spominjam ene slike ko sedijo vrane na drevesu in bolj si je bila spodaj bolj so bile posrane od vran zgoraj. Amapk najbolj srečna ni bila vrana na najvišji veji, ker jo je orel odnesel. Torej nauk: Ko so priplezali na vrh so takoj fasali afero.
sporočil: 4.340
[samos1111]Predvsem je v ZDA limit enak za dizle in bencinarje, kar je edino prav.
> [spiderman]
> 10 do 40 KRAT(!!!) večje emisje? Se vi to zihr?
> ...
> Skratka, če drži podatek o faktorju 10-40x tukaj meni nekaj zelo smrdi.
Drži ampak za NOx. In ameriški aktualni limit za NOx je precej nizek, nižji od EURO6.
Važno da ima nizko porabo. In tehnične nerazgledane budale mislijo, da to implicira tudi čist izpuh. Saj za CO2 to celo drži, za ostalo pa...
Je pa še precej hujše kaj izpušča v naš zrak dizlaški vozni park v Sloveniji, kjer je povprečni dizel EURO3 ali EURO4 in mu ni bilo treba nikdar zamenjat iztrošenega katalizatorja ker na tehničnem ne merijo NOx. Pa dvomim da bo zaradi tega kakšen škandal.
sporočil: 13.528
Američani se počutijo opeharjene, ker so sledili volkswagnovim obljubam o čistih dizlih.Obljuba o čistem dizlu spada med kategorijo obećanje, ludom radovanje ;)
sporočil: 1.046
Glede prospektov le tole:
Kaj drugega kot copy pastanje nam ne preostane, izpusta plinov (CO2 ali NOx) na Financah ne moremo izmeriti, to velja tudi za druge medije.)
Pri meritvah porabe bi denimo lahko le pretvorili, denimo avto ki ima uradno izpust 99 g/co2 na km izpusta, je na testu spustil 149 gramov pri taki vožnji, 132 pri drugačni,...
Lp, Miloš
Kaj drugega kot copy pastanje nam ne preostane, izpusta plinov (CO2 ali NOx) na Financah ne moremo izmeriti, to velja tudi za druge medije.)
Pri meritvah porabe bi denimo lahko le pretvorili, denimo avto ki ima uradno izpust 99 g/co2 na km izpusta, je na testu spustil 149 gramov pri taki vožnji, 132 pri drugačni,...
Lp, Miloš
sporočil: 11.068
Sr..je. Če to drži,naj potem dizle prepovedo in jih nadomestijo z
bencinarji in hibridi. Pa mislim,da WW ni edini grešnik. Mi je pa
jasno, da Američanom gre WW zelo v nos,ker je prišel na 1. mesto na
svetu. To, da naj bi Winterkorn priznal, da so goljufali ni res.
Rekel je, da se opravičujejo in bodo raziskali, kako je prišlo do
tega. Goljufanje pomeni, da si to naredil popolnoma namensko, to pa
v tem primeru sploh ni nujno, da je bilo tako. Lahko tudi, da so v
WW mislili, da delajo v skladu s predpisi. Men ne bo nobeden rekel,
da moj avto na primer izpušča enako količino dušikovega oksida pri
kontrolirani vožnji in pri 250 kilometrih na uro. Najbrž ne.
sporočil: 182
[samos1111]Edit: so že priznali da so tudi v Evropi prodali milijone avtov z goljufivim programom ;)
... Poleg tega se v Evropi emisije merijo na prirejenem testnem ciklu, zlobiranem od avtomobilske industrije, ki ne samo da laže glede porabe, ampak tudi ne tera motorja v območja kjer se pokažejo realne vrednosti emisij, tako da jim mogoče niti ni treba goljufat v krmilniku motorja. ...
sporočil: 182
[vrac]Kolikor razumem je šlo točno za to da so namensko priredili program da je bil rezultat na testnem ciklu v okvirih normativov, medtem ko z običajnim programom to ne bi šlo. In da so priznali za en tip motorja (2.0 TDI EA 189). Samo to še ni jasno kdo v VW je osebno odgovoren, verjetno bo to razčiščevala tudi policija, ker gre za multimilijardni zaheb.
...To, da naj bi Winterkorn priznal, da so goljufali ni res. Rekel je, da se opravičujejo in bodo raziskali, kako je prišlo do tega. Goljufanje pomeni, da si to naredil popolnoma namensko, to pa v tem primeru sploh ni nujno, da je bilo tako. ...
sporočil: 937
[lukey90]Manjši seznam nekaterih nemških podjetji, ki s zadnja leta bili vpleteni v prevare in korupcijske afere:
Pa kako Nemci so ja pošteni in pridni.
www.transparency.de/...331.0.html
Deutsche Bank, Comerzbank, BerlinHyp, Bayern LB, HSH Nordbank, KfW, WestLB, Lufthansa, Krauss-Maffei Wegmann, EnBW, Siemens (Brasilija, Grčija, Nemčija), Mercedes+Audi+Opel+BMW (neplačevanja DDV v GR), VW, Desma Schuhmaschinen, Schenker (RU), Ford (RU), Lidl+Allianz+MAN+Hochtief (GR), HSH Nordbank, Imtech¸(BER), EADS, Airbus, BizJet, Daimler (RU+GR+Latvija+BR), Bilfinger, Biotest, Kühne + Nage, Salzgitter, Rheinmetall, ADAC, Cargo-City-Sued, Fraport, Vestas Deutschland GmbH, Stockmeier, Aurubis AG, Arcondor, Westlotto , Media-Saturn, Deutsche BAhn, Heckler & Koch, NKD, Alpine Bau Deutschland (Allianz Stadion Muenchen + dvorana Baku), STN Atlas, Thyssen-Krupp (Afera tračnice), Vivantes, AVU, MAN, Ferrostaal, EnBW, Hoch-Tief, Bayer AG (China), Knauf, Rheinmetall Defence Electronics + Atlas Elektronik, RWE, BASF, HDW, Bundeswehr-Logistik-Gesellschaft g.e.b.b., Ergo, Hewlett-Packard ISE GmbH, Tognum, Adidas, ....
Ni da ni.
Celo trenutno najpomebnejši finančni minister Evrocone Schäuble je nekoč priznal, da je nosil "črne kovčke" polno podkupovalskega denarja (Korruptionsaffaere Schreiber).
Mimogrede: VW je že leta 1974 v ZDA fasal kazen zaradi napačnih emisijskih navedb.
lp,
a
sporočil: 5.775
Kot običajno EU naredi 100km ovinek, da pride tja kjer so kavbojci
že zdavnaj. Nekako tako kot nesposoben starejši brat, ki trmoglavi
po svoje in zavida življenski uspeh mlajšega, ki je imel jajca in
odšel v svet.
Tole sem poznal za Paris, nisem pa vedel da sledi tudi London.
www.telegraph.co.uk/...-warn.html
PS Po zadnjih podatkih so tam od l. 2009 zaprli že 200 (od nekaj čez 500) velikih elektrarn na premog in jih nadomestili s plinskimi. Drill, baby, drill. Nemčija pa gradi cca 10 mega elektrarn na premog zaradi zapiranja atomskih. Išči: "geiseln der energiewende"
Tole sem poznal za Paris, nisem pa vedel da sledi tudi London.
www.telegraph.co.uk/...-warn.html
PS Po zadnjih podatkih so tam od l. 2009 zaprli že 200 (od nekaj čez 500) velikih elektrarn na premog in jih nadomestili s plinskimi. Drill, baby, drill. Nemčija pa gradi cca 10 mega elektrarn na premog zaradi zapiranja atomskih. Išči: "geiseln der energiewende"