Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Volkswagen trese največja afera v zgodovini, Winterkorn bo moral odstopiti
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2550882] 22.09.15 11:44
Naj VW preprosto primerjajo s konkurenco in njihovimi podatki. Če so podatki o izpustih tudi pri ostalih nekje podobni, potem goljufajo vsi.
Kar, da bi VW-jevi motorji izpuščali 10-40x več CO2, kot primerljivi avtomobili drugih proizvajalcev, preprosto ni mogoče.
Izpust CO2 je v direktni poveavi s porabo goriva, torej naj bi, če so odatki primerljivi, VW-ji porabili 10-40x več goriva??
Če pa poatki niso primrljivi s konkurenco, bi pa regulatorji že zdavnaj morali zaznati, da gre za goljufanje.
Skratka, če drži podatek o faktorju 10-40x tukaj meni nekaj zelo smrdi.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2550882
Strani: 1
[#2550886] 22.09.15 11:50 · odgovor na: (# 2550882)
[#2550887] 22.09.15 11:51 · odgovor na: (# 2550882)
[spiderman]drzi drzi. gre za izpuste pri mocnem pospesevanju. problem je resljiv tako, da ECU preprogramiras tako, da ne dovoli hudih pospeskov, pri cemer taksnega avta potrosniki potem nocejo kupiti.
10 do 40 KRAT(!!!) večje emisje? Se vi to zihr?
Naj VW preprosto primerjajo s konkurenco in njihovimi podatki. Če so podatki o izpustih tudi pri ostalih nekje podobni, potem goljufajo vsi.
Kar, da bi VW-jevi motorji izpuščali 10-40x več CO2, kot primerljivi avtomobili drugih proizvajalcev, preprosto ni mogoče.
Izpust CO2 je v direktni poveavi s porabo goriva, torej naj bi, če so odatki primerljivi, VW-ji porabili 10-40x več goriva??
Če pa poatki niso primrljivi s konkurenco, bi pa regulatorji že zdavnaj morali zaznati, da gre za goljufanje.
Skratka, če drži podatek o faktorju 10-40x tukaj meni nekaj zelo smrdi.
Volkswagen je problem "resil" tako da avto ne dovoli hudih pospeskov - ko zazna da je na stezi za merjenje izpuhov :)
Sicer pa pedal to the metal in ustrezno presezene vrednosti v izpuhih na cesti.
[#2550888] 22.09.15 11:51 · odgovor na: (# 2550882)
[spiderman]Gre na dušikove okside NOx in ne za CO2 (povečana poraba goriva).
10 do 40 KRAT(!!!) večje emisje? Se vi to zihr?
Naj VW preprosto primerjajo s konkurenco in njihovimi podatki. Če so podatki o izpustih tudi pri ostalih nekje podobni, potem goljufajo vsi.
Kar, da bi VW-jevi motorji izpuščali 10-40x več CO2, kot primerljivi avtomobili drugih proizvajalcev, preprosto ni mogoče.
Izpust CO2 je v direktni poveavi s porabo goriva, torej naj bi, če so odatki primerljivi, VW-ji porabili 10-40x več goriva??
Če pa poatki niso primrljivi s konkurenco, bi pa regulatorji že zdavnaj morali zaznati, da gre za goljufanje.
Skratka, če drži podatek o faktorju 10-40x tukaj meni nekaj zelo smrdi.
[#2550897] 22.09.15 12:06 · odgovor na: (# 2550882)
[spiderman]poleg je bil na testu še BMW X5, ki je šel čez test BP
10 do 40 KRAT(!!!) večje emisje? Se vi to zihr?
Naj VW preprosto primerjajo s konkurenco in njihovimi podatki. Če so podatki o izpustih tudi pri ostalih nekje podobni, potem goljufajo vsi.
Kar, da bi VW-jevi motorji izpuščali 10-40x več CO2, kot primerljivi avtomobili drugih proizvajalcev, preprosto ni mogoče.
Izpust CO2 je v direktni poveavi s porabo goriva, torej naj bi, če so odatki primerljivi, VW-ji porabili 10-40x več goriva??
Če pa poatki niso primrljivi s konkurenco, bi pa regulatorji že zdavnaj morali zaznati, da gre za goljufanje.
Skratka, če drži podatek o faktorju 10-40x tukaj meni nekaj zelo smrdi.
www.theicct.org/site...ay2014.pdf
[#2550926] 22.09.15 13:30 · odgovor na: (# 2550882)
[spiderman]Drži ampak za NOx. In ameriški aktualni limit za NOx je precej nizek, nižji od EURO6. Poleg tega se v Evropi emisije merijo na prirejenem testnem ciklu, zlobiranem od avtomobilske industrije, ki ne samo da laže glede porabe, ampak tudi ne tera motorja v območja kjer se pokažejo realne vrednosti emisij, tako da jim mogoče niti ni treba goljufat v krmilniku motorja. In kaže da je VW prodajal Amerom načeloma enake avte kot v Evropi, tj da realno packajo precej bolj kot se hvalijo da.
10 do 40 KRAT(!!!) večje emisje? Se vi to zihr?
...
Skratka, če drži podatek o faktorju 10-40x tukaj meni nekaj zelo smrdi.
Je pa še precej hujše kaj izpušča v naš zrak dizlaški vozni park v Sloveniji, kjer je povprečni dizel EURO3 ali EURO4 in mu ni bilo treba nikdar zamenjat iztrošenega katalizatorja ker na tehničnem ne merijo NOx. Pa dvomim da bo zaradi tega kakšen škandal.
Strani: 1