Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[0513ANITO]
> He, he. Preseganje je bilo v nekaterih primerih za 40x, ne za 40%.

To je posledica tega, kar midva skozi trobiva.

Napredak v tehniki je minimalen, ker je stanje tehnike asimptotično približuje "carnotovemu izkoristku).

Inženerji se borijo s promili, da izboljšajo izkoristke (tudi ostale lastnosti).

Politiki pa predpisujejo skoke po par 10% naenkrat.

Tako inženirjem ostane samo ena stvar za doseganje neživljenjskih skokov-zahtev, ki jih izvalijo politili. Zatekanje k PREVARAM.
S prvim delom diagnoze se absolutno strinjam. Z zakljuckom pa ne. Veliki playerji lepo sodelujejo v tem spilu, ker upajo, da bodo na ta nacin potrosnike prepricali, milom ili silom, da se povsem vozne avtomobile vrzejo stran in kupijo njihov precenjen crap z android dashboardom in pritiklinami, ki jih sofer 80% ne rabi.

Preprican sem, da so sefi koncernov BMW, Daimler in VW dovolj mocni, da lahko kadarkoli omejijo skodo ki nastaja zaradi kokodajsastih wannabe eko politikov.

Tako kot bi lahko sefi energetskih koncernov v nemciji stopli do merklce in ji rekli, lej, fajn je to z vetrnicami in solarno energijo, ampak a ti ves, baba neumna da rabi nemska industrija POCENI ZANESLJIV STROM, ce ne bo sla nemska industrija v maloro, pardon, na kitajsko?

Pa so se rajsi vkljucili v ta spil in zaceli se sami navijati cene elektrike ter kasirati subvencije za zeleno energijo.

Isto je po moje z avtomobili. Namesto da bi se napredki pri avtomobilski tehnologiji prenesli v nizje cene in vecjo dostopnost avtomobilov, jih vedno bolj ovesajo z nepotrebnim crapom kot so media centri in multimedijskimi meniji in nevemkaj ...

in te ekstranore okoljske zahteve so pac se en tak crap, za katerega so precenili da jim bo prinesel vec koristi kot skode. Zal so se pri VW glede tega zajebali. Morda pa se drugje. Morda pa ugotovimo da tudi ABS sistemi v kaksnih avtih samo blefirajo ko so na testu?

Problem VWja je bil, da je s svojim crapom segel tja, kamor nima tac za rinit, in to je v ZDA, kjer je jasno da je dizel za lokomotive, traktorje, avtobuse in tovornjake.

In so ga dobili in bo dobil po picki. Situacija je grozljiva, ker ce dobi max kazen plus class action lawsuit plus punitive damages plus odskodnino zna tudi tako veliko firmo zatrest.

Namrec, zadnji podatki kazejo, da so inzenirji EPA lagali tudi ko je EPA ze odkrila da nekaj ne stima in celo uprizorili fake recall konec leta 2015, da bodo upgradeali softvare v dizlasih. Za kar se je (seveda) izkazalo da ne resi problema, ker ce bi omejili izpuste na zgornjo mejo bi avtom odvzeli toliko moci pri pospesevanju da bi to vsak kupec opazil in bi to bil downgrade, ne upgrade.

Sele ko je EPA zagrozila da ne bo izdala dovoljenj za modele letnika 2016 so skruseni priznali goljufijo, ki je bila NAMERNA.

Cisto balkanska ... pardon ... nemska zgodba.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2550717

Strani: 1

anon-207617 sporočil: 6.899
Lih kupujem tehnikalije.

Sem gledal cordles phone - in tops shit napravica Gigaset. Nakar ponosno povejo "made in germany", in sem rekel fuck off in nabavil BT8500.

Gledam avte, in rabimo passat/407/mondeo/avensis in podobno. Fuck off, ne bom kupil passata :-) rajš se s fordom ali pa celo francoskimi jajci vozim. Zanalašč.

Kurc jih gleda.
anon-116402 sporočil: 4.340
[bc123a]
> [0513ANITO]
> > He, he. Preseganje je bilo v nekaterih primerih za 40x, ne za 40%.
>
> To je posledica tega, kar midva skozi trobiva.
>
> Napredak v tehniki je minimalen, ker je stanje tehnike asimptotično približuje "carnotovemu izkoristku).
>
> Inženerji se borijo s promili, da izboljšajo izkoristke (tudi ostale lastnosti).
>
> Politiki pa predpisujejo skoke po par 10% naenkrat.
>
> Tako inženirjem ostane samo ena stvar za doseganje neživljenjskih skokov-zahtev, ki jih izvalijo politili. Zatekanje k PREVARAM.

S prvim delom diagnoze se absolutno strinjam. Z zakljuckom pa ne. Veliki playerji lepo sodelujejo v tem spilu, ker upajo, da bodo na ta nacin potrosnike prepricali, milom ili silom, da se povsem vozne avtomobile vrzejo stran in kupijo njihov precenjen crap z android dashboardom in pritiklinami, ki jih sofer 80% ne rabi.
Nisem čisto prepričan, da bi z drugačnim pristopom ti danes kupoval cenejše avte. Za primer si poglej generalno aviacijo: Leta 1956 je nova Cessna 172 stala $8900, kar znese današnjih $77000. Danes praktično enak avion (če zanemarimo GPS in par dodatkov) stane $300k. Pri avionih v generalni aviaciji je običajno, da se jih izrabi do konca in danes dejansko letijo 40 in več let stari, temu ustrezen pa je tudi (skoraj neobstoječ*) razvoj, ekonomija obsega in posledično tudi cena.

Sicer ne bi polemiziral s teboj, ker je tu še kup neznank. Dejstvo pa je, da so danes avti neprimerno bolj dostopni kot letala, v preteklosti pa je bila dostopnost podobna. In dejstvo je, da obseg proizvodnje avtov stalno raste, obseg proizvodnje letal pa upada.

* Boscarol me bo tu spljuval, deloma upravičeno, ampak splošna slika pa je nekaj takega, kot sem napisal :-)

Strani: 1