Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[usimoncic]
A zato je uspeval VW prodajati dizle v ZDA? Ostali jih ne morejo, ker pač ne morejo zadostiti okoljskim zahtevam (ki so v ZDA enake, kot za bencinarje, nič strožje).
Zdi se mi, da je tocno to razlaga. Za americane sodijo dizelski motorji za na traktorje in jih tako tudi obravnavajo.

Ampak tale goljufija pa je zelo zelo drzna.

Sedaj pa hitro disasembler v roke in pregledati kodo ECUjev v evropi prodanih dizlov, predvsem volkswagnovih. Zna se verjetno najti svasta.

Tudi daimlerjev sef ni ravno zelo jasno zagotovil, da se oni taksnih trikov ne gredo.

In se nekaj: eno je optimizirati delovanje motorja tako, da je optimalen v testnih pogojih (ze to je nefer, ampak inzenirsko razumljivo). Ampak to kar je delal VW pa je nekako takole:


int mode = checkIfInTestingMode (rpm, velocity, throttle);

if (mode==MODE_TEST)
limits = LIMITS_EPA
else
limits = LIMITS_POWER_AND_FUN;

doEngineControlIteration();

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2550591

Strani: 1

anon-116402 sporočil: 4.340
[bc123a]
> [usimoncic]
> A zato je uspeval VW prodajati dizle v ZDA? Ostali jih ne morejo, ker pač ne morejo zadostiti okoljskim zahtevam (ki so v ZDA enake, kot za bencinarje, nič strožje).

Zdi se mi, da je tocno to razlaga. Za americane sodijo dizelski motorji za na traktorje in jih tako tudi obravnavajo.
Pa v njihove poltovornjake, ki ne spadajo med avte in lahko zato precej bolj onesnažujejo... Tako da, EU in ZDA skrbita za okolje s figo v žepu. Ampak to še ne opravičuje kršitev zakonodaje.
philips sporočil: 6.715
Zadnja sprememba: philips 21.09.2015 14:13
[bc123a]
> [usimoncic]
> A zato je uspeval VW prodajati dizle v ZDA? Ostali jih ne morejo, ker pač ne morejo zadostiti okoljskim zahtevam (ki so v ZDA enake, kot za bencinarje, nič strožje).

Zdi se mi, da je tocno to razlaga. Za americane sodijo dizelski motorji za na traktorje in jih tako tudi obravnavajo.

Ampak tale goljufija pa je zelo zelo drzna.

Sedaj pa hitro disasembler v roke in pregledati kodo ECUjev v evropi prodanih dizlov, predvsem volkswagnovih. Zna se verjetno najti svasta.

Tudi daimlerjev sef ni ravno zelo jasno zagotovil, da se oni taksnih trikov ne gredo.

In se nekaj: eno je optimizirati delovanje motorja tako, da je optimalen v testnih pogojih (ze to je nefer, ampak inzenirsko razumljivo). Ampak to kar je delal VW pa je nekako takole:


int mode = checkIfInTestingMode (rpm, velocity, throttle);

if (mode==MODE_TEST)
limits = LIMITS_EPA
else
limits = LIMITS_POWER_AND_FUN;

doEngineControlIteration();
Na istem testu BMW X5 ni imel problemov.

Testers drove the monitor-equipped diesels from San Diego to Seattle because if Volkswagen had gamed the emission test, they couldn’t be sure how, German said. In another cheating case years ago, he said, long-haul trucks were equipped with devices that allowed the engines to gradually discharge more and more harmful nitrogen oxides the longer the vehicle cruised at the same speed. The more emissions, generally speaking, the greater the engine power. The 1,300-mile trip under varying conditions would expose any such scheme in the VWs, German said.
Meanwhile, the California Air Resources Board tested the vehicles in their laboratories and they passed.
Open Road
Then German received the results of the real-world tests.
“We were astounded when we saw the numbers,” he said.
On the open road, the Jetta exceeded the U.S. nitrogen oxide emissions standard by 15 to 35 times. The Passat was 5 to 20 times the standard.
“It was shocking,” German said.
The BMW X5 passed the road test.

www.bloomberg.com/ne...-air-group

Strani: 1